Had je wat!? Huh huh huhquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:54 schreef Dizer het volgende:
OMG, hoe B... Sleep with her and sleep forever![]()
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:39 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Had je wat!? Huh huh huh
[afbeelding]
Inderdaad. Nou niet de aandacht van jezelf af proberen te leiden he.quote:
Uuhm.. is de release niet op 23 meiquote:
quote:Availability: This title will be released on May 23, 2006. You may order it now and we will ship it to you when it arrives. Ships from and sold by Amazon.com.
jawel, maar dvdpacific was zo vriendelijk om `m al vorige week donderdag op sturen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:10 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Uuhm.. is de release niet op 23 mei
[..]
webshops sturen eerder op.... algemeen bekend dacht ik zo?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:10 schreef ZappBrannigan het volgende:
[..]
Uuhm.. is de release niet op 23 mei
[..]
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:23 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
webshops sturen eerder op.... algemeen bekend dacht ik zo?
Cultuurbarbaar, wil je zeggen dat je nog nooit van deze serie gehoord hebt?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:04 schreef slindenau het volgende:
Dan moet het wel een enorme kutserie zijn...nog geen 2 euro per schijfje.
8.5quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:07 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar, wil je zeggen dat je nog nooit van deze serie gehoord hebt?
Normaal kost 'ie trouwens minstens 30 euro hoor
Die 8.5 zegt niet zoveel hoor met 25 votesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
8.5![]()
![]()
Nee, ken ik niet. Geef maar een linkje waar ik em zo goedkoop kan bestellen, dan doe ik dat wel ff
.
Whehehe. Nu weet ik waarom je niet wou afspreken om op de verzendkosten te besparen. Je bent gewoon een ranzige oude man van 70 dat een ABBA fetish heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |