hier werkte het wel in 1 keer ook ff ctrl + F5quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:01 schreef Cheiron het volgende:
Nou, ik snap er weinig van. Addon geinstalleerd. add site: http://dvdtimes.co.uk
; block ; klaar. Zelfs de volgende dag, na een schoning van de cache e.d. gewoon nog de dont steal plaatjes. Bah
Wat een stomme cover met die gast eropquote:Op zondag 14 mei 2006 23:02 schreef AntiChrist het volgende:
vandaag gehad:
Day watch (night watch 2)
[afbeelding]
Uiteraardquote:Op zondag 14 mei 2006 23:13 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
tja ik vond de eerste cover ook beter maar ja.. het gaat nog altijd om de fiml
want je begrijpt geen engels? hij komt van de newstarcon beurs af maar is identiek aan die van alldvd.caquote:Op maandag 15 mei 2006 09:43 schreef FremantleDockers het volgende:
He! Waar?
Want die versie op alldvd.ca heeft geen begrijpelijke ondertitels.
denk nou niet bepaald dat ze op een russische dvd engelse ondertiteling gooien voor de doven.....quote:Op maandag 15 mei 2006 10:55 schreef slindenau het volgende:
Engelse ondertitels zijn altijd wel lache ja...ook met de vertalingen van andere geluiden dan stemgeluiden(als er enkel engels HOH opstaat).
Gloeiende gloeiende!!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:00 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
want je begrijpt geen engels? hij komt van de newstarcon beurs af maar is identiek aan die van alldvd.ca
En ik wou hem toen al graag zien...quote:Subtitles: English
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |