Verdien je nou zoveel, of gaat echt alles er naartoe?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:47 schreef kinky_queen het volgende:
Hoezo voor 5 euro ofzo?quote:Op zondag 28 mei 2006 07:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die had ik voor je voor een schijtprijs!
Ik moest er toch zijn en ik heb ook een OV.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:20 schreef slindenau het volgende:
Zozo, een tripje naar de MM is je 57 cent waard...daar zou ik het niet voor doen als ik geen OV had.
Ja ok, da's waar. Maar in het tempo dat jij de boel aanschaft moet dat ook wel gigantisch zijnquote:
De 2 disc slipcover editie? Das goedkoop. Je had hem inderdaad goedkoper kunne krijgen bij mij als je erom vroegquote:Op zondag 28 mei 2006 13:16 schreef Shogo het volgende:
[..]
Hoezo voor 5 euro ofzo?Ik zag hem wel bij jouw in het topic staan voor 10,56 maar ik had hem voor 9,99 bij de mediamarkt in seal, tja keuze gauw gemaakt.
Wees niet getreurd je zal hem heus nog wel verkopen.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
De 2 disc slipcover editie? Das goedkoop. Je had hem inderdaad goedkoper kunne krijgen bij mij als je erom vroeg![]()
kijk aan, zo maak je vriendenquote:
Beetje zonde wel als je Dog Day helemaal niks vind en Network maar zo zoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:52 schreef pascalheister het volgende:
niet de Controversial Classics 2 box hare?
Hare, heb je echte foto's van die laatste drie? Patton, Tora en Butch... ik ben benieuwd naar de vorm van deze uitgavesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:37 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn helaas gewoon keepcases met slipcover. Wel zeer mooie slipcovers, maar....helaas....geen geile digipacksquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hare, heb je echte foto's van die laatste drie? Patton, Tora en Butch... ik ben benieuwd naar de vorm van deze uitgaves
Offtopic ben je aan het afkicken.Al je gifsets verkocht?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:37 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok, das jammer. Maar voor die prijs is het voldoendequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Zijn helaas gewoon keepcases met slipcover. Wel zeer mooie slipcovers, maar....helaas....geen geile digipacks
Niet zozeer afkicken als wel niet echt meer geinteresseerd zijn in giftsets. Door tijdgebrek enzo. En ik had elke giftset die ik wilde hebben dus de lol van het verzamelen hield wel een beetje opquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:20 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Offtopic ben je aan het afkicken.Al je gifsets verkocht?
Joquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:42 schreef Hare het volgende:
[..]
Niet zozeer afkicken als wel niet echt meer geinteresseerd zijn in giftsets. Door tijdgebrek enzo. En ik had elke giftset die ik wilde hebben dus de lol van het verzamelen hield wel een beetje op.
Maar verkopen verdient leuk bij
Ja zo niet dus he?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:07 schreef The_Langolier het volgende:
blaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |