Het is niet een steelbook. Het is een metalcase. Zoals die van Donnie Darko DE edition..quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:55 schreef slindenau het volgende:
4 discs in een steelbook? Die zit dan wel helemaal vol. Is er nog plek voor een booklet of zit dat er niet in?
Klopt, maar die foto is stomquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:32 schreef slindenau het volgende:
Oh, van deze kant ziet er anders aardig als een steelbook uit.
Ik zou maar eens overwegen om een account bij photobucket te nemen ofzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:14 schreef slindenau het volgende:
Vandaag dan eindelijk binnen via eBay, voor 10e p/s inclusief:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je de plaatjes niet kan zien...overweeg het downloaden van een echte browser (of een goeie ff plugin).
Nee hoor, omdat ik geen refferer meestuur naar die sitequote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:22 schreef SPiDeY. het volgende:
Omdat je de plaatjes al eerder geopend hebt op de site
Hmm.. ik heb hem nu op block gezet voor dvdtimes.co.uk, maar hij blijft het steal bandwith verhaal gevenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:38 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nee hoor, omdat ik geen refferer meestuur naar die site. Ik heb het plaatje wat jullie zien ook wel gezien op deze pc hoor...toen had ik de juiste plugin nog niet (RefControl voor FF, welke ook gelijk handig is tegen dat irritante gele kikkertje van imageshack).
Dat is vreemd, ik zie zonder block die "dont steal blabla" plaatjes en met block de juiste plaatjes. Misschien ff een ctrl+f5 refresh doen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb hem nu op block gezet voor dvdtimes.co.uk, maar hij blijft het steal bandwith verhaal geven
hier werkte het wel in 1 keer ook ff ctrl + F5quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:01 schreef Cheiron het volgende:
Nou, ik snap er weinig van. Addon geinstalleerd. add site: http://dvdtimes.co.uk
; block ; klaar. Zelfs de volgende dag, na een schoning van de cache e.d. gewoon nog de dont steal plaatjes. Bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |