fucking hell!!!! eindelijk...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:57 schreef WheeleE het volgende:
Nu al op mijn verlanglijstje: Star Wars Original Unaltered Trilogy
[..]
Bourne Collection, hehe. Jammer dat deel 3 in pre-production is. Zelf heb ik deel 1 en 2 los gekocht, en ik zal deel 3 er ook wel los bij kopen denk ik...maar deze films vind ik geen steelbook waardig eigenlijk. Het zijn leuke actie films met een redelijk verhaal, maar om er nu zomaar 2 in een steelbook te stoppen...beetje vreemd vind ik.quote:
Het is echt niet zo dat ze alleen goede films in steelbooks stoppen. Ik noem al een Alone in the Dark bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
Bourne Collection, hehe. Jammer dat deel 3 in pre-production is. Zelf heb ik deel 1 en 2 los gekocht, en ik zal deel 3 er ook wel los bij kopen denk ik...maar deze films vind ik geen steelbook waardig eigenlijk. Het zijn leuke actie films met een redelijk verhaal, maar om er nu zomaar 2 in een steelbook te stoppen...beetje vreemd vind ik.
de 2e was voor de helft van de prijs, ik dacht Xmen 2 moest ik nog hebben ik zag deze ook liggen ik dacht ach voor die paar euro's...quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:19 schreef slindenau het volgende:
[..]
Bourne Collection, hehe. Jammer dat deel 3 in pre-production is. Zelf heb ik deel 1 en 2 los gekocht, en ik zal deel 3 er ook wel los bij kopen denk ik...maar deze films vind ik geen steelbook waardig eigenlijk. Het zijn leuke actie films met een redelijk verhaal, maar om er nu zomaar 2 in een steelbook te stoppen...beetje vreemd vind ik.
Klopt, maar een steelbook is meestal wel iets duurder lijkt me...en als een titel voor mijn gevoel geen steelbook waardig is koop ik deze niet in die uitgavequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:23 schreef Shogo het volgende:
[..]
Het is echt niet zo dat ze alleen goede films in steelbooks stoppen. Ik noem al een Alone in the Dark bijvoorbeeld.![]()
jippiequote:Op donderdag 4 mei 2006 14:57 schreef WheeleE het volgende:
Nu al op mijn verlanglijstje: Star Wars Original Unaltered Trilogy
[..]
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:26 schreef slindenau het volgende:
Hehe, das een goeie. Past 'ie niet tussen je B-Films?
je moet `m ook niet op fast forward afspelenquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:33 schreef kinky_queen het volgende:
Alsof ik alleen maar b-films heb
![]()
Nee echt, de dialogen gaan zo idioot snel dat je er koppijn van krijgt en het verhaal is erg warrig
![]()
je wacht dus niet op de R2 UK boxset van masters of horror?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:33 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geef maar gewoon toe dat je liever Urbanus enzo in een Japanse anime wilt horenquote:
ach ja... ik heb hem al een keer in het japans in de bios gezien.. misschien is het wel een hele verademing om Urbanus te horenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:16 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe dat je liever Urbanus enzo in een Japanse anime wilt horen![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ja... ik heb hem al een keer in het japans in de bios gezien.. misschien is het wel een hele verademing om Urbanus te horenversta ik er tenminste iets van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |