ik krijg zo'n plaatje met in het frans dat hotlinking verboden isquote:
Zo beter?quote:Op maandag 1 mei 2006 21:27 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
ik krijg zo'n plaatje met in het frans dat hotlinking verboden is
Kappen nou met die halve zinneen van jequote:Op maandag 1 mei 2006 21:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja, maar de prijs is niet echt bijzonder hoor![]()
dat was sarcastisch bedoeld, ging over dat hotlinkplaatjequote:Op maandag 1 mei 2006 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kappen nou met die halve zinneen van je![]()
. Vertel. Waarom is de prijs niet zo bijzonder? Waar is ie nieuw geseald goedkoper te krijgen? Hoe heb jij hem GRATIS weten te bemachtigen? VERTEL
![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 21:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat was sarcastisch bedoeld, ging over dat hotlinkplaatje![]()
Vast niet het digipackquote:Op maandag 1 mei 2006 21:47 schreef Timo20 het volgende:
Vorige woensdag al bij de Aldi gehaald
[afbeelding]
Bij de FRS? Hebben ze deze nog (nieuw) in de winkel liggen? Ik heb em al wel, maar mijnes is aardig beschadigdquote:
nee jammer genoeg niet, maar dat had ik ook niet verwacht voor dat geldquote:
Bij FRS 14,99, 2e halve prijs. En nog steeds digipackquote:Op maandag 1 mei 2006 22:14 schreef slindenau het volgende:
Bij de FRS? Hebben ze deze nog (nieuw) in de winkel liggen? Ik heb em al wel, maar mijnes is aardig beschadigd.
Of verkopen ze deze nu als dual aramay case?
Heb jij ze al binnen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:25 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
"Ocean's Eleven Classic Collection" R2UK: film met nl subs en soundtrack.
[afbeelding]
"Pulp Fiction Classic Collection" R2UK: film met engels subs (2 disc) en soundtrack.
Ik heb ze al binnen jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb jij ze al binnen?Die van mij zijn zaterdag verstuurd...
jupquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:38 schreef slindenau het volgende:
Timo, GB&U, is dat een digipack?
Edit: ja dus volgens de slowchat.
Waar heb je die gekocht, en hoeveel was ie?
waar heb je die vandaan??quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:25 schreef slindenau het volgende:
[afbeelding]
"Ocean's Eleven Classic Collection" R2UK: film met nl subs en soundtrack.
[afbeelding]
"Pulp Fiction Classic Collection" R2UK: film met engels subs (2 disc) en soundtrack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |