quote:Op maandag 24 april 2006 09:28 schreef Yozzz het volgende:
Ik dacht altijd dat Brandts het ging worden, maar ik switch toch naar Gerets.
quote:Vitesse wil Boskamp als hoofdtrainer
Jan Boskamp is de belangrijkste kandidaat om volgend seizoen hoofdtrainer te worden van Vitesse. De Arnhemse club heeft de onderhandelingen geopend met de 57-jarige Boskamp, die momenteel trainer is bij het Engelse Stoke City. Eerder was de oud-speler van Feyenoord onder meer trainer bij Genk, Beveren en Anderlecht. Met de laatste club won hij drie keer de titel van Belgie. Vitesse moest op zoek naar een trainer omdat Edward Sturing de club deze zomer verlaat.
Bron: De Gelderlander 24-04-2006
I was misinformed!quote:Op maandag 24 april 2006 09:47 schreef Elvislives het volgende:
[..]Volgens mij loop je telkens 2 weken achter: je dacht dat het Brandts ging worden, maar toen zat Vitesse al een week lang achter Gerets aan. Dat gaat nu niet door en nu willen ze Johan Boskamp
[..]
Hij is HOT bij de rubriek op VI.nlquote:Vitesse speelt slechts voor een plaatsje in de Intertoto-competitie, maar één speler gebruikt de play-offs om twijfels weg te nemen. Mads Junker scoorde viermaal in de dubbele confrontatie met RKC Waalwijk.
Ik heb al gezegd geen Gerets, dus je je switch helpt je niet veelquote:Op maandag 24 april 2006 09:28 schreef Yozzz het volgende:
Ik dacht altijd dat Brandts het ging worden, maar ik switch toch naar Gerets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |