Klopt. Maar toch wel een beetjequote:Op maandag 24 april 2006 01:32 schreef Cruoninga het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat iedereen riep dat Groningen niets in de Eredivisie te zoeken zou hebben. Nu gaat het over de Champions League
Al dat gelul of het slecht zou zijn voor het Nederlands voetbal doet me niet zoveel. Daarvoor moet iedereen maar bij de KNVB zijn. Dat wij brutaal even AZ eruit knikkeren kan ons natuurlijk ook niet verweten worden. Nou denk ik niet dat Groningen het redt tegen Ajax en ook dat boeit me geen fuck. We hebben de Uefa Cup toch al.
Op basis van afgelopen seizoen heeft Ajax trouwens amper meer recht op de CL dan Groningen.
ruilen?quote:Op maandag 24 april 2006 01:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb er 2. En ik snap er niks van
.
Hangt er vanaf, wat heb jequote:
AVV; Waar blijft het bewustzijn? hoe toepasselijk hequote:
ik dus ookquote:Op maandag 24 april 2006 01:44 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik ga nu trouwens naar bed. Geest wil wel, lichaam niet.
Groningen wint toch welquote:Op maandag 24 april 2006 10:40 schreef Heerlijkheid het volgende:
Dat het is omgedraaid vind ik trouwens eerder in het nadeel van Groningen. Alleen in de tweede wedstrijd heb je kans op een verlenging en nu tellen goals in die verlenging 'dubbel' voor Ajax. Stel je dat in de reguliere wedstrijden twee keer 0-0 speelt, dan heb je natuurlijk liever dat je die tweede wedstrijd in Amsterdam speelt, want als je dan alsnog 0-1 maakt in de verlenging moet Ajax twee keer scoren. Nu is dat andersom.
net als ze gisteren van AZ wonnen zekerquote:
Mja maar thuis wonnen ze welquote:Op maandag 24 april 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
net als ze gisteren van AZ wonnen zeker.
Als Ajax wakker is woensdag is de uitpartij gewoon weer een formaliteit..
Thuis zal Grunn misschien ook nog wel winnen van Ajax ja.quote:Op maandag 24 april 2006 11:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja maar thuis wonnen ze wel![]()
Mja nou, ajax grunn 2-1 .. grunn - ajx 3-1.
Agh, ik wil gewoon eens met de trekker naar een europeze topclub om fc grunn tegen te zien voetballen![]()
![]()
Tuurlijk. Feyenoords seizoen is verneukt, ik ben als Ajacied al redelijk tevreden. Als we het niet tegen FC Groningen redden is dat een regelrechte schande, maar desondanks een prima prestatie van de FC. Groningen is een mooie club, mooi stadion en ('k was er bij Groningen-Ajaxquote:Op maandag 24 april 2006 11:20 schreef Prosac het volgende:
en op basis van dit seizoen, denk ik dat Groningen best een kansje zou maken. Maar enfin.. dat gezeik dat Groningen niks in de CL heeft te zoeken moet maar eens kappen, op basis van de prestaties dit seizoen heeft Ajax dat toch echt net zo min..
quote:Op maandag 24 april 2006 11:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk. Feyenoords seizoen is verneukt, ik ben als Ajacied al redelijk tevreden. Als we het niet tegen FC Groningen redden is dat een regelrechte schande, maar desondanks een prima prestatie van de FC. Groningen is een mooie club, mooi stadion en ('k was er bij Groningen-Ajax) een prima sfeer. Dat ze het dan niet redden tegen FC Slaiebaba uit Armenië is dan logisch, hopelijk worden die play-offs dan zo snel mogelijk afgeschaft.
Nee, zie dan liever het sympathieke Groningen CL spelen dan het AZ van Dirk of het Feyenoord van...huilende Dirk.![]()
Maargoed, toch wij liever door aub.![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 11:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk. Feyenoords seizoen is verneukt.
Niet om te trollen hoor, maar wat is er dan goed gegaan? Ok, jullie hebben soms redelijk gespeeld, en zijn 3e geworden. Maar totaal met lege handen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |