Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Het is maar goed dat Broer Konijn bij jullie is komen spelen anders had je om intertoto mogen voetballen..quote:Op maandag 24 april 2006 00:32 schreef space-kees het volgende:
[..]
O my god..
Hoe haal je het in je botte kop om te zeggen dat Ajax een matige subtopper is?!? En Ajax heeft wel recht van spreken aangezien de cijfers(welliswaar uit het verleden) boekdelen schrijven!
En Zuidlaren!quote:
Wat een flauwekul. Het toepassen van dergelijke trucjes (in de return) is iets wat scherp veroordeeld werd tot op de dag van vandaag. Niet alleen door trainers als Van Gaal, maar ook door menig Nederlandse journalist of columnist. Het resultaatvoetbal is niet des Nederlands. Wij vallen aan en lopen dan -vroeg of laat- in het mes.quote:Op maandag 24 april 2006 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
De redding van het Nederlands voetbal is overdreven, maar ze laten wel zien hoe het moet.
Keep on dreaming. Een commercieel concept never dies. Ergernissen minimaliseren, dat is het wel, vergelijk Talpa.quote:Op maandag 24 april 2006 21:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik hoop ook op Groningen. Dat gaat de definitieve genadeslag voor dit Play-off systeem worden!
Als het 4-0 staat, dan mag het.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Zolang grunn iig maar 1tje scoort in de arrrenaEn dat moet lukken
Stoer hoor!!quote:Op maandag 24 april 2006 18:30 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Het is maar goed dat Broer Konijn bij jullie is komen spelen anders had je om intertoto mogen voetballen..
Zo mijn frustratie van dit gelul is ook weer weg. Het wordt zeker een moeilijke pot voor zowel Grunn als Ajax. We zullen volgende week wel zien wie er als winnaar uit de bus komt.
* Joagertje hoopt natuurlijk Grunn![]()
20:15. Het is in de Kachel te bekijkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:01 schreef Jaytonism het volgende:
En hoe laat begint de wedstrijd morgen?
Wil het ergens in een Groningens kroegje bekijken, maar weet niet bepaald waar.
In de kachel zouden ze Tele2 hebben as I heard?
En waar zit die beste Kachel?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:02 schreef detulp050 het volgende:
[..]
20:15. Het is in de Kachel te bekijken
Was dat niet ergens bij de poelestraat in de buurtquote:
Ja de poelebrug dan over, rechts en dan na 50 meter ofzo, iets minder nog zelfs en er staat groot Kachel op de gevel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Was dat niet ergens bij de poelestraat in de buurt
Watte? Hij zegt niks bijzonders hoorquote:
Broer Konijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Watte? Hij zegt niks bijzonders hoor
De wedstrijd zal wel in meerdere kroegen worden uitgezonden, maar de Kachel is er inderdaad eentje van
Broer Konijn heeft wel een verdomd lekkere Mollyquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:15 schreef clauwheee het volgende:
Ja euh, waarheid mag gezegd worden.
Ik ben gewoon in Groningen. Denk dat ik idd de kroeg in duik. Voor Groningen - Ajax ben ik druk bezig om via m'n stage kaarten te regelen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:20 schreef clauwheee het volgende:
Precies, weer een kansloze discussie tot een goed einde gebracht. What's next
Maar hé Stargazer, ben je in Adam of kom je gezellig met ons in de kroeg kijken?![]()
Ik baal echt zo dat ik niet naar de wedstrijd kan morgen. Cruo ga jij?
Hoe laat en waar spreken we af?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon in Groningen. Denk dat ik idd de kroeg in duik. Voor Groningen - Ajax ben ik druk bezig om via m'n stage kaarten te regelen.
In welke kroeg kijk jij altijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe laat en waar spreken we af?![]()
Ik heb de kaarten voor volgende week in de lunchpauze gehaald vanmiddag
Potver, straks kom ik je nog tegen. Dan krijg ik klapjesquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:51 schreef clauwheee het volgende:
Ja de Kachel is altijd heul druk. Flip in Zwanestraat kun je volgens mij ook heen. En op de Grote Markt (Sportcafé/Derde Helft ofzo).
Dakduuf ik denk dat je Cheers bedoelt in de Oosterpoort
Stargazer ik weet het nog niet, moeten ff kijken waar plek is...
Gaat een beetje moeilijk aangezien die met een speciale trein reizen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:21 schreef Svensational het volgende:
Ik ben voor Ajax, dan zit ik morgen bij allemaal Groningen-hooligans in de trein(tot Meppel)
Kom niet van origine uit Groningen nee. Maargoed, na morgen zijn alle boeren stilquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:18 schreef clauwheee het volgende:
Mjah ik weet niet of Jajong een andere achtergrond heeft en hier bij toeval beland is. Tja en als je voor Ajax bent dan heb je sowieso...nee ik kop um niet in ook![]()
Allemaalquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:23 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk aangezien die met een speciale trein reizen.
Dat sowiesoquote:
Oh nee hoor, haal die gedachte maar weer uit je brein. Wij hebben al een top jaar en die kan door die Amsterdammers echt niet meer stuk gemaakt worden. Wij voetballen lekker vrij uit terwijl de druk en stress bij Ajakkes ligt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kom niet van origine uit Groningen nee. Maargoed, na morgen zijn alle boeren stil.
"Ajakkes".quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:28 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Oh nee hoor, haal die gedachte maar weer uit je brein. Wij hebben al een top jaar en die kan door die Amsterdammers echt niet meer stuk gemaakt worden. Wij voetballen lekker vrij uit terwijl de druk en stress bij Ajakkes ligt.
Nou nee hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kom niet van origine uit Groningen nee. Maargoed, na morgen zijn alle boeren stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |