abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37232751
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:50 schreef space-kees het volgende:

[..]

Ja.. eerder dan Groningen ja! Vind je het niet verschrikkelijk als Nederland de mogelijk 2e CL plaats aan Groningen verspilt!
Ha nee .. . Niet echt nee
Ajax heeft gewoon de kansen over een heel jaar laten liggen . Vind dat nogal jammer want had liever ajax dan psv/feyenoord kampioen gezien
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 24 april 2006 @ 00:53:47 #127
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37232799
Ajax wint 'gewoon' btw.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_37232815
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:50 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Zelfs de bank van Ajax heeft betere spelers dan dat er in het veld staan bij Groningen.
En ze voetballen vrij aardig als het er om gaat.
En toch 4e.... wat was dat eigenlijk onverdiend dan he Ze hadden kampioen moeten worden.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  maandag 24 april 2006 @ 00:54:49 #129
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_37232819
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:48 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

En Heracles is net zo goed als Real Madrid.
Real Madrid is geïnteresseerd in Dembele.
Dembele speelt bij Willem II.
Willem II is zeventiende geworden.
Heracles is dertiende geworden.
Real Madrid is geïnteresseerd in een speler die speelt bij een club, slechter dan Heracles.
Versterkingen op het niveau van Heracles worden blijkbaar niet gezocht.
Dan ben je niet net zo goed, maar nog slechter dan Heracles blijkbaar.

pi_37232832
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:54 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

En toch 4e.... wat was dat eigenlijk onverdiend dan he
Nee hoor.. staan nog steeds boven Groningen!!
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
  maandag 24 april 2006 @ 00:55:44 #131
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37232843
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ha nee .. . Niet echt nee
Ajax heeft gewoon de kansen over een heel jaar laten liggen . Vind dat nogal jammer want had liever ajax dan psv/feyenoord kampioen gezien
Wat een domme redenering. Dus omdat Ajax normaal gezien veel beter is dan Groningen, en het "kansen heeft laten liggen" heeft Groningen ondanks de slechtere klassering meer recht op CL voetbal? Damn kerel, je argumentatie laat nogal wat te wensen over.
pi_37232871
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:55 schreef space-kees het volgende:

[..]

Nee hoor.. staan nog steeds boven Groningen!!
Ruimschoots inderdaad, daaruit komt goed naar voren dat Ajax voetballend superieur is aan Groningen.
pi_37232875
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:55 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat een domme redenering. Dus omdat Ajax normaal gezien veel beter is dan Groningen, en het "kansen heeft laten liggen" heeft Groningen ondanks de slechtere klassering meer recht op CL voetbal? Damn kerel, je argumentatie laat nogal wat te wensen over.
weet je het niet!
pi_37232892
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:56 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Ruimschoots inderdaad, daaruit komt goed naar voren dat Ajax voetballend superieur is aan Groningen.
Gezien de competitie wel ja heb je goed gezien!
weet je het niet!
  maandag 24 april 2006 @ 00:58:47 #135
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_37232918
quote:

[..]

Als je als Ajax, een club met zo'n geschiedenis en zoveel geld, amper beter presteert dan FC Groningen, een club met veel minder middelen tot z'n bescchikking, hoe wil je dat dan noemen? Dan heb je toch keihard gefaald? Dan zeg als je voormalig topclub toch niet dat je tevreden kan zijn met een vierde plek?
pi_37232934
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:58 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Als je als Ajax, een club met zo'n geschiedenis en zoveel geld, amper beter presteert dan FC Groningen, een club met veel minder middelen tot z'n bescchikking, hoe wil je dat dan noemen? Dan heb je toch keihard gefaald? Dan zeg als je voormalig topclub toch niet dat je tevreden kan zijn met een vierde plek?
En het is dan toch helemaal geweldig om alsnog met de voorronden CL weg te lopen als lachende 4e

[ Bericht 1% gewijzigd door space-kees op 24-04-2006 01:00:07 (truste) ]
weet je het niet!
pi_37232942
quote:

[..]

Ha ik had het niet over ajax, ik had het over het feit dat het nederlandse voetbal er onder zou lijden als groningen Cl zou spelen. En dat vind ik nogal vergezocht. Ik had het nergens over dat groningen meer recht had op Cl. Zeker niet, ze hebben op dit moment even veel recht als ajax, en dat 'recht' is zo goed als 0. Moge de beste over 2 wedstrijden winnen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 24 april 2006 @ 01:01:15 #138
107445 Jajong
Hadouken!
pi_37232967
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:58 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Wat heeft het feit dat Ajax gefaald heeft of niet te maken met het de discussie over dat Ajax meer of minder recht heeft op CL dan Groningen. Als je kan reageren op de kwestie moet je ook gewoon even je mond houden, en niet andere irrelevante zaken erbij gaan betrekken.
  maandag 24 april 2006 @ 01:01:50 #139
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_37232977
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:59 schreef space-kees het volgende:

[..]

En het is dan toch helemaal geweldig om alsnog met de voorronden CL weg te lopen als lachende 4e
Volgend jaar zou ik dan gaan voor nacompetitie, want dan win je nog eens wat.
  maandag 24 april 2006 @ 01:02:13 #140
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_37232986
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:54 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Real Madrid is geïnteresseerd in Dembele.
Dembele speelt bij Willem II.
Willem II is zeventiende geworden.
Heracles is dertiende geworden.
Real Madrid is geïnteresseerd in een speler die speelt bij een club, slechter dan Heracles.
Versterkingen op het niveau van Heracles worden blijkbaar niet gezocht.
Dan ben je niet net zo goed, maar nog slechter dan Heracles blijkbaar.

Niet alles op voetbalzone.nl berust op betrouwbare bronnen maar ok. Een 9 voor je uiters vermakelijke verhaal dan..
pi_37232989
Ik vind het allemaal prima, waarbij Groningen in de CL net zo matig is als Heerenveen en Willem II in het verleden. De overschatting van Ajax (ook voetballend tov FCG) getuigt daarentegen niet echt van realiteitszin. Misschien hoort dat bij het aart van het beestje, maar je kan toch niet beweren dat ze nou een geweldig seizoen hebben gedraaid met goed voetbal. We leven niet meer in het verleden. Ajax is tegenwoordig gewoon een Europese middenmoter, en ja ok Groningen is dat nog nieteens.
pi_37233005
quote:
Op maandag 24 april 2006 01:01 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Volgend jaar zou ik dan gaan voor nacompetitie, want dan win je nog eens wat.
Knul luister nou, we hebben het over voorronden CL, en dan kom jij aanzetten met je nacompetitie!(is dat niet iets wat in jou hoofd alvast afspeeld? met je subtopper(want dat is groningen idd)
weet je het niet!
  maandag 24 april 2006 @ 01:03:32 #143
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_37233010
quote:
Op maandag 24 april 2006 01:01 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat heeft het feit dat Ajax gefaald heeft of niet te maken met het de discussie over dat Ajax meer of minder recht heeft op CL dan Groningen. Als je kan reageren op de kwestie moet je ook gewoon even je mond houden, en niet andere irrelevante zaken erbij gaan betrekken.
Haha, als we het niet eens zijn moet ik mijn mond houden. Het is wel goed met je.

Wat ik zeg is dat een club als Ajax nooit tevreden mag zijn met een vierde plek. Als je als zo'n grote club zo slecht presteert (8 keer gelijkspelen, 10 keer verliezen), verdien je het helemaal niet om in de CL te spelen.
  maandag 24 april 2006 @ 01:04:11 #144
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_37233023
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:54 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

En toch 4e.... wat was dat eigenlijk onverdiend dan he Ze hadden kampioen moeten worden.
Die mening deel ik dan met je.
pi_37233026
Het lijkt wel alsof Ajax bang is voor Groningen
pi_37233030
quote:
Op maandag 24 april 2006 01:02 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik vind het allemaal prima, waarbij Groningen in de CL net zo matig is als Heerenveen en Willem II in het verleden. De overschatting van Ajax (ook voetballend tov FCG) getuigt daarentegen niet echt van realiteitszin. Misschien hoort dat bij het aart van het beestje, maar je kan toch niet beweren dat ze nou een geweldig seizoen hebben gedraaid met goed voetbal. We leven niet meer in het verleden. Ajax is tegenwoordig gewoon een Europese middenmoter, en ja ok Groningen is dat nog nieteens.
Dankje Nu moet ik je gelijk geven! Maar toch hou ik dat liever zo, dat groningen geen ervaring opdoet in CL-Europa!
weet je het niet!
pi_37233044
quote:
Op maandag 24 april 2006 01:03 schreef space-kees het volgende:

[..]

Knul luister nou, we hebben het over voorronden CL, en dan kom jij aanzetten met je nacompetitie!(is dat niet iets wat in jou hoofd alvast afspeeld? met je subtopper(want dat is groningen idd)
Gevoel voor humor heb je ook al niet he
  maandag 24 april 2006 @ 01:05:02 #148
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_37233045
quote:
Op maandag 24 april 2006 01:03 schreef space-kees het volgende:

[..]

Het zou zo kunnen dat het winnen van de CL zoveel energie vreet dat Groningen 16e wordt. Ik zou het niet erg vinden.
pi_37233070
quote:
Op maandag 24 april 2006 01:03 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Haha, als we het niet eens zijn moet ik mijn mond houden. Het is wel goed met je.

Wat ik zeg is dat een club als Ajax nooit tevreden mag zijn met een vierde plek. Als je als zo'n grote club zo slecht presteert (8 keer gelijkspelen, 10 keer verliezen), verdien je het helemaal niet om in de CL te spelen.
En groningen wel?
weet je het niet!
pi_37233076
quote:
Op maandag 24 april 2006 01:05 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Het zou zo kunnen dat het winnen van de CL zoveel energie vreet dat Groningen 16e wordt. Ik zou het niet erg vinden.
weet je het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')