Ha nee ..quote:Op maandag 24 april 2006 00:50 schreef space-kees het volgende:
[..]
Ja.. eerder dan Groningen ja! Vind je het niet verschrikkelijk als Nederland de mogelijk 2e CL plaats aan Groningen verspilt!
En toch 4e.... wat was dat eigenlijk onverdiend dan hequote:Op maandag 24 april 2006 00:50 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Zelfs de bank van Ajax heeft betere spelers dan dat er in het veld staan bij Groningen.
En ze voetballen vrij aardig als het er om gaat.
Real Madrid is geïnteresseerd in Dembele.quote:Op maandag 24 april 2006 00:48 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
En Heracles is net zo goed als Real Madrid.![]()
![]()
Nee hoor.. staan nog steeds boven Groningen!!quote:Op maandag 24 april 2006 00:54 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En toch 4e.... wat was dat eigenlijk onverdiend dan he![]()
Wat een domme redenering. Dus omdat Ajax normaal gezien veel beter is dan Groningen, en het "kansen heeft laten liggen" heeft Groningen ondanks de slechtere klassering meer recht op CL voetbal? Damn kerel, je argumentatie laat nogal wat te wensen over.quote:Op maandag 24 april 2006 00:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ha nee ... Niet echt nee
![]()
Ajax heeft gewoon de kansen over een heel jaar laten liggen. Vind dat nogal jammer want had liever ajax dan psv/feyenoord kampioen gezien
![]()
Ruimschoots inderdaad, daaruit komt goed naar voren dat Ajax voetballend superieur is aan Groningen.quote:Op maandag 24 april 2006 00:55 schreef space-kees het volgende:
[..]
Nee hoor.. staan nog steeds boven Groningen!!
quote:Op maandag 24 april 2006 00:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een domme redenering. Dus omdat Ajax normaal gezien veel beter is dan Groningen, en het "kansen heeft laten liggen" heeft Groningen ondanks de slechtere klassering meer recht op CL voetbal? Damn kerel, je argumentatie laat nogal wat te wensen over.
Gezien de competitie wel jaquote:Op maandag 24 april 2006 00:56 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ruimschoots inderdaad, daaruit komt goed naar voren dat Ajax voetballend superieur is aan Groningen.
Als je als Ajax, een club met zo'n geschiedenis en zoveel geld, amper beter presteert dan FC Groningen, een club met veel minder middelen tot z'n bescchikking, hoe wil je dat dan noemen? Dan heb je toch keihard gefaald? Dan zeg als je voormalig topclub toch niet dat je tevreden kan zijn met een vierde plek?quote:Op maandag 24 april 2006 00:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat een domme redenering. Dus omdat Ajax normaal gezien veel beter is dan Groningen, en het "kansen heeft laten liggen" heeft Groningen ondanks de slechtere klassering meer recht op CL voetbal? Damn kerel, je argumentatie laat nogal wat te wensen over.
En het is dan toch helemaal geweldig om alsnog met de voorronden CL weg te lopen als lachende 4equote:Op maandag 24 april 2006 00:58 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Als je als Ajax, een club met zo'n geschiedenis en zoveel geld, amper beter presteert dan FC Groningen, een club met veel minder middelen tot z'n bescchikking, hoe wil je dat dan noemen? Dan heb je toch keihard gefaald? Dan zeg als je voormalig topclub toch niet dat je tevreden kan zijn met een vierde plek?
Ha ik had het niet over ajax, ik had het over het feit dat het nederlandse voetbal er onder zou lijden als groningen Cl zou spelen. En dat vind ik nogal vergezocht. Ik had het nergens over dat groningen meer recht had op Cl. Zeker niet, ze hebben op dit moment even veel recht als ajax, en dat 'recht' is zo goed als 0. Moge de beste over 2 wedstrijden winnen.quote:Op maandag 24 april 2006 00:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat Ajax gefaald heeft of niet te maken met het de discussie over dat Ajax meer of minder recht heeft op CL dan Groningen. Als je kan reageren op de kwestie moet je ook gewoon even je mond houden, en niet andere irrelevante zaken erbij gaan betrekken.quote:Op maandag 24 april 2006 00:58 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Als je als Ajax, een club met zo'n geschiedenis en zoveel geld, amper beter presteert dan FC Groningen, een club met veel minder middelen tot z'n bescchikking, hoe wil je dat dan noemen? Dan heb je toch keihard gefaald? Dan zeg als je voormalig topclub toch niet dat je tevreden kan zijn met een vierde plek?
Volgend jaar zou ik dan gaan voor nacompetitie, want dan win je nog eens wat.quote:Op maandag 24 april 2006 00:59 schreef space-kees het volgende:
[..]
En het is dan toch helemaal geweldig om alsnog met de voorronden CL weg te lopen als lachende 4e![]()
![]()
Niet alles op voetbalzone.nl berust op betrouwbare bronnen maar ok. Een 9 voor je uiters vermakelijke verhaal dan..quote:Op maandag 24 april 2006 00:54 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Real Madrid is geïnteresseerd in Dembele.
Dembele speelt bij Willem II.
Willem II is zeventiende geworden.
Heracles is dertiende geworden.
Real Madrid is geïnteresseerd in een speler die speelt bij een club, slechter dan Heracles.
Versterkingen op het niveau van Heracles worden blijkbaar niet gezocht.
Dan ben je niet net zo goed, maar nog slechter dan Heracles blijkbaar.
![]()
Knul luister nou, we hebben het over voorronden CL, en dan kom jij aanzetten met je nacompetitie!(is dat niet iets wat in jou hoofd alvast afspeeld? met je subtopper(want dat is groningen idd)quote:Op maandag 24 april 2006 01:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Volgend jaar zou ik dan gaan voor nacompetitie, want dan win je nog eens wat.
Haha, als we het niet eens zijn moet ik mijn mond houden. Het is wel goed met je.quote:Op maandag 24 april 2006 01:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat Ajax gefaald heeft of niet te maken met het de discussie over dat Ajax meer of minder recht heeft op CL dan Groningen. Als je kan reageren op de kwestie moet je ook gewoon even je mond houden, en niet andere irrelevante zaken erbij gaan betrekken.
Die mening deel ik dan met je.quote:Op maandag 24 april 2006 00:54 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En toch 4e.... wat was dat eigenlijk onverdiend dan heZe hadden kampioen moeten worden.
![]()
Dankjequote:Op maandag 24 april 2006 01:02 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik vind het allemaal prima, waarbij Groningen in de CL net zo matig is als Heerenveen en Willem II in het verleden. De overschatting van Ajax (ook voetballend tov FCG) getuigt daarentegen niet echt van realiteitszin. Misschien hoort dat bij het aart van het beestje, maar je kan toch niet beweren dat ze nou een geweldig seizoen hebben gedraaid met goed voetbal. We leven niet meer in het verleden. Ajax is tegenwoordig gewoon een Europese middenmoter, en ja ok Groningen is dat nog nieteens.
Gevoel voor humor heb je ook al niet hequote:Op maandag 24 april 2006 01:03 schreef space-kees het volgende:
[..]
Knul luister nou, we hebben het over voorronden CL, en dan kom jij aanzetten met je nacompetitie!(is dat niet iets wat in jou hoofd alvast afspeeld? met je subtopper(want dat is groningen idd)
Het zou zo kunnen dat het winnen van de CL zoveel energie vreet dat Groningen 16e wordt. Ik zou het niet erg vinden.quote:Op maandag 24 april 2006 01:03 schreef space-kees het volgende:
[..]
Knul luister nou, we hebben het over voorronden CL, en dan kom jij aanzetten met je nacompetitie!(is dat niet iets wat in jou hoofd alvast afspeeld? met je subtopper(want dat is groningen idd)
En groningen wel?quote:Op maandag 24 april 2006 01:03 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Haha, als we het niet eens zijn moet ik mijn mond houden. Het is wel goed met je.
Wat ik zeg is dat een club als Ajax nooit tevreden mag zijn met een vierde plek. Als je als zo'n grote club zo slecht presteert (8 keer gelijkspelen, 10 keer verliezen), verdien je het helemaal niet om in de CL te spelen.
quote:Op maandag 24 april 2006 01:05 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen dat het winnen van de CL zoveel energie vreet dat Groningen 16e wordt. Ik zou het niet erg vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |