Dan hoop ik voor je dat je ook een beetje een realistisch beeld van Ajax hebt en niet enkel kijkt naar dat lelijke grotere stadion en een redelijk budget, want dat zegt niet alles.quote:Op maandag 24 april 2006 01:04 schreef space-kees het volgende:
[..]
DankjeNu moet ik je gelijk geven! Maar toch hou ik dat liever zo, dat groningen geen ervaring opdoet in CL-Europa!
Ik misschien geen humor, maar jij niet van voetbal!quote:Op maandag 24 april 2006 01:05 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Gevoel voor humor heb je ook al niet he![]()
Dat is bullshit, want ik zat er ook al bij als klein ventje in de Meer! dus geen onzin praten a.u.b.quote:Op maandag 24 april 2006 01:07 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je ook een beetje een realistisch beeld van Ajax hebt en niet enkel kijkt naar dat lelijke grotere stadion en een redelijk budget, want dat zegt niet alles.
Een realistisch beeld van Ajax is dat het 567.434 keer zoveel kans heeft om te presteren in de CL als Groningen.quote:Op maandag 24 april 2006 01:07 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je ook een beetje een realistisch beeld van Ajax hebt en niet enkel kijkt naar dat lelijke grotere stadion en een redelijk budget, want dat zegt niet alles.
Je hebt helemaal gelijk jochiequote:Op maandag 24 april 2006 01:07 schreef space-kees het volgende:
[..]
Ik misschien geen humor, maar jij niet van voetbal!
quote:Op maandag 24 april 2006 01:07 schreef Doezelhaar het volgende:
Jongens, durven jullie wel tegen een jongetje als spece-kees?
quote:Op maandag 24 april 2006 01:09 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Groningen ook niet, want AZ is immers tweede geworden.
Stoer, op je 8e in de Meerquote:Op maandag 24 april 2006 01:08 schreef space-kees het volgende:
[..]
Dat is bullshit, want ik zat er ook al bij als klein ventje in de Meer! dus geen onzin praten a.u.b.
Maar geven die verhoogde kansen op prestaties ook meer recht?quote:Op maandag 24 april 2006 01:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een realistisch beeld van Ajax is dat het 567.434 keer zoveel kans heeft om te presteren in de CL als Groningen.
Drogreden.quote:Op maandag 24 april 2006 01:10 schreef gelly het volgende:
Nou ja, als je kijkt naar de verhouding tussen budget en prestaties verdient Groningen het natuurlijk meer dan Ajax..
Prestatie? Welke club staat er 4e en welke 5e?quote:Op maandag 24 april 2006 01:10 schreef gelly het volgende:
Nou ja, als je kijkt naar de verhouding tussen budget en prestaties verdient Groningen het natuurlijk meer dan Ajax..
Wat ik bedoel.... is dat Ajax er niet meer recht op mag hebben omdat ze een grotere financiele huishouding en historie bezitten. Voetballend gezien is het OOK niet veel soeps.quote:Op maandag 24 april 2006 01:08 schreef space-kees het volgende:
[..]
Dat is bullshit, want ik zat er ook al bij als klein ventje in de Meer! dus geen onzin praten a.u.b.
Wat is er precies onduidelijk aan het verband tussen budget en prestatie?quote:Op maandag 24 april 2006 01:11 schreef space-kees het volgende:
[..]
Prestatie? Welke club staat er 4e en welke 5e?
Nee, maar een hogere plaats in de eindklassering wel. Einde discussie. Het is alleen maar een goede prestatie omdat FC Groningen FC Groningen is, en alleen maar een slechte prestatie omdat Ajax, Ajax is. Als je t nou bekijkt als team A en team B, dan is het logisch dat het team dat hoger eindigt op de ranglijst, eerder recht heeft op een CL plek. En dat heeft niks te maken met verledens, budget, stadions whatever.quote:Op maandag 24 april 2006 01:11 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Maar geven die verhoogde kansen op prestaties ook meer recht?
Sportief gezien heeft Ajax beter gepresteerd dan Groningen. Waarom lul je jezelf vast. Als V.V. Roden met een budget van 4000 euro nou 17e was geworden, hadden die dan ook meer recht op een CL-plek? Want in verhouding is die prestatie natuurlijk VEEEEEEEEEEL beter.quote:Op maandag 24 april 2006 01:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Neuh, sportief gezien is dat gewoon zo.
En dat verband is dus precies, waarom Ajax wel CL moet spelen en Groningen niet!quote:Op maandag 24 april 2006 01:13 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Wat is er precies onduidelijk aan het verband tussen budget en prestatie?
Het gaat om de nummer 4 en 5 positie, en ja, dat is knap gezien het budget wat Groningen heeft. Maar goed, als Ajax toch zoveel meer talent heeft als Groningen en meer presteert, waar maak je je dan druk om ?quote:Op maandag 24 april 2006 01:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sportief gezien heeft Ajax beter gepresteerd dan Groningen. Waarom lul je jezelf vast. Als V.V. Roden met een budget van 4000 euro nou 17e was geworden, hadden die dan ook meer recht op een CL-plek? Want in verhouding is die prestatie natuurlijk VEEEEEEEEEEL beter.
Vindt het qua knapheid wel meevallen wat Groningen heeft laten zien. Ik bedoel, ze horen wel in de subtop naar mijn mening. Tis een mooie club met een mooi stadion, beetje als Heerenveen. Ik vind het alleen maar mooi dat jullie nu eens boven Heerenveen staan. Dat verdienen de mensen in Groningen wel.quote:Op maandag 24 april 2006 01:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Het gaat om de nummer 4 en 5 positie, en ja, dat is knap gezien het budget wat Groningen heeft. Maar goed, als Ajax toch zoveel meer talent heeft als Groningen en meer presteert, waar maak je je dan druk om ?
Dus nu je bent uitgelult ga je het ineens over een andere boeg gooien? Waar zie jij dat ik me druk maak? Er is een discussie gaande over wie er meer recht zou hebben op een CL-plek, dus ik haak daar op in. Ik beargumenteer mijn standpunt, en that's that. Maargoed, jij kan iemand nog niet overtuigen dat gras groen is volgens mij, dus op jou kan ik beter niet meer reagerenquote:Op maandag 24 april 2006 01:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Het gaat om de nummer 4 en 5 positie, en ja, dat is knap gezien het budget wat Groningen heeft. Maar goed, als Ajax toch zoveel meer talent heeft als Groningen en meer presteert, waar maak je je dan druk om ?
Je komt een beetje gefrustreerd over, da's alles.quote:Op maandag 24 april 2006 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dus nu je bent uitgelult ga je het ineens over een andere boeg gooien? Waar zie jij dat ik me druk maak? Er is een discussie gaande over wie er meer recht zou hebben op een CL-plek, dus ik haak daar op in. Ik beargumenteer mijn standpunt, en that's that. Maargoed, jij kan iemand nog niet overtuigen dat gras groen is volgens mij, dus op jou kan ik beter niet meer reageren.
Ik hoop niet dat er gestunt wordt, maar jullie seizoen kan inderdaad niet meer stuk. Alleen jammer van de stadionnaam, das enige smetje op het seizoen misschien?quote:Op maandag 24 april 2006 01:20 schreef gelly het volgende:
Ach, het is leuk als Groningen nog een keer stunt, en zo niet dan hebben ze een uitstekend seizoen gehad.
Dat kan ik ook niet... Ga dat maar eens verklaren (sorry overtuigen), dat is een hele kluif.quote:Op maandag 24 april 2006 01:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maargoed, jij kan iemand nog niet overtuigen dat gras groen is volgens mij, dus op jou kan ik beter niet meer reageren.
Gefrustreerd? Kerel ik ben in maanden niet zo blij geweest met mijn clubquote:Op maandag 24 april 2006 01:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd over, da's alles.
Bladgroenkorrels, je weet.quote:Op maandag 24 april 2006 01:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet... Ga dat maar eens verklaren, dat is een hele kluif.
Ik kan je wel verklaren waarom de mat in het stadion van heracles groen is. Will that do?quote:Op maandag 24 april 2006 01:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet... Ga dat maar eens verklaren, dat is een hele kluif.
Ach dat is ook wel zo, maar discussieren vind ik sowieso leuk, ook al gaat t over iets onbenulligs.quote:Op maandag 24 april 2006 01:22 schreef Doezelhaar het volgende:
Jajong, de discussie trekt sowieso al op stront.
Onbenulligs, we hebben het hier wel over Ajax he... tssk..quote:Op maandag 24 april 2006 01:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach dat is ook wel zo, maar discussieren vind ik sowieso leuk, ook al gaat t over iets onbenulligs.
Als Ajax 4e is geworden snap ik niet dat je nog blij kan zijn. Dan ben je geen echte.quote:Op maandag 24 april 2006 01:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gefrustreerd? Kerel ik ben in maanden niet zo blij geweest met mijn club.
Nou, maar hopen dat dat zo blijft he ?quote:Op maandag 24 april 2006 01:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gefrustreerd? Kerel ik ben in maanden niet zo blij geweest met mijn club.
Ben ik daar ook bij betrokken? Want ik probeer geen gelijk te halen, alleen iets uit te leggenquote:Op maandag 24 april 2006 01:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach dat is ook wel zo, maar discussieren vind ik sowieso leuk, ook al gaat t over iets onbenulligs.
True.quote:Op maandag 24 april 2006 01:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Als Ajax 4e is geworden snap ik niet dat je nog blij kan zijn. Dan ben je geen echte.
Het is jou ontgaan dat Ajax in 4 dagen tijd 2 keer Feyenoord van de mat heeft geveegd?quote:Op maandag 24 april 2006 01:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Als Ajax 4e is geworden snap ik niet dat je nog blij kan zijn. Dan ben je geen echte.
En dat maakt 10 keer verliezen, 8 keer gelijkspelen goed? Beetje kortzichtig vind ik.quote:Op maandag 24 april 2006 01:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is jou ontgaan dat Ajax in 4 dagen tijd 2 keer Feyenoord van de mat heeft geveegd?
Je zal er nooit achter komen.quote:Op maandag 24 april 2006 01:26 schreef The_Verve het volgende:
Jullie Ajacieden zijn toch gewoon een beetje de boel aan het provoceren? Of waren jullie serieus?
Ik vind het allemaal prima, nu hoef ik tenminste niet met mn tentamen van morgen bezigquote:
Heb jij nooit opgelet bij begrijpend lezen op de basisschool? Ik heb NEVER nooit gezegd dat dat ook maar IETS goed maakt. Ik zei dat ik in maanden niet zo BLIJ ben geweest met Ajax. Omdat ze 2 keer van Feyenoord hebben gewonnen met in totaal 7-2. Dat is toch niet heel lastig of wel?quote:Op maandag 24 april 2006 01:27 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
En dat maakt 10 keer verliezen, 8 keer gelijkspelen goed? Beetje kortzichtig vind ik.
Maar ik ben vanzelfsprekend hartstikke blij voor jou, laat daar geen misverstand over bestaan.![]()
Ik heb er 2quote:Op maandag 24 april 2006 01:29 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima, nu hoef ik tenminste niet te met mn tentamen van morgen bezig![]()
Hoeft ook niet. Zou het alleen zo sneu voor je vinden wanneer je het allemaal serieus bedoelde...quote:
\quote:Op maandag 24 april 2006 01:29 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima, nu hoef ik tenminste niet met mn tentamen van morgen bezig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |