Ik werk met Bilal(webmaster), footycrazy(admin) en vali(admin) samen aan
www.freesoccer.nl.tt Ik ben zelf overal roysonny (zoals hier ook) en ben nu de admin die er het langste is bij freesoccer. Daar ben ik natuurlijk erg blij mee. En ik weet nu ook hoe alles loopt. Ik zit er eigenlijk vanaf het begin al bij. We hebben dieptepunten en hoogtepunten gehad en nu klimmen we uit een dieptepunt heb ik het geval. Het forumbezoekers wordt snel meer. 1 maand geleden hadden we er 10 op 1 dag nu zijn het soms al 40. Maar het is een site waar eigenlijk niemand voor op het forum hoeft.
Ik kan iedereen verzekerend dat het de beste site is want wij zoeken alle kanalen af voor voetbalwedstrijden. Dus je bent 100% zeker dat je het kan zien dan. Daarnaast kijken we regelmatig of de links nog kloppen. Dus wij met zijn 4en werken er erg hard aan.
Binnenkort komt de site ook op
www.freesoccer.us. En we zijn bezig om nog een aantal links te bemachtigen. U kunt via het forum ook bets plaatsen en daar kan je virtueel geld mee krijgen. U wordt tevens via het forum op de hoogte gehouden over al het nieuws over p2p en voetbal opzich. Het is eigenlijk een engels forum maar we hebben ook een NL Corner en daar wordt nederlands in gesproken.
Wij proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen als ze problemen hebben met programma's of links.
Ik moet er zelf voor zorgen dat de nachtwedstrijden online komen te staan en dat de bets geproccesed zijn en gestaan worden. Dus is echt een dagtaak wat je er aan hebt
![]()
Over een maand hopelijk (kan langer duren) staat er tevens een nieuwe site. Nog duidelijker en makkelijker voor ons om wedstrijden toe te voegen
![]()
Dus daar kijk ik zeker naar uit.
Maar ik heb het er voor over en ik leer er veel van.
Dus bezoek allen de site nu weet je hoe het een beetje loopt
![]()
Roysonny (Admin @
www.Freesoccer.nl.tt)