Nog maar een keer oefenen dan.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:47 schreef D1 het volgende:
Als ik Sopcast download en installeer kan ik alleen op zo'n kut-webbased servertje. En daar staat freesoccer als offline. Als ik de link klik doet ie ook nix. Kutzooi...
Ik vind het ruk.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:47 schreef borisz het volgende:
tv ants is best wel leuk programma
Als je ff de moeite had genomen om www.voetbalinbeeld.nl te bekijken welke server je als 'broker' in had moeten stellen, dan had je vanmiddag die wedstrijd redelijk kunnen volgen via internet. Het is niet een DVD-speler van Sony die het doet zodra je 'em erin plugt.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:47 schreef D1 het volgende:
Als ik Sopcast download en installeer kan ik alleen op zo'n kut-webbased servertje. En daar staat freesoccer als offline. Als ik de link klik doet ie ook nix. Kutzooi...
Ik zag 'em niet via SopCast, wel bij TVants.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:50 schreef woooohaa het volgende:
Als je ff de moeite had genomen om www.voetbalinbeeld.nl te bekijken welke server je als 'broker' in had moeten stellen, dan had je vanmiddag die wedstrijd redelijk kunnen volgen via internet. Het is niet een DVD-speler van Sony die het doet zodra je 'em erin plugt.
http://www.myp2p.eu/quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:33 schreef Gunner het volgende:
Freesoccer.us.tt is er mee gekapt? Website is down iig. Ah well, wou toch Sport 1 nemen volgend seizoen
En toegevoegd aan Favorieten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/
Zolang het goed gaat.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:36 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus je krijgt alleen op momenten dat er massaal geconnect/gedisconnect wordt instabiliteit?
Thx, die had ik nog niet!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/
Zolang het goed gaat.
ja op nederland 2quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef azaroth het volgende:
is arsenal - ajax nog ergens te zien?
oh relaxedquote:
http://www.myp2p.eu/Matches/Match4.htmquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:25 schreef D1 het volgende:
Weet iemand of daar ook een stream van is? Woon in Engeland maar te laat voor kaartjes![]()
![]()
En blijf die sites vooral spammen totdat je een ban hebt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:14 schreef APK het volgende:
Goeie site, roysonny.![]()
Keep up the good work!![]()
Ik zie 'em voor het eerst.quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
En blijf die sites vooral spammen totdat je een ban hebt.![]()
Het is een leuke site, maar je hoeft niet je hele levensverhaal erbij te zetten hoor. Nu komt het juist spammerig over en dat zou mensen juist kunnen doen besluiten niet naar je site te surfen. Gewoon een simpele vermelding is voldoende.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:12 schreef roysonny het volgende:
knip
Ik zag dat de site als aanbeveling stond op pagina 1 dus dacht ik dan mogen jullie echt wel meer van de site af weten. Hoe de site loopt enz. Het is niet meteen voor de reclame maar dat jullie weten hoe de site loopt en wat de plannen zijnquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is een leuke site, maar je hoeft niet je hele levensverhaal erbij te zetten hoor. Nu komt het juist spammerig over en dat zou mensen juist kunnen doen besluiten niet naar je site te surfen. Gewoon een simpele vermelding is voldoende.
Misschien dat iemand zich geroepen voelt om een mooie OP te maken met wat stappen erin en dus wat handige links?
En nog meer spamquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:44 schreef roysonny het volgende:
Iemand die denkt nieuwe ideeen te hebben voor de site zou erg fijn zijn. Als het een goed idee is kunnen we er zeker wat mee. Zo is ook het Re-Live forum ontstaan en is een groot succes op de site en ook onze eigen Hattrick league.
Overigens kan je ook deel uit maken van het nec-nijmegen.nl-team. Dit kan je het beste doen door een berichtje hier achter te laten maar beter gewoon op het forum van freesoccer en daar dan ergens een berichtje sturen wat je wil en vooral wat je kan en hoeveel tijd je hebt per week. Dan zullen wij als freesoccer contact met u opnemen.
Iedereen kan eigenlijk wel lid worden en het is alles behalve een dag taak. Je zou b.v. nieuws kunnen posten maar ook wedstrijden kunnen opnemen of naar streams zoeken maar dan moet je daar voldoende kennis van hebben maar sommige op dit forum kunnen dat zeker.
Hopelijk zie ik een van jullie binnenkort op het forum. En veel succes met wedstrijden bekijken![]()
Roysonny Admin @ www.nec-nijmegen.nl binnenkort http://www.nec-nijmegen.nl en een compleet nieuwe site
misschienquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:20 schreef hayder het volgende:
ik heb een vraagje ..zal de eredivisie wedstrijden op internet gewoon op freesoccer.nl.tt te zien zijn?
Als ze live komen op internet kun je ze op freesoccer allemaal zien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:20 schreef hayder het volgende:
ik heb een vraagje ..zal de eredivisie wedstrijden op internet gewoon op freesoccer.nl.tt te zien zijn?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:01 schreef Saviola het volgende:
Dinamo Zagreb - Arsenal is vanavond live op ITV.
Tsja, je zou zelf eens iets moeten doenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Staan er wel meer dan 1 he huilie
Smoel houden fruitvliegquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:20 schreef D1 het volgende:
[..]
Tsja, je zou zelf eens iets moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |