Die fysieke trekjes en elegantie valt vaak reuze mee, vooral bij mensen die jong de transitie zijn begonnen. Wanneer een vrouw je vertelt dat ze als man is geboren, zou dit voor jou dan een reden zijn om direct de relatie te beeindigen (Haar mannelijke trekjes zijn kennelijk zo weinig aanwezig dat je ze niet eerder hebt opgemerkt)?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:53 schreef sirallut het volgende:
Ik zou nooit wat willen met een vrouw die vroeger man was geweest. Ten eerste kan die geen kinderen baren, ten tweede heeft ze dan waarschijnlijk fisieke mannelijke trekjes en niet de elegantie die een vrouw van nature heeft.
Wat traditionaliteit hiermee te maken heeft zie ik niet helemaal eigenlijk...quote:Aan de andere kant ben ik een beetje traditioneel
zoals ikke hahahaquote:Daarbij zijn er ook behoorlijk vrouwen, metg hele erge mannelijke trekjes.
dikke kontquote:Op maandag 31 juli 2006 15:29 schreef danielluh het volgende:
nou, je hebt wel mannelijke trekjes, maar je figuurtje is toch echt op en top vrouw
dikke kont, smalle taille en lekkere titten
Ja, praktische gronden zullen het wel zijn, vermoed ik. Ik zou er geen problemen mee hebben als ik onvruchtbaar zou zijn. beetje ondankbaar misschien omdat er zat vrouwen zijn die er alles aan willen doen om een kind op de wereld te kunnen zetten.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:43 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Weg te trainen is het niet. Borsten blijven bestaan wanneer ze eenmaal geconstrueerd zijn (Even simpel gezegd. Het is iets ingewikkelder, maar het komt doorgaans op hetzelfde neer).
[..]
Dat is iets wat later kan veranderen en heeft denk ik ook niet zoveel met gender te maken. Wel is duidelijk dat je er nu niet aan toe bent (en misschien ook nooit).
[..]
Tegenwoordig kun je metroseksueel zijn.
[..]
Of homoseksueel.
[..]
Zoals ik het begrijp ben je eigenlijk wel tevreden met je gender, en is wat je tegen je lichaam hebt vooral op praktische gronden (risico om zwanger te worden en borsten die onhandig zijn). Klopt dit een beetje?
Ik zou zelf graag de mogelijkheid gehad hebben om een kind te baren. Dat is echter niet iets waar jij je schuldig over moet voelen omdat jij dat niet wil. Je hebt dat zelf ook niet zo bedacht.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:09 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[..]
Ja, praktische gronden zullen het wel zijn, vermoed ik. Ik zou er geen problemen mee hebben als ik onvruchtbaar zou zijn. beetje ondankbaar misschien omdat er zat vrouwen zijn die er alles aan willen doen om een kind op de wereld te kunnen zetten.
Had je verwacht dat we onaardig zouden zijn?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:38 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Ja, dat is ook weer waarJullie zijn echt heel aardig forummers moet ik zeggen.
Je mag mijn baarmoeder wel hebben.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:32 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Ik zou zelf graag de mogelijkheid gehad hebben om een kind te baren. Dat is echter niet iets waar jij je schuldig over moet voelen omdat jij dat niet wil. Je hebt dat zelf ook niet zo bedacht.
Wat aardigquote:Op maandag 31 juli 2006 21:46 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Je mag mijn baarmoeder wel hebben.Ik mot er toch niks mee.
Ja nouquote:
quote:Nou ja, serieus nu, als het kon zou ik alle vrouwelijke troep uit mijn lichaam laten verwijderen. Ik voel me helemaal niet vrouwelijk en zou liever geen meisje zijn, maar ja, ook geen jongen.
Lastig.
quote:ik lease me de kleine wel eens als kippie 1 krijgt
Tja in deze maatschappij moet je óf vrouw óf man zijn, helaas niet iets daartussen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:50 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
ja behoorlijk..ben dit zo aan het lezen maar ik wil me neit eens voorstellen hoe jij je voelt
denk niet dat ze zomaar de boel druit slopen, hooguit steriliseren en dan gaat de knip in je eierstokken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:26 schreef sleepflower het volgende:
Nou ja, serieus nu, als het kon zou ik alle vrouwelijke troep uit mijn lichaam laten verwijderen. Ik voel me helemaal niet vrouwelijk en zou liever geen meisje zijn, maar ja, ook geen jongen.
Lastig.
waaronder ikkequote:ken 3 meiden die zijn echt hartstikke ziek als ze de periode krijgen.
quote:ps kippie, eer jij een kleine heb, kan ik beter oma worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |