In de douche heb ik wel een zeepbakje maar daar ligt alleen wat in als ik echt onder de douche sta, anders smelten m'n zeepjes en de rest van de family wordt gek van mequote:Op zondag 23 april 2006 23:05 schreef Vava het volgende:
In de douche heb ik ook nog een rekje hangen met wat douchegels![]()
Lemslip, Dream Cream, Rockstar, Candyfluff, Prince, Tramp, Sonic Death Monkey, Angels on Bare Skin, Fair Trade Foot Lotion en dat was het denk ik wel. Jammer, ik ben er vergeten een foto van te maken. Het zag er juist zo gezellig uit.quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef Elefes het volgende:
[..]Wat heb je er allemaal in gedaan?
Ik ben ook wel benieuwd naar Cynthia Sylvia Stout (dat was het toch?) maar heb geen zin in dingen in mijn haar die niet lekker ruiken..
quote:Op maandag 24 april 2006 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Happy ruikt lekker, het ziet er alleen een beetje dubieus uit op je huid en als je het afspoelt
Jaquote:Op maandag 24 april 2006 12:44 schreef Vava het volgende:
Door de kleur misschien?
Ikke wel, hier nl ook alles op de badkamer en als je het huis binnen komt ruik je al Lush hierquote:Op maandag 24 april 2006 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn Lush staat allemaal lekker op de badkamer. Ik ken niemand bij wie het zo lekker ruikt in de badkamer![]()
Klinkt goed! Kan me voorstellen dat ze dan verslaafd raaktquote:Op maandag 24 april 2006 12:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Lemslip, Dream Cream, Rockstar, Candyfluff, Prince, Tramp, Sonic Death Monkey, Angels on Bare Skin, Fair Trade Foot Lotion en dat was het denk ik wel. Jammer, ik ben er vergeten een foto van te maken. Het zag er juist zo gezellig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |