Ik ga meedoen met de Engelandbestelling. Onder het mom van een verjaardagscadeau voor mijn schoonmoeder en een moederdagcadeau voor mijn moeder (en een paar dingetjes voor mijquote:Op woensdag 26 april 2006 20:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten tot ik Happy heb![]()
Dat regel je goedquote:Op woensdag 26 april 2006 20:30 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik ga meedoen met de Engelandbestelling. Onder het mom van een verjaardagscadeau voor mijn schoonmoeder en een moederdagcadeau voor mijn moeder (en een paar dingetjes voor mij) en vriend betaalt
![]()
Hier werkt het goed nu, maar heb er zo heel af en toe ook wat last van dat het niet werk. Maar geen Wanadoo hier.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:23 schreef Anitra het volgende:fijn dat je je pakketje toch hebt XcUZ_Me
Ik ga zo ff kijken of de engelse site het weer doet hier, ik kan er elke keer maar ffies op en dan een paar dagen weer niet, lang leve wanadoo
Voor mijquote:Op woensdag 26 april 2006 20:33 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat regel je goed
Wat ga je bestellen?
Leuke cadeausquote:Op woensdag 26 april 2006 20:40 schreef JacMar het volgende:
[..]
Voor mij![]()
Happy pil
Happy
Veganese
Angels on bare skin
Voor mijn moeder:
Olive branch (250g)
Happy
Voor schoonmoeder:
Purple haze (gift)
Nu je het zegt jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een blije smilies hier allemaal
Dat móet wel door alle Happy producten komen![]()
Dat is zo leuk om te doenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:48 schreef Anitra het volgende:
Ik zit echt alles na te kijken of ik niks vergeet te bestellen
Vanavond in bed maar weer eens ouderwets met de krantjes en kladblok lijstjes gaan maken
Zit veel lekkers bij jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Anitra het volgende:
Hij doet hier weerEn dit keer heb ik zowaar mijn hele lijstje in kunnen vullen en kwam op 31,35 pond uit, dat is een mooi bedrag voor de engeland bestelling toch?
Happy pill 2x
Happy
MoM
YSTW
Ambrosia
Aromaco
Big
Each Peach
Sturen ze dan ook maskers naar Nederland? MoM is toch een masker of vergis ik me?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef Anitra het volgende:
Hij doet hier weerEn dit keer heb ik zowaar mijn hele lijstje in kunnen vullen en kwam op 31,35 pond uit, dat is een mooi bedrag voor de engeland bestelling toch?
Happy pill 2x
Happy
MoM
YSTW
Ambrosia
Aromaco
Big
Each Peach
MoM is geen vérs maskerquote:Op woensdag 26 april 2006 20:54 schreef JacMar het volgende:
[..]
Sturen ze dan ook maskers naar Nederland? MoM is toch een masker of vergis ik me?![]()
Ben er al achterquote:Op woensdag 26 april 2006 20:57 schreef JacMar het volgende:
[..]
OkZijn er nog meer maskers die niet vers zijn?
![]()
Waar ruikt dat eigenlijk naar?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:32 schreef Vava het volgende:
Ik heb vandaag trouwens voor de tweede keer met Narcotick gedoucht en eigenlijk vind ik het helemaal niet lekker
Nou, het zou naar Tea Tree en rozemarijn moeten ruiken, maar ik vond het een nogal penetrant luchtje wat erg om me heen bleef hangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |