Serieuze reacties graag.quote:Op zondag 23 april 2006 12:08 schreef drugsgebruiker het volgende:
Dude, je bent net 16... Zo werken jullie verpauperde MTV breintjes nu eenmaal.
De eerste keer ging het gewoon normaal uit, gesprek gehad en dat besloten.. maar de tweede keer wilde zij het en werd ik de volgende dag bedreigd enzo. Nogmaals, serieuze reacties graag.quote:Op zondag 23 april 2006 12:10 schreef Biancavia het volgende:
Ze kan het gewoon niet hebben dat je haar gedumpt hebt en nu probeert ze haar eigen ego weer op te vijzelen door jou neer te halen.
quote:Op zondag 23 april 2006 12:10 schreef Biancavia het volgende:
Ze kan het gewoon niet hebben dat je haar gedumpt hebt en nu probeert ze haar eigen ego weer op te vijzelen door jou neer te halen.
ik vond dat een vrij serieuze reactiequote:
Ja, om te voorkomen dat hij het uit ging maken.quote:
Sure, alle mensen van 16 zijn zo. Die allochtoontjes op het VMBO misschien, maar ik niet en zij ook niet.quote:Op zondag 23 april 2006 12:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vond dat een vrij serieuze reactie
omdat het gewoon zo is
Ik vind het vrij neerbuigend.quote:Op zondag 23 april 2006 12:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vond dat een vrij serieuze reactie
omdat het gewoon zo is
Natuurlijk zullen die er heus wel zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 12:17 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Ik vind het vrij neerbuigend.
Alsof er geen 16-jarigen zijn die gewoon gezellig vriendje en vriendinnetje kunnen zijn.
nou dat kunnen zij blijkbaar ook niet hequote:Op zondag 23 april 2006 12:17 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Ik vind het vrij neerbuigend.
Alsof er geen 16-jarigen zijn die gewoon gezellig vriendje en vriendinnetje kunnen zijn.
dat jij meteen over alloctoontjes begint maakt je al nog erger dan de gemiddelde 16 jarigequote:Op zondag 23 april 2006 12:17 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Sure, alle mensen van 16 zijn zo. Die allochtoontjes op het VMBO misschien, maar ik niet en zij ook niet.![]()
Nou ja, blijkbaar is zij dus wel zo.quote:Op zondag 23 april 2006 12:17 schreef McFarmer het volgende:
[..]
Sure, alle mensen van 16 zijn zo. Die allochtoontjes op het VMBO misschien, maar ik niet en zij ook niet.![]()
Ja, erg is dat.quote:Op zondag 23 april 2006 12:48 schreef Gauge het volgende:
16? Dat is 1990! Ik word echt oud, ik zit nog steeds met de gedachte dat het kleutertjes zijn...
valt nix meer over te zeggen...helemaal gelijkquote:Op zondag 23 april 2006 12:08 schreef drugsgebruiker het volgende:
Dude, je bent net 16... Zo werken jullie verpauperde MTV breintjes nu eenmaal.
quote:Op zondag 23 april 2006 12:48 schreef Gauge het volgende:
16? Dat is 1990! Ik word echt oud, ik zit nog steeds met de gedachte dat het kleutertjes zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |