abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 april 2006 @ 20:10:00 #201
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_37223855
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:09 schreef SHE het volgende:

[..]

ik heb v olgens mij helder uitgelegd dat ik walg van handgemeen.
ik kan het me echter wel voorstellen...in mijn gedachten heb ik namelijk de hele schaeffer lijn in haar darmkanaal getrapt.
grote verschil is alleen dat het bij mij tussen de oren blijft.
Ah, want uit je overige posts krijg ik namelijk het idee dat je het ziet als een logisch gevolg en dit ook accepteert.
Say your prayers
  zondag 23 april 2006 @ 20:10:32 #202
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 23 april 2006 @ 20:12:31 #203
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_37223962
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:10 schreef Drugshond het volgende:
Sickie.. die persoonlijke aanvallen achterwege laten of ophoeren..
Niks flamen. Een gepaste reactie meer niet. Iemand die zo reageert op zinloos geweld toegepast op wie dan ook is niet helemaal lekker in de bovenkamer.
Say your prayers
pi_37224155
Wat een hondsberoerde reply's van user SHE tegenwoordig.

Te triest voor woorden.

Het is maar dat ze een Amerikaans vriendje genomen heeft, zodat hij haar bedroevende niveau qua Nederlandse taal niet opmerkt.
  zondag 23 april 2006 @ 20:17:32 #205
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37224177
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:10 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ah, want uit je overige posts krijg ik namelijk het idee dat je het ziet als een logisch gevolg en dit ook accepteert.
Ik vind dat zij het over zichzelf afroept. Dit gegeven betekent niet dat ik geweld goedkeur.
  zondag 23 april 2006 @ 20:17:41 #206
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_37224183
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:12 schreef Sickie het volgende:
Niks flamen. Een gepaste reactie meer niet. Iemand die zo reageert op zinloos geweld toegepast op wie dan ook is niet helemaal lekker in de bovenkamer.
Ik heb het hier over opmerkingen specifiek met naam genoemd naar Fok!users.
- Lees anders NWS-FB door, wat mijn scheidingslijn is. -
Heb je vragen, leuk daar verder. Ga je hier flamen... dan wil ik best aan de rem trekken.
  zondag 23 april 2006 @ 20:17:56 #207
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_37224194
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:17 schreef M.vgroen het volgende:

Te triest voor woorden.
Je hebt weer een nieuwe kloon
  zondag 23 april 2006 @ 20:31:56 #208
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_37224744
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:54 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik mezelf er op betrap dat als ik haar zie ik mij materloos irriteer aan haar en dat als ik zo'n bericht lees ik het bijna goed ga vinden. Ik geef daarmee aan wat mijn primaire emoties zijn, waarna ik vervolgens zeg dat ik dat niet goed vind. Dus ik verheerlijk/verdedig het geweld helemaal niet.
Het dunne laagje vernis dat de mens onderscheidt van het beest
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_37224833
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:37 schreef Meki het volgende:
Dit mag niet gebeuren in onze samenleving

ik hoop dat de daders keihard gestraft worden
Ik ben het een keer eens met Meki. Een klein vrouwtje slaan durven ze wel, deze laffe vieze kakkerlakken.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zondag 23 april 2006 @ 20:39:37 #210
93643 DumDaDum
pi_37225033
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:31 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee.

In columns mag je mensen beledigen en die mensen moeten je dan maar terugbeledigen.

Het recht om te beledigen, waar haal je dat vandaan???

Hier vliegt die roetmop van een Ayaan ook altijd de bocht uit.
Genuanceerde meningen zijn OK, mits ze onderbouwd kunnen worden. Middels het debat bijvoorbeeld.

Dit is helaas een gave die weinig mensen beheersen. Dan zeg ik op mijn beurt: SHUT UP AND LISTEN FIRST!! Deze plicht gaat altijd vooraf aan het recht (op meningsuiting, that is).
— Heather Nova
  zondag 23 april 2006 @ 20:46:25 #211
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_37225274
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:39 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Genuanceerde meningen zijn OK, mits ze onderbouwd kunnen worden. Middels het debat bijvoorbeeld.

Dit is helaas een gave die weinig mensen beheersen. Dan zeg ik op mijn beurt: SHUT UP AND LISTEN FIRST!! Deze plicht gaat altijd vooraf aan het recht (op meningsuiting, that is).
Klopt. Maar als mensen die gave niet beheersen, dan moet je naar de rechter stappen als je vindt dat hun uitspraken niet door de beugel kunnen. En niet op ze in gaan slaan.
pi_37225446
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:39 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Deze plicht heb je zelf verzonnen. Als mensen van mening zijn dat wat zij als beledigend ervaren strafbaar is, dan kunnen zij daarvan aangifte doen. Jouw benaming 'roetmop' voor mevrouw Hirsi Ali zou bijvoorbeeld wel eens strafbaar kunnen zijn. Het is niet normaal om lichamelijk geweld toe te passen of om mensen te bedreigen als je het niet eens bent met hun mening.

[ Bericht 1% gewijzigd door rutger05 op 23-04-2006 20:57:14 ]
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zondag 23 april 2006 @ 20:54:31 #213
93643 DumDaDum
pi_37225554
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:46 schreef Pool het volgende:

[..]

Klopt. Maar als mensen die gave niet beheersen, dan moet je naar de rechter stappen als je vindt dat hun uitspraken niet door de beugel kunnen. En niet op ze in gaan slaan.
Euhh, is Ayaan als lid van de Nederlandse volksvertegenwoordiging niet vrijgesteld van rechtsvervolging in dit soort gevalletjes? Ben slecht thuis in zowel privaat- als strafrecht...
Evt. kickje WGR... ?

Ben het verder wel met jouw stelling eens. We laten echter wel mensen in de opinievormende frontlinie staan die soms van toeten noch blazen weten. Leiders met een sterke normerende stem zijn er niet zoveel lately...
— Heather Nova
  zondag 23 april 2006 @ 20:55:32 #214
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37225583
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:28 schreef StefanP het volgende:
Dat zal die bitch leren! Heulen met de kaffir, he hoer? Hier! *dreun*
  zondag 23 april 2006 @ 20:58:22 #215
93643 DumDaDum
pi_37225692
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:51 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Deze plicht heb jezelf verzonnen. Als mensen van mening zijn dat wat zij als beledigend ervaren strafbaar is, dan kunnen zij daarvan aangifte doen. Jouw benaming 'roetmop' voor mevrouw Hirsi Ali zou bijvoorbeeld wel eens strafbaar kunnen zijn. Het is niet normaal om lichamelijk geweld toe te passen of om mensen te bedreigen als je het niet eens bent met hun mening.
Niet helemaal zelf verzonnen; zowel het beledigen zonder maat, zoals ik -ironisch genoeg- net zelf deed richting Ayaan, waarvoor Mea Maxima Culpa, maar dit terzijde, als de repercussie buiten onze rechtsorde om zijn afkeurenswaardig vanuit onze waarden & normen gezien... En dit is idd geinstitutionaliseerd in ons rechtssysteem gelukkig.

-edit- en wat ik wilde zeggen; dat rechten-en-plichten-dingetje dus niet, maar bij de meesten van ons (?) is dit er wel met de paplepel ingegoten...
— Heather Nova
pi_37225702
misschien hebben ze haar gezicht recht geslagen
pi_37225948
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:58 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Niet helemaal zelf verzonnen; zowel het beledigen zonder maat, zoals ik -ironisch genoeg- net zelf deed richting Ayaan, waarvoor Mea Maxima Culpa, maar dit terzijde, als de repercussie buiten onze rechtsorde om zijn afkeurenswaardig vanuit onze waarden & normen gezien... En dit is idd geinstitutionaliseerd in ons rechtssysteem gelukkig.

-edit- en wat ik wilde zeggen; dat rechten-en-plichten-dingetje dus niet, maar bij de meesten van ons (?) is dit er wel met de paplepel ingegoten...
Zoals ik al eerder schreef kunnen mensen die menen dat wat deze columniste heeft geschreven strafbaar is, hiervan aangifte doen. Voor zover mij bekend heeft een rechter nog nooit geoordeeld, dat haar uitlatingen strafbaar zijn.
  zondag 23 april 2006 @ 21:15:38 #218
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_37226349
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:54 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Euhh, is Ayaan als lid van de Nederlandse volksvertegenwoordiging niet vrijgesteld van rechtsvervolging in dit soort gevalletjes? Ben slecht thuis in zowel privaat- als strafrecht...
Evt. kickje WGR... ?

Ben het verder wel met jouw stelling eens. We laten echter wel mensen in de opinievormende frontlinie staan die soms van toeten noch blazen weten. Leiders met een sterke normerende stem zijn er niet zoveel lately...
Geen kickje WGR, want de rest van het topic is politieke discussie. Maar zover ik weet, geldt voor een volksvertegenwoordiger geen andere (soepelere) strafrechtelijke norm voor openbare belediging. Belediging is immers niet iets dat tot de taak van een volksvertegenwoordiger behoort. Maar voor een veroordeling wegens belediging moet je het sowieso erg bont maken, aangezien het in een spanningsveld staat met de vrijheid van meningsuiting.

Ik ben het met je eens dat er teveel aandacht gaat naar de onwetende schreeuwers en te weinig naar de genuanceerde stemmen. Maar ach, aan wie is dat te wijten? Als een burgemeester zegt dat hij "de boel bij elkaar wil houden", wordt hij slechts door de menigte bespot. Sinds Fortuyn is het hip om maar wat te blaten en dat is een maatschappelijk probleem, meer dan alleen een politiek probleem dus.
pi_37229002
quote:
Op zondag 23 april 2006 19:15 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Die dierenbeschermers worden ook steeds agressiever. Eerst werd Fortuyn vermoord omdat hij de nertsenkwekerijen binnen de Nederlandse grenzen wou houden (en dus niet naar Polen) en nu wordt iemand op haar bek geslagen omdat ze Middeleeuwse achterlijken apen noemt.

Gelukkig staat de Partij van de Dieren maar op één zetel.
Dat laatste slaat natuurlijk nergens op.

Maar om even offtopic door te gaan: Er worden inderdaad nogal eens aanslagen gepleegd (tijdje geleden ging er een molotov naar binnen bij vrouw en dochter van een directeur van een of ander bedrijf) en zieke acties uitgevoerd (lijken opgraven en verstoppen) om dieren te beschermen.

En nu weer ontopic
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  maandag 24 april 2006 @ 00:17:13 #220
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_37231721
Wat ik merk in deze discussie is dat voor iedereen heel duidelijk de grens wat toelaatbaar is, ligt tussen wat je zegt en wat je doet. Je mag alles zeggen, maar geweld gebruiken is niet toelaatbaar. Ik ben het daarmee eens, laat daar geen misverstand over bestaan. Maar die subtiele scheidslijn die ligt tussen beledigen en geweld gebruiken is geen universele wet. En dat laten deze minder vriendelijke noord-afrikaanse jongens zien. Dan kan jezelf nog wel roepen dat je alles mag zeggen maar dat alleen geweld gebruiken niet toegestaan is - zo'n wet wordt helaas niet door iedereen eerbiedigd.
pi_37235414
quote:
Op maandag 24 april 2006 00:17 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat ik merk in deze discussie is dat voor iedereen heel duidelijk de grens wat toelaatbaar is, ligt tussen wat je zegt en wat je doet. Je mag alles zeggen, maar geweld gebruiken is niet toelaatbaar. Ik ben het daarmee eens, laat daar geen misverstand over bestaan. Maar die subtiele scheidslijn die ligt tussen beledigen en geweld gebruiken is geen universele wet. En dat laten deze minder vriendelijke noord-afrikaanse jongens zien. Dan kan jezelf nog wel roepen dat je alles mag zeggen maar dat alleen geweld gebruiken niet toegestaan is - zo'n wet wordt helaas niet door iedereen eerbiedigd.
Nee, en de beledigde bepaalt de grens, niet de vermeende belediger.
En dús kun je hier niet aankomen met 'nuances' .
Want wat heeft Umar in godsnaam gezegd dat zo erg is dat ze klappen had kúnnen verwachten?

Nu zijn het 2 opgeschoten jongens die vallen over haar woordgebruik (wijs me trouwens eens aan waar zij flink over de schreef gegaan is, ik zie het niet), bij van Gogh was het 1 geloofswaanzinnige die zelf verklaard heeft dat het ijdel gebruiken van de naam van de vermaledijde profeet al genoeg is, het ging hem niet om woorden als geitenneuker, het ging hem om de kritiek aan het adres van zijn geliefde warlord.

De beledigde bepaalt de grens, en zodra je daar rekening mee gaat houden, worden de grenzen iedere keer verlegd.
Nu zijn het nog woorden in een column, dadelijk is het je kledingstijl waar ze zich aan storen en zich door in hun waardigheid voelen aangetast.
Als het al zover is dat Marokkaanse jonge meiden ineens een hoofddoek gaan dragen omdat ze zoals ze zélf beweren 'meer respect' krijgen van hun broeders, en niet lastig gevallen worden, wat moeten we dan nog?
Door hun toegeven in deze, zetten ze feitelijk ook de toon voor alle dames die niet zo gekleed willen gaan, zij verdienen géén respect, en moeten dan ook niet gek opkijken als ze lastig gevallen worden.
En ja, die vergelijking staat als een huis.

Blijkbaar bepalen zij wie er respect verdiend, en wie er klappen mag krijgen, er is geen peil op te trekken wanneer jij over een van hun 123 schreven gaat.
Ook jij, heerlijkheid, kan klappen krijgen, puur om jouw mening die hen niet bevalt.
Zij bepalen de grens, zij bepalen hoe jij het bedoeld hebt, niet jij.
Als zij vinden dat het beledigend en kwetsend bedoeld was, dan ís dat zo, wat jij ook beweert.

Niets nuances dus, gewoon afkeuren zonder mitsen en maren.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37235463
quote:
Op maandag 24 april 2006 07:55 schreef milagro het volgende:

Niets nuances dus, gewoon afkeuren zonder mitsen en maren.
Wat zij zegt.
pi_37240159
Woorden kunnen net zo gewelddadig zijn als klappen. Vergeet dat niet, mensen!
pi_37240214
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:07 schreef thabit het volgende:
Natuurlijk. Dus dan is het net zo effectief om iets terug te zeggen.
Slaan is een teken van zwakte.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 24 april 2006 @ 12:36:51 #225
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37240940
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:01 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden

Net als theo van gogh schoffeert ze er maar op los. Tja, dan loop je wel eens tegen een vuist of kogel aan
ik vind haar idd een ongelofelijk irritant kutwijf die probeert te doen wat Theo van Gogh deed.
Alhoewel ze daar natuurlijk geen klap in haar gezicht hoeft te krijgen.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_37241066
Hahaha...tja.
  maandag 24 april 2006 @ 12:50:54 #227
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_37241355
quote:
Klopt.
En als je een klap krijgt, moet je niet terugslaan, maar naar de rechter stappen voor mishandeling.
En als je strafbaar beledigd wordt, moet je naar de rechter stappen voor belediging.

Wederom: sim-pel.
pi_37242191
quote:
Op zondag 23 april 2006 20:17 schreef M.vgroen het volgende:

Te triest voor woorden.

Het is maar dat ze een Amerikaans vriendje genomen heeft, zodat hij haar bedroevende niveau qua Nederlandse taal niet opmerkt.
Ach, maak je niet druk. Die Amerikaan verdwijnt ook wel weer. Dit type dame wordt nooit gelukkig.

Maar inderdaad te walgelijk voor woorden wat SHE hier allemaal roept. Valt me ook erg van haar tegen.

Ik mag hopen dat ze binnenkort zelf een keer door een paar kut-Marokkanen te grazen wordt genomen. Vanwege haar bijdehandte en zedeloze gedrag, of gewoon omdat ze geen hoofddoekje draagt.
  maandag 24 april 2006 @ 13:25:36 #229
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37242372
quote:
Je tong is je gevaarlijkste lichaamsdeel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_37243753
zal wel opgeklopt verhaal zijn
pi_37244182
Wat? Die nep-turk heeft een gratis gezichtcorrectie gehad? Ze zou die jongens juist bloemen moeten sturen.
  maandag 24 april 2006 @ 14:26:11 #232
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37244265
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat? Die nep-turk heeft een gratis gezichtcorrectie gehad? Ze zou die jongens juist bloemen moeten sturen.
Overigens moet ik wel zeggen dat die klappen niet echt nodig waren.
Maar je had er natuurlijk op kunnen wachten.
  maandag 24 april 2006 @ 14:27:07 #233
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37244293
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:25 schreef Ringo het volgende:

[..]

Je tong is je gevaarlijkste lichaamsdeel.
Likt ze die columns

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 24 april 2006 @ 14:29:15 #234
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37244362
Het laat natuurlijk wel zien dat je het beschavingsniveau van een holebeer hebt, met je losse knuisten.

Dat madame Umar nou niet de meest fijnzinnige is, doet helemaal niet ter zake.

Ik wens ze prostaatkanker toe, die sukkels. En hun moeder.
  maandag 24 april 2006 @ 14:30:07 #235
136 V.
pi_37244384
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:29 schreef Ringo het volgende:

Ik wens ze prostaatkanker toe, die sukkels. En hun moeder.
Vrouwen hebben over het algemeen geen prostaat.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 24 april 2006 @ 14:32:35 #236
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37244459
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:30 schreef Verbal het volgende:

[..]

Vrouwen hebben over het algemeen geen prostaat.

V.
Hun moeder mag ook best gezond blijven. Ik bedoelde: "hun moeder", in de zin van: <belediging>
pi_37244607
Wel 'interessant' hoe bepaalde figuren dit zeer betreurenswaardige incident hier proberen te vergoelijken met Umars lelijkheid. Je zou het natuurlijk ook 'schofterig' kunnen noemen.
  maandag 24 april 2006 @ 14:41:40 #238
136 V.
pi_37244768
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:36 schreef Sherlock666 het volgende:
Je zou het natuurlijk ook 'schofterig' kunnen noemen.
Da's toch evident mag ik hopen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_37244848
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

Da's toch evident mag ik hopen

V.
Voor sommigen blijkbaar niet. Of ze moeten schofterigheid acceptabel vinden, dan wel.
pi_37245126
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:29 schreef Ringo het volgende:
..........
Ik wens ze prostaatkanker toe, die sukkels...
Om prostaatkanker te krijgen moet je wel eerst een prostaat hebben ..
pi_37246890
Kunnen de voorstanders van partizanenrechtspraak beweringen als ''je kon er op wachten'', ''ze schoffeert'', etc. eigenlijk met een paar citaten staven?
pi_37247329
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Kunnen de voorstanders van partizanenrechtspraak beweringen als ''je kon er op wachten'', ''ze schoffeert'', etc. eigenlijk met een paar citaten staven?
Nee dat kunnen ze niet. De columns van Umar in Metro zijn namelijk helemaal niet zo beledigend.

Het zijn echt van die huis-tuin-en-keuken-columns. Umar koopt een nieuwe badkamer. Umar koopt een nieuw bed. Ohja, Umar is het niet eens met Cohen. Umar koopt een nieuw appartement. En zo verder. Eigenlijk best wel slechte, weinig om het lijf hebbende columns, al zeg ik het zelf.

Ze heeft die klappen gewoon gehad omdat die Marokkaanse mongooltjes haar alleen kennen als 'dat mens van dat varken Van Gogh'.
pi_37248136
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Zit er eigenlijk ook wel op te wachten.
eeeh
pi_37248157
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom ga je niet lekker in de zandbak spelen?
eeeh
pi_37248327
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:26 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Overigens moet ik wel zeggen dat die klappen niet echt nodig waren.
Maar je had er natuurlijk op kunnen wachten.
Ben jij niet toevallig die wutang wigger die laatst een pak slaag heeft gekregen? Was natuurlijk niet echt nodig, maar ja, je had er natuurlijk wel op kunnen wachten.
eeeh
  maandag 24 april 2006 @ 16:42:06 #246
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_37248462
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:37 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Ben jij niet toevallig die wutang wigger die laatst een pak slaag heeft gekregen? Was natuurlijk niet echt nodig, maar ja, je had er natuurlijk wel op kunnen wachten.
Ik een wigger?? ik ben nog niet eens wit
pi_37248566
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:42 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Nee, dat vermoedden we al.
pi_37249230
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:42 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Okee, mijn excuses. Maar ben je ook niet een wigger die nog in de ontkenningsfase zit? Heel zeker?

Maar vertel eens. Waarom ben jij van mening dat de door mij zo geliefde Ebru gewoon kon wachten tot ze klappen zou krijgen van de nakweek van de voormalige gastarbeiders? Ik zie daar de logica niet van in. Een collumnist klappen geven omdat je het niet eens bent met een collum. Sinds wanneer is dat begrijpelijk? En als die klappen volgens jou "niet echt nodig" waren, wat was er dan wel nodig en waarom? Waarom niet gewoon de boel de boel laten en accepteren dat er mensen zijn met een andere mening?
eeeh
  maandag 24 april 2006 @ 17:08:18 #249
146580 scubaboy
Als ik nat ben kan het niet di
pi_37249329
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:29 schreef stukovich het volgende:

[..]

Hmm, dit gaat toch te ver vind ik. Als je het niet eens bent met haar moet je het diplomatiek proberen op te lossen niet met geweld.
Ach eerst Theo voor wiens site ze schreef, nu haar
Als de kleingeestigen de krietiek uit eigen nationale hoek niet aankunnen vervallen we tot geweld.
We zijn pas veilig als we met zijn alle achter de sharia staan
pi_37249353
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:07 schreef Sherlock666 het volgende:

[..]

Nee dat kunnen ze niet. De columns van Umar in Metro zijn namelijk helemaal niet zo beledigend.

Het zijn echt van die huis-tuin-en-keuken-columns. Umar koopt een nieuwe badkamer. Umar koopt een nieuw bed. Ohja, Umar is het niet eens met Cohen. Umar koopt een nieuw appartement. En zo verder. Eigenlijk best wel slechte, weinig om het lijf hebbende columns, al zeg ik het zelf.

Ze heeft die klappen gewoon gehad omdat die Marokkaanse mongooltjes haar alleen kennen als 'dat mens van dat varken Van Gogh'.
Tja, kan me eigenlijk ook niets schockerends herinneren van Umar. Nou lees ik de metro nooit, maar ze had ook haar columns bij Van Gogh's site: http://www.degezonderoker.nl/indexc.html
Probleem is eerder denk ik dat ze een vrouw is die zich uitspreekt, en daar hebben ook heel wat autochtone Nederlanders grote moeite mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')