nee, ze hebben ws nog nooit ook maar 1 column van haar gelezen, en indien wel kunnen ze zich geen een woord herinnerenquote:Op maandag 24 april 2006 15:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Kunnen de voorstanders van partizanenrechtspraak beweringen als ''je kon er op wachten'', ''ze schoffeert'', etc. eigenlijk met een paar citaten staven?
Als dit een poging tot humor isquote:Op maandag 24 april 2006 17:05 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Okee, mijn excuses. Maar ben je ook niet een wigger die nog in de ontkenningsfase zit? Heel zeker?
Aan het publiek te horen bij Rayman is laat, stelde ze nogal gevoelige zaken aan de tand.quote:Maar vertel eens. Waarom ben jij van mening dat de door mij zo geliefde Ebru gewoon kon wachten tot ze klappen zou krijgen van de nakweek van de voormalige gastarbeiders? Ik zie daar de logica niet van in. Een collumnist klappen geven omdat je het niet eens bent met een collum. Sinds wanneer is dat begrijpelijk? En als die klappen volgens jou "niet echt nodig" waren, wat was er dan wel nodig en waarom? Waarom niet gewoon de boel de boel laten en accepteren dat er mensen zijn met een andere mening?
Dat zal best. Maar wel weer opvallend dat het weer net die kut-Marokkaantjes zijn die er met z'n tweeën (!) op los meppen.quote:Op maandag 24 april 2006 17:09 schreef Godslasteraar het volgende:
Probleem is eerder denk ik dat ze een vrouw is die zich uitspreekt, en daar hebben ook heel wat autochtone Nederlanders grote moeite mee
Zoiets ja. Zo'n alfa-kutje met een lage eigenwaarde, dat door Theo het licht zag. Een soort Floripas.quote:Op maandag 24 april 2006 17:25 schreef Monidique het volgende:
Ik ken die hele meid niet. Was toch een of andere literaire adoptiedochter van Van Gogh?
nee het is een Nederlandse dame van turkse afkomst. Haar ouders zijn geslaagde Turken, tandarts ofd oogarts, en daarmee ligt ze er in PVDA kringen ook meteen buiten, vieze kapitalistisen dat haar ouders zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 17:25 schreef Monidique het volgende:
Ik ken die hele meid niet. Was toch een of andere literaire adoptiedochter van Van Gogh?
Ik vind het niet normaal dat je in Nederland zomaar mensen kunt beledigen, wat als er nou een marokkaanse columnist komt die foute dingen verteld over Nederlanders.quote:Op maandag 24 april 2006 17:27 schreef milagro het volgende:
Grappig dus dat met de opmerking "je kan er op wachten" je dus tegelijk stelt dat de kans dat een moslim je voor je bek slaat groot is.
Ergo, moslims moet je voor oppassen als je ze beledigt.
Een Belg van 17 wordt doodgestoken en er is een stille tocht.
Een Nederlander schrijft een column en krijgt klappen.
Het is wat.
Vanzelfsprekend.quote:Op maandag 24 april 2006 17:30 schreef scubaboy het volgende:
[..]
Of ben jij er ook zo een die vindt dat zelfs een atheistischewesterse vrouw (toevallig van turkse origine) niet voor zichzelf zou mogen denken?
We horen niets anders van de moeslimsquote:Op maandag 24 april 2006 17:30 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat je in Nederland zomaar mensen kunt beledigen, wat als er nou een marokkaanse columnist komt die foute dingen verteld over Nederlanders.
Ik vraag mij eigen af of die persoon dan ook wel zo veilig is.
dat klopt tochquote:Op maandag 24 april 2006 17:36 schreef Meki het volgende:
Ze noemde in de krant Moslims baardapen
In kranten en op TV?? Volgens mij niet.quote:Op maandag 24 april 2006 17:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
We horen niets anders van de moeslims
nee want ik heb geen baardquote:
Waar dan?? Welke krant?? Welke context??quote:Op maandag 24 april 2006 17:36 schreef Meki het volgende:
Ja ja, geintje. Ik heb haar dat wel eens zien schrijven, maar daarmee doelde ze op een bepaald soort moslim.quote:
Lijkt me genoeg reden om er eens flink op los te rammen. Dit is gvd nog erger dan die spotprenten.quote:Op maandag 24 april 2006 17:36 schreef Meki het volgende:
Laat me raden, de bebaarde?quote:Op maandag 24 april 2006 17:40 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja ja, geintje. Ik heb haar dat wel eens zien schrijven, maar daarmee doelde ze op een bepaald soort moslim.
Dan schrijf je een column terug, een open brief, je mailt haar, en klaar.quote:Op maandag 24 april 2006 17:30 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal dat je in Nederland zomaar mensen kunt beledigen, wat als er nou een marokkaanse columnist komt die foute dingen verteld over Nederlanders.
Dat zal wel niet het enigste zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 17:41 schreef basilisk het volgende:
[..]
Lijkt me genoeg reden om er eens flink op los te rammen. Dit is gvd nog erger dan die spotprenten.
Wat wil je zeggen? Dat bijvoorbeeld een Bansheeboy z`n leven niet veilig is en dat je de vrijheid van meningsuiting verder in zou willen perken om hem zo tegen zichzelf in bescherming te nemen?quote:Op maandag 24 april 2006 17:30 schreef MrSASO het volgende:
[..]
ze noemt extremistische moslims baardapen en dat zijn ze ookquote:Op maandag 24 april 2006 17:36 schreef Meki het volgende:
Zelfs moslims noemen extremistische moslims 'baardapen'!quote:Op maandag 24 april 2006 17:42 schreef milagro het volgende:
[..]
ze noemt extremistische moslims baardapen en dat zijn ze ook
Bij welke kranten?quote:Op maandag 24 april 2006 17:30 schreef scubaboy het volgende:
Zij schreef onafhankelijk van van Gogh al kritische stukjes en is daar bij verschillende kranten de laan voor uitgestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |