Klopt.quote:Op maandag 24 april 2006 12:07 schreef thabit het volgende:
Woorden kunnen net zo gewelddadig zijn als klappen. Vergeet dat niet, mensen!
Ach, maak je niet druk. Die Amerikaan verdwijnt ook wel weer. Dit type dame wordt nooit gelukkig.quote:Op zondag 23 april 2006 20:17 schreef M.vgroen het volgende:
Wat een hondsberoerde reply's van user SHE tegenwoordig.
Te triest voor woorden.
Het is maar dat ze een Amerikaans vriendje genomen heeft, zodat hij haar bedroevende niveau qua Nederlandse taal niet opmerkt.
Je tong is je gevaarlijkste lichaamsdeel.quote:Op maandag 24 april 2006 12:07 schreef thabit het volgende:
Woorden kunnen net zo gewelddadig zijn als klappen. Vergeet dat niet, mensen!
quote:Op maandag 24 april 2006 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat? Die nep-turk heeft een gratis gezichtcorrectie gehad? Ze zou die jongens juist bloemen moeten sturen.
Likt ze die columnsquote:Op maandag 24 april 2006 13:25 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je tong is je gevaarlijkste lichaamsdeel.![]()
Vrouwen hebben over het algemeen geen prostaat.quote:Op maandag 24 april 2006 14:29 schreef Ringo het volgende:
Ik wens ze prostaatkanker toe, die sukkels. En hun moeder.
Hun moeder mag ook best gezond blijven. Ik bedoelde: "hun moeder", in de zin van: <belediging>quote:Op maandag 24 april 2006 14:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vrouwen hebben over het algemeen geen prostaat.
V.
Da's toch evident mag ik hopenquote:Op maandag 24 april 2006 14:36 schreef Sherlock666 het volgende:
Je zou het natuurlijk ook 'schofterig' kunnen noemen.![]()
Om prostaatkanker te krijgen moet je wel eerst een prostaat hebben ..quote:Op maandag 24 april 2006 14:29 schreef Ringo het volgende:
..........
Ik wens ze prostaatkanker toe, die sukkels...
Nee dat kunnen ze niet. De columns van Umar in Metro zijn namelijk helemaal niet zo beledigend.quote:Op maandag 24 april 2006 15:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Kunnen de voorstanders van partizanenrechtspraak beweringen als ''je kon er op wachten'', ''ze schoffeert'', etc. eigenlijk met een paar citaten staven?
Zit er eigenlijk ook wel op te wachten.quote:Op maandag 24 april 2006 15:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Kunnen de voorstanders van partizanenrechtspraak beweringen als ''je kon er op wachten'', ''ze schoffeert'', etc. eigenlijk met een paar citaten staven?
Waarom ga je niet lekker in de zandbak spelen?quote:Op maandag 24 april 2006 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat? Die nep-turk heeft een gratis gezichtcorrectie gehad? Ze zou die jongens juist bloemen moeten sturen.
Ben jij niet toevallig die wutang wigger die laatst een pak slaag heeft gekregen? Was natuurlijk niet echt nodig, maar ja, je had er natuurlijk wel op kunnen wachten.quote:Op maandag 24 april 2006 14:26 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Overigens moet ik wel zeggen dat die klappen niet echt nodig waren.
Maar je had er natuurlijk op kunnen wachten.
Ik een wigger?? ik ben nog niet eens witquote:Op maandag 24 april 2006 16:37 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Ben jij niet toevallig die wutang wigger die laatst een pak slaag heeft gekregen? Was natuurlijk niet echt nodig, maar ja, je had er natuurlijk wel op kunnen wachten.
Nee, dat vermoedden we al.quote:Op maandag 24 april 2006 16:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik een wigger?? ik ben nog niet eens wit![]()
Okee, mijn excuses. Maar ben je ook niet een wigger die nog in de ontkenningsfase zit? Heel zeker?quote:Op maandag 24 april 2006 16:42 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik een wigger?? ik ben nog niet eens wit![]()
Ach eerst Theo voor wiens site ze schreef, nu haarquote:Op zondag 23 april 2006 11:29 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hmm, dit gaat toch te ver vind ik. Als je het niet eens bent met haar moet je het diplomatiek proberen op te lossen niet met geweld.
Tja, kan me eigenlijk ook niets schockerends herinneren van Umar. Nou lees ik de metro nooit, maar ze had ook haar columns bij Van Gogh's site: http://www.degezonderoker.nl/indexc.htmlquote:Op maandag 24 april 2006 16:07 schreef Sherlock666 het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze niet. De columns van Umar in Metro zijn namelijk helemaal niet zo beledigend.
Het zijn echt van die huis-tuin-en-keuken-columns. Umar koopt een nieuwe badkamer. Umar koopt een nieuw bed. Ohja, Umar is het niet eens met Cohen. Umar koopt een nieuw appartement. En zo verder. Eigenlijk best wel slechte, weinig om het lijf hebbende columns, al zeg ik het zelf.
Ze heeft die klappen gewoon gehad omdat die Marokkaanse mongooltjes haar alleen kennen als 'dat mens van dat varken Van Gogh'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |