Gisteren zaterdag, 22 april 2006
==========================
Centraal station hilversum, ik liep langs de spoorovergang en was getuigen van een arrestatie.
Er reeden twee poltiewagens met volle vaart richting larense weg.
Ik ging gelijk kijken wat er aan de hand was natuurlijk !
Een blauwe Opel corsa werd door 4 polite wagen klem gereden.
Er kwamen vier agenten uit de auto waarvan twee met kogel vrijvesten, ze waren van het arrestatie team. De agenten van de andere twee auto's bleven in de auto zitten voor het geval dat de Opel corsa kon weg rijden.
De politie agenten stapten uit de auto en schreeuwden naar de 2 mannen in de auto en 1 kind HANDEN OMHOOG ! HANDEN OMHOOG !
Waarop de jongens uit de auto werden gesleurt.
De leeftijd van die jongens waren denk ik 14,23,24 jaar.
Ze wilden het kind op de achterbank ook uit de auto sleuren maar dit lukten niet want de stoel van de auto werkten niet die je naar achter moest schuiven in de auto.
Dus probeerden heel hard en snel te werk te gaan maar toen ze het jochie uit de auto wilden halen bleef de stoel haken.
Onder tussen liep ik langs de auto en keek naar binnen en ik zag 3 wapen liggen, en paintballetjes liggen.De jongens zijn tenslotte afgevoerd naar poltie bureau hilversum.
Ik denk dat hier een hele groten fout is gemaakt dat iemand heeft opgebeld dat ze vuurwapens hadden.Terwijl dat ik denk dat het gewoon paintball geweren waren. !