Ik zal eerlijk zijn, ik denk dat het hem niet wordtquote:Op zondag 23 april 2006 03:34 schreef kees72 het volgende:
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?
Sinds een maand of 2 ga ik uit met misschien wel de leukste vrouw (30) die ik ooit ben tegengekomen. Als we samen zijn is het super gezellig: we praten, lachen, flirten (volgens mij). We hebben veel gezamenlijke interesses en karakter-eigenschappen. Op een paar dates terug hebben we al even gezoend, maar toen schreef ze later in een mail dat ze niet verliefd op me is, de 'vonk' sloeg niet over.
Ook gisterenavond weer op pad geweest met haar. Een geweldige avond! ontzettend gelachen, gedanst en weer gezoend, vrij hartstochtelijk zelfs!! Toen ik thuis kwam heb ik haar een lief sms'je gestuurd. We zijn nu 24 uur verder en ze laat niks van zich horen. Volgens mij is ze nog steeds aan het twijfelen en ik wil haar niet pushen of stalken, dus ik wacht....
Maar wat kan ik nou meer doen dan dit? Ik kan gewoon niet geloven dat er geen vonk overslaat, als je ons samen ziet, we kunnen het zo goed samen vinden. Zij vind het ook speciaal, dat heeft ze wel (eerder) gezegd.
Ik weet het niet meer, iemand nog tips of ervaringen?
Groetjes,
Kees.
Ben 't met Moonah eens.quote:Op zondag 23 april 2006 10:23 schreef Moonah het volgende:
Hoe duidelijk kan ze zijn?
Ze heeft letterlijk gezegd niet verliefd te zijn.
Klaar.
Lullig voor je hoor, daar niet van. Maar forceren lukt niet.
En dat zoenen? Blijkbaar zoen je lekker genoeg om dat nog af en toe te doen met je.
Ze mist gewoon de chemistry. En als die er niet is, komt het nooit. Hoe leuk het ook klikt, hoe lekker je kunt zoenen, hoe fantastisch je in bed ook bent. En ze heeft het TS heel duidelijk gezegd. Waarom hem adviseren geduld te hebben?quote:Op zondag 23 april 2006 12:58 schreef Monocultuur het volgende:
Gaat het te snel, wil ze haarzelf niet binden? Slechte relatie achter de rug?
Oh en trouwens, als er geen vonk is hoe kan er dan 'een vuurtje' zijn...?quote:Op zondag 23 april 2006 12:58 schreef Monocultuur het volgende:
dan houdt je het vuurtje warm zal ik maar zeggen
Ik vind dit ook wel eens een beetje vaag. soms is het overduidelijk en dan is de klik er en hoef je niet te twijfelen. soms is het ook wel eens vaag. aan de ene kant wil je dan wel contact leggen. je wilt echter ook niet als een gefrustreerde stalker over komen die denkt dat ieder meisje/vrouw die langer dan 2 seconden naar hem kijkt hem ook leuk vind en op een praatje zit te wachten.quote:Op zondag 23 april 2006 03:34 schreef kees72 het volgende:
......................Toen ik thuis kwam heb ik haar een lief sms'je gestuurd. We zijn nu 24 uur verder en ze laat niks van zich horen. Volgens mij is ze nog steeds aan het twijfelen en ik wil haar niet pushen of stalken, dus ik wacht....
Maar wat kan ik nou meer doen dan dit? ...............
Groetjes,
Kees.
Jij bent toch geen 'jan en alleman'?quote:Op zondag 23 april 2006 13:43 schreef kees72 het volgende:
(we hebben het hier over een serieuze vrouw die zeker niet met jan en allemaal zoent (of verder)).
Wat is dat nou voor BSquote:Op zondag 23 april 2006 13:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yuk, mannen die achter vrouwen aan blijven lopen...![]()
Geldt overigens ook voor vrouwen die achter mannen aan blijven lopen hoor...
Geen BS hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 14:06 schreef discomagic het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor BS![]()
Als je echt voor iemand wil gaan dan doe je daar moeite voor en neem je daar ook de tijd voor. Yuk, mannen (en vrouwen) die meteen afhaken...
Dus nog meer pushen (ook al wil TS dat niet doen) vind ik in deze 'er achter aan lopen'.quote:Op zondag 23 april 2006 03:34 schreef kees72 het volgende:
maar toen schreef ze later in een mail dat ze niet verliefd op me is, de 'vonk' sloeg niet over.
dat is sowieso een voorwaarde voor een normale (en dus aantrekkelijke) ventquote:Op zondag 23 april 2006 15:09 schreef Vivi het volgende:
Wees minder beschikbaar.
Die interesse kan dus zomaar ineens komen, hoeft echt niet meteen aanwezig te zijn. Als diegene na een tijdje in de gaten krijgt dat TS toch best wel een hele leuke gozert is kan de vonk zomaar overslaan. Misschien een wat late vonk, maar overslaan kan ie nog wel degelijk. Kwestie van afwachten als de TS daar de tijd voor heeft.quote:Op zondag 23 april 2006 14:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Geen BS hoor.
Als je echt voor iemand wil gaan is het wel zo handig als diegene ook op een dergelijke manier interesse in jou heeft. En die indruk krijg ik adhv deinfo die TS geeft niet.
quote:Op zondag 23 april 2006 10:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, ik denk dat het hem niet wordt
quote:Op maandag 24 april 2006 16:22 schreef Vivi het volgende:
Trut.
Maar dat wil TS niet....quote:Op maandag 24 april 2006 22:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
![]()
OT: je kan mensen niet dwingen hetzelfde te voelen als jij. Leg je erbij neer
Heb je een beetje teveel Danielle Steel-films gezien of zo? Ik gaf geen reet om mijn ex, maar hartstochtelijk zoenen kon ik als de beste. Speak for yourself, sport...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:54 schreef mgerben het volgende:
Hallo, hartstochtelijk zoenen doe je toch niet zomaar?
Ja, lekker wanhopig. Het is 2006, geen 1950...quote:Stuur haar een subtiel kaartje met weinig tekst maar wel mooie roosjes, of nog beter, een middelgroot boeketje met een kaartje 'bedankt voor de leuke avond'.
Het is weer fijn, reis eens onder een treinquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:05 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Mijn advies is nog steeds mijn gepatenteerde "alles of niets" taktiek!
Want in onzekerheid leven is ook niet echt bevorderlijk voor je lichamelijke en geestelijke gesteldheid.
Oh oh oh, een verkapte doodverwensing!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:08 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Het is weer fijn, reis eens onder een trein![]()
Nee, ik heb zelfs nog nooit een voorstukje van Danielle Steel gezien omdat ik grote vreesch heb voor dat suikerzoete gedoe.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:03 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Heb je een beetje teveel Danielle Steel-films gezien of zo? Ik gaf geen reet om mijn ex, maar hartstochtelijk zoenen kon ik als de beste. Speak for yourself, sport...
[..]
Ja, lekker wanhopig. Het is 2006, geen 1950...
Beetje jammer dat je er vanuit gaat dat een vrouw van 30(+) uitsluitend wil bekken als er liefde aan te pas komt. Zoals ik al zei: misschien wel in 1950... maar dit is 2006. Hell, ik ken vrouwen van 40+ die graag aan stukken worden getrokken door een jong broekie. Puur en alleen voor de sex.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:22 schreef mgerben het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelfs nog nooit een voorstukje van Danielle Steel gezien omdat ik grote vreesch heb voor dat suikerzoete gedoe.
En JIJ kunt bekken zonder gevoel, en een Breezersletje misschien ook nog... maar TS heeft het over een cursus tongworstelen voor een vrouw van 30 jaar... ik denk wel dat ze er iets bij voelt. Dat iets kan puur plezier zijn, maar het moet plezierig zijn anders ga je geen lichaamsvocht uitwisselen.
En wat betreft rozen en kaartjes enzo: TS, leg het er niet te dik bovenop, maar Binsbergen heeft teveel naar vrouwen die zichzelf als 'moderne vrouwen' zien geluisterd, en nog erger, hij gelooft ze...
Vrouwen roepen wel heel stoer dat dat gedateerd is en dat ze modern zijn en zo... maar als ze helemaal thuis alleen en eenzaam in hun eentje in hun huisje zitten met een middelgrote bos bloemen vinden ze het heel stiekum diep van binnen toch wel erg leuk dat er iemand aan ze gedacht heeft en de moeite heeft genomen.
Het verschil tussen ouderwetse en moderne vrouwen is dat de laatste er niet voor uitkomen dat ze het erg leuk vinden.
Beetje jammer dat je jouw waarheid verkoopt als de bijbel. Omdat de TS niet hersenloos kan zoenen wat de 30+ vrouw wel kan wil niet zeggen dat hij uit 1950 komt. Alleen als de vonk niet overslaat houdt het wel op...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:29 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je er vanuit gaat dat een vrouw van 30(+) uitsluitend wil bekken als er liefde aan te pas komt. Zoals ik al zei: misschien wel in 1950... maar dit is 2006. Hell, ik ken vrouwen van 40+ die graag aan stukken worden getrokken door een jong broekie. Puur en alleen voor de sex.
En die bloemetjes... tja... sorry maar ik blijf het hopeloos traditioneel en burgerlijk vinden. Er zijn genoeg andere manieren te vinden om je affectie te tonen anno 2006. Ik denk dat menig vrouw eerder zit te wachten op een origineel cadeau i.p.v. zo'n duf Shell-boeketje...
Slechts een middelgote bos bloemen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:22 schreef mgerben het volgende:
maar als ze helemaal alleen thuis eenzaam in hun eentje in hun huisje zitten met een middelgrote bos bloemen vinden ze het heel stiekum diep van binnen toch wel erg leuk dat er iemand aan ze gedacht heeft en de moeite heeft genomen.
Dat doen ze dan ook helemaal nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:14 schreef Moonah het volgende:
Waarom zouden serieuze 30+ vrouwen zoenen denk je?
vanwege rammeldende eierstokken, trillende baarmoeders en een dreigende overgang....quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:14 schreef Moonah het volgende:
Waarom zouden serieuze 30+ vrouwen zoenen denk je?
Heb je weer zo'n so-called moderne vrouw.quote:
Om een kinderwens in vervulling te laten gaan hoef je niet te zoenen hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:19 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
vanwege rammeldende eierstokken, trillende baarmoeders en een dreigende overgang....![]()
Dat is het begin. Daarna ga je pas neuken..quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Om een kinderwens in vervulling te laten gaan hoef je niet te zoenen hoor.
Ah, had je me dat niet voor mijn zwangerschap kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:21 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat is het begin. Daarna ga je pas neuken..![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, had je me dat niet voor mijn zwangerschap kunnen vertellen.
Deh wissiknie....![]()
/offtopic
Wist je het nog niet? Tnx.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:29 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
![]()
en je bent niet eens getrouwd!!!
Gefeli!!!!
En nu weer ontopic, anders gaat Cc of Brighteyes weer bijten....
Nee, ik had "Lex" in gedachten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:39 schreef Vivi het volgende:
Als het een jongetje wordt: niet "Henk" noemen he![]()
![]()
Wat die henk betreft, begint zn achternaam met een G?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:39 schreef Vivi het volgende:
Gefeliciteerd Moonah!!!
![]()
![]()
![]()
Als het een jongetje wordt: niet "Henk" noemen he![]()
![]()
Nopequote:Op dinsdag 25 april 2006 15:50 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
Wat die henk betreft, begint zn achternaam met een G?
een keertje tijdens het uit gaan met haar je aandacht op een andere dame vestigenquote:Op zondag 23 april 2006 03:34 schreef kees72 het volgende:
Sinds een maand of 2 ga ik uit met misschien wel de leukste vrouw (30) die ik ooit ben tegengekomen. Als we samen zijn is het super gezellig: we praten, lachen, flirten (volgens mij). We hebben veel gezamenlijke interesses en karakter-eigenschappen. Op een paar dates terug hebben we al even gezoend, maar toen schreef ze later in een mail dat ze niet verliefd op me is, de 'vonk' sloeg niet over.
Ook gisterenavond weer op pad geweest met haar. Een geweldige avond! ontzettend gelachen, gedanst en weer gezoend, vrij hartstochtelijk zelfs!! Toen ik thuis kwam heb ik haar een lief sms'je gestuurd. We zijn nu 24 uur verder en ze laat niks van zich horen. Volgens mij is ze nog steeds aan het twijfelen en ik wil haar niet pushen of stalken, dus ik wacht....
Maar wat kan ik nou meer doen dan dit? Ik kan gewoon niet geloven dat er geen vonk overslaat, als je ons samen ziet, we kunnen het zo goed samen vinden. Zij vind het ook speciaal, dat heeft ze wel (eerder) gezegd.
Ik weet het niet meer, iemand nog tips of ervaringen?
Groetjes,
Kees.
Dat kan net zo goed een ego-kwestie zijn hoor als ze daarvan gaat steigerenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een keertje tijdens het uit gaan met haar je aandacht op een andere dame vestigen
dan weet je snel genoeg of ze wel in jou geintresseert is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |