abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37203801
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?

Sinds een maand of 2 ga ik uit met misschien wel de leukste vrouw (30) die ik ooit ben tegengekomen. Als we samen zijn is het super gezellig: we praten, lachen, flirten (volgens mij). We hebben veel gezamenlijke interesses en karakter-eigenschappen. Op een paar dates terug hebben we al even gezoend, maar toen schreef ze later in een mail dat ze niet verliefd op me is, de 'vonk' sloeg niet over.
Ook gisterenavond weer op pad geweest met haar. Een geweldige avond! ontzettend gelachen, gedanst en weer gezoend, vrij hartstochtelijk zelfs!! Toen ik thuis kwam heb ik haar een lief sms'je gestuurd. We zijn nu 24 uur verder en ze laat niks van zich horen. Volgens mij is ze nog steeds aan het twijfelen en ik wil haar niet pushen of stalken, dus ik wacht....
Maar wat kan ik nou meer doen dan dit? Ik kan gewoon niet geloven dat er geen vonk overslaat, als je ons samen ziet, we kunnen het zo goed samen vinden. Zij vind het ook speciaal, dat heeft ze wel (eerder) gezegd.
Ik weet het niet meer, iemand nog tips of ervaringen?
Groetjes,
Kees.
pi_37204733
Een liefde die er niet is, kan niet groeien. Gewoon vrienden zijn dus, want het klikt goed tussen jullie. Waarom een "vonk" forceren? Je stelt je op als een uitgehuwelijkte moslim, waarbij er geen liefde is, maar die wel "zal groeien in de loop der tijd, insha'allah"
  zondag 23 april 2006 @ 09:34:33 #3
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_37205005
Laat zelf af en toe eventjes niets van je horen, met een beetje geluk komt zij dan achter jou aan...
En verder niet teveel pushen, anders heb je de kans dat ze ook een vriendschap niet meer ziet zitten.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 23 april 2006 @ 10:23:08 #4
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37205454
Hoe duidelijk kan ze zijn?
Ze heeft letterlijk gezegd niet verliefd te zijn.
Klaar.
Lullig voor je hoor, daar niet van. Maar forceren lukt niet.
En dat zoenen? Blijkbaar zoen je lekker genoeg om dat nog af en toe te doen met je.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_37205492
Ik denk niet dat ze erop uit is om een serieuze relatie met je te beginnen (o.i.d.) .
Zo hoort 't niet te gaan, verliefde mensen sturen geen nare mailtjes en laten wel degelijk wat van zich horen.
Lijkt me duidelijk.
pi_37205493
Als de vonk niet overslaat van haar kant en de liefde komt dus maar alleen van jou kant heb je een probleem, ik zou erachter proberen te komen wat zij nu precies wil.

Relatie -> ja go for it!
geen relatie -> jammer, zie haar als een goede vriendin, maak het jezelf niet te moeilijk, niet te close zijn etc en search on...

good luck
pi_37205510
quote:
Op zondag 23 april 2006 03:34 schreef kees72 het volgende:

Sinds een maand of 2 ga ik uit met misschien wel de leukste vrouw (30) die ik ooit ben tegengekomen. Als we samen zijn is het super gezellig: we praten, lachen, flirten (volgens mij). We hebben veel gezamenlijke interesses en karakter-eigenschappen. Op een paar dates terug hebben we al even gezoend, maar toen schreef ze later in een mail dat ze niet verliefd op me is, de 'vonk' sloeg niet over.
Ook gisterenavond weer op pad geweest met haar. Een geweldige avond! ontzettend gelachen, gedanst en weer gezoend, vrij hartstochtelijk zelfs!! Toen ik thuis kwam heb ik haar een lief sms'je gestuurd. We zijn nu 24 uur verder en ze laat niks van zich horen. Volgens mij is ze nog steeds aan het twijfelen en ik wil haar niet pushen of stalken, dus ik wacht....
Maar wat kan ik nou meer doen dan dit? Ik kan gewoon niet geloven dat er geen vonk overslaat, als je ons samen ziet, we kunnen het zo goed samen vinden. Zij vind het ook speciaal, dat heeft ze wel (eerder) gezegd.
Groetjes,
Kees.
Ik zal eerlijk zijn, ik denk dat het hem niet wordt
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  zondag 23 april 2006 @ 10:42:58 #8
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37205735
quote:
Op zondag 23 april 2006 10:23 schreef Moonah het volgende:
Hoe duidelijk kan ze zijn?
Ze heeft letterlijk gezegd niet verliefd te zijn.
Klaar.
Lullig voor je hoor, daar niet van. Maar forceren lukt niet.
En dat zoenen? Blijkbaar zoen je lekker genoeg om dat nog af en toe te doen met je.
Ben 't met Moonah eens.
Ze heeft gezegd niet verliefd te zijn. Je kunt er lang en kort over nadenken, maar het staat er toch duidelijk: ze is niet verliefd. De vonk is er niet.
Dat ze met je zoent, wil niet betekenen dat daar iets aan veranderd is. Denk dat jij meer gevoel verbindt aan die zoen dan zij doet.
Het is niet anders.
(Un)masking for the greater good.
pi_37206926
Het kan zijn dat ze nog wat langer de tijd nodig heeft.
Sommige mensen worden nu eenmaal niet zo snel verliefd, maar dat gevoel kan wel groeien.
Geef de hoop niet op, ga niet stalken en ga gewoon nog even op deze voet verder.
Wat niet is kan nog komen!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_37207696
Move on! Hou haar aan als goede vriendin zodat je een stuk social proof hebt. Zet haar uit je hoofd als relatiemateriaal. NEXT! Genoeg andere vrouwen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_37208702
Ik zou haar gewoon even met rust laten en kijken wat er gebeurt, die vonk kan best nog wel overslaan. Ik heb het zelf ook meegmaakt en ineens sloeg de vonk keihard over bij haar. Probleem is alleen dat er nog een vriendje aan haar vastplakt.
  zondag 23 april 2006 @ 12:58:59 #12
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_37208925
Heel vreemd hoor. Als het echt zo goed klikt moet het toch geen probleem zijn, zou ik denken.
Is er niet een andere reden waarom ze niets wil. Gaat het te snel, wil ze haarzelf niet binden? Slechte relatie achter de rug? Nou ja, tot die tijd, gewoon vrienden blijven, dan houdt je het vuurtje warm zal ik maar zeggen
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
  zondag 23 april 2006 @ 13:08:25 #13
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37209258
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:58 schreef Monocultuur het volgende:
Gaat het te snel, wil ze haarzelf niet binden? Slechte relatie achter de rug?
Ze mist gewoon de chemistry. En als die er niet is, komt het nooit. Hoe leuk het ook klikt, hoe lekker je kunt zoenen, hoe fantastisch je in bed ook bent. En ze heeft het TS heel duidelijk gezegd. Waarom hem adviseren geduld te hebben?

Yuk, mannen die achter vrouwen aan blijven lopen...

Geldt overigens ook voor vrouwen die achter mannen aan blijven lopen hoor...
  zondag 23 april 2006 @ 13:09:07 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37209294
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:58 schreef Monocultuur het volgende:
dan houdt je het vuurtje warm zal ik maar zeggen
Oh en trouwens, als er geen vonk is hoe kan er dan 'een vuurtje' zijn...?
pi_37209527
quote:

......................Toen ik thuis kwam heb ik haar een lief sms'je gestuurd. We zijn nu 24 uur verder en ze laat niks van zich horen. Volgens mij is ze nog steeds aan het twijfelen en ik wil haar niet pushen of stalken, dus ik wacht....
Maar wat kan ik nou meer doen dan dit? ...............
Groetjes,
Kees.
Ik vind dit ook wel eens een beetje vaag. soms is het overduidelijk en dan is de klik er en hoef je niet te twijfelen. soms is het ook wel eens vaag. aan de ene kant wil je dan wel contact leggen. je wilt echter ook niet als een gefrustreerde stalker over komen die denkt dat ieder meisje/vrouw die langer dan 2 seconden naar hem kijkt hem ook leuk vind en op een praatje zit te wachten.
pi_37210824
Hoi,

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Lijkt me duidelijk: niet pushen en genoegen nemen met vriendschap (hoe moeilijk ook). 'k Ga het er nog wel met d'r over hebben, want door dat zoenen krijg ik signalen die blijkbaar niet kloppen (we hebben het hier over een serieuze vrouw die zeker niet met jan en allemaal zoent (of verder)).

Groetjes,
Kees.
  zondag 23 april 2006 @ 13:52:03 #17
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37211213
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:43 schreef kees72 het volgende:
(we hebben het hier over een serieuze vrouw die zeker niet met jan en allemaal zoent (of verder)).
Jij bent toch geen 'jan en alleman'?
Dus, ook zgn serieuze vrouwen kunnen wel eens zoenen met iemand op wie ze niet verliefd zijn.
pi_37211720
quote:
Op zondag 23 april 2006 13:08 schreef Moonah het volgende:

[..]
Yuk, mannen die achter vrouwen aan blijven lopen...

Geldt overigens ook voor vrouwen die achter mannen aan blijven lopen hoor...
Wat is dat nou voor BS
Als je echt voor iemand wil gaan dan doe je daar moeite voor en neem je daar ook de tijd voor. Yuk, mannen (en vrouwen) die meteen afhaken...
  zondag 23 april 2006 @ 14:38:16 #19
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37213021
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:06 schreef discomagic het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor BS
Als je echt voor iemand wil gaan dan doe je daar moeite voor en neem je daar ook de tijd voor. Yuk, mannen (en vrouwen) die meteen afhaken...
Geen BS hoor.
Als je echt voor iemand wil gaan is het wel zo handig als diegene ook op een dergelijke manier interesse in jou heeft. En die indruk krijg ik adhv deinfo die TS geeft niet.
quote:
maar toen schreef ze later in een mail dat ze niet verliefd op me is, de 'vonk' sloeg niet over.
Dus nog meer pushen (ook al wil TS dat niet doen) vind ik in deze 'er achter aan lopen'.
De vrouw in kwestie praat toch geen Chinees ofzo
pi_37213352
ze wil een leuk avontuur en geen vaste relatie, dus als jij direct begint met 'OH IK VIND JE GEWELDIG' dan gaat het mis ja

en een 'leuk avontuur' kan zo maar overgaan in een vaste relatie
  zondag 23 april 2006 @ 15:09:00 #21
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37214101
Wees minder beschikbaar.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_37214177
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:09 schreef Vivi het volgende:
Wees minder beschikbaar.
dat is sowieso een voorwaarde voor een normale (en dus aantrekkelijke) vent
pi_37214605
quote:
Op zondag 23 april 2006 14:38 schreef Moonah het volgende:

[..]

Geen BS hoor.
Als je echt voor iemand wil gaan is het wel zo handig als diegene ook op een dergelijke manier interesse in jou heeft. En die indruk krijg ik adhv deinfo die TS geeft niet.
Die interesse kan dus zomaar ineens komen, hoeft echt niet meteen aanwezig te zijn. Als diegene na een tijdje in de gaten krijgt dat TS toch best wel een hele leuke gozert is kan de vonk zomaar overslaan. Misschien een wat late vonk, maar overslaan kan ie nog wel degelijk. Kwestie van afwachten als de TS daar de tijd voor heeft.

Ik heb destijds ook gewacht en reken maar dat die vonk bij haar ineens keihard oversloeg! Het kostte wat tijd en moeite maar het was absoluut de moeite waard, ik heb er geen moment spijt van gehad. Zij ook niet.
  zondag 23 april 2006 @ 15:29:51 #24
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_37214697
quote:
Op zondag 23 april 2006 10:28 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik zal eerlijk zijn, ik denk dat het hem niet wordt
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_37233768
quote:
Op zondag 23 april 2006 15:09 schreef Vivi het volgende:
Wees minder beschikbaar.
Whehehe
  maandag 24 april 2006 @ 16:22:29 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37247809
quote:
Op maandag 24 april 2006 01:38 schreef Xennia het volgende:

[..]

Whehehe
Trut.
pi_37262901
quote:
Op maandag 24 april 2006 16:22 schreef Vivi het volgende:
Trut.

OT: je kan mensen niet dwingen hetzelfde te voelen als jij. Leg je erbij neer
  maandag 24 april 2006 @ 23:15:53 #28
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_37263863
quote:
Op maandag 24 april 2006 22:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

OT: je kan mensen niet dwingen hetzelfde te voelen als jij. Leg je erbij neer
Maar dat wil TS niet....
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_37269772
Haha, hoor ik wel vaker tegenwoordig "ik ben niet verliefd!" maar ik stuur je wel 10 smsjes op een dag
pi_37274111
Altijd link als vrouwen het zo spelen. SMS je teveel dan ben je een stalker, SMS je te weinig dan is het ook niet goed.

Ik zal eieren (whehehe) voor m'n geld kiezen en een volgend slachtoffer uitzoeken.

Wat ik altijd bij dergelijke vrouwen na verloop van tijd doe is zo'n "nee heb je, ja kun je krijgen"-aktie. Stuur gewoon een SMS puur uit het hart: "ik heb zin om je NU kapot te trekken... kom hier NU!". Gevolg: of je blijft voorlopig vrijgezel, of je trekt haar inderdaad kapot op je slaapkamer binnen afzienbare tijd.

Geen woorden maar daden! Of het één, of het ander! De gulden middenweg is duur, kost veel tijd, en kost je je nachtrust.
pi_37274703
Cool blijven, niet als een debiel gaan SMSsen en bellen.
Dikke kans dat zij aan het twijfelen is over gevoelens die ze toch blijkt te hebben.

Dat ze 2 maanden geleden mailde dat ze op dat moment niet verliefd was betekent niet meteen dumpen!
Het kan best groeien! En het kan best zijn dat ze daar nu een beetje twijfel over heeft omdat ze dat 2 maanden geleden zo expliciet heeft uitgesproken.

Hallo, hartstochtelijk zoenen doe je toch niet zomaar?

Stuur haar een subtiel kaartje met weinig tekst maar wel mooie roosjes, of nog beter, een middelgroot boeketje met een kaartje 'bedankt voor de leuke avond'.

Ga NIET jullie gevoelens en 'relatie' zitten uitpeuteren want dan maak je het kapot.
Dus GEEN opmerkingen over jullie 'relatie' en wat jij voelt en wat zij voelt, en waarom dan, en of ze echt niets voelt, ook geen vonk? nee? Een klein vonkje? En mijn neus dan, vind je die leuk? En vind je mijn grapjes leuk? Wat vind je niet leuk? Wat moet ik veranderen zodat je me wel leuk vind? Wat moet ik doen zodat je verliefd op me wordt?

Het is zoals met een klein plantje: Je bent nieuwschierig om te zien of het goed wortel schiet, maar als je het uit de grond trekt om te kijken is het kapot.
Als je het 10x per dag eten en water geeft gaat het ook kapot.

Maar als je het een paar dagen met rust laat kan het zich in zijn eigen tempo ontwikkelen... en dan gaat het prima.
pi_37274825
ze wil je niet echt, omdat jij haar pusht doet ze misschien wel alsof, om zichzelf te testen ofzoiets
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_37274957
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:54 schreef mgerben het volgende:
Hallo, hartstochtelijk zoenen doe je toch niet zomaar?
Heb je een beetje teveel Danielle Steel-films gezien of zo? Ik gaf geen reet om mijn ex, maar hartstochtelijk zoenen kon ik als de beste. Speak for yourself, sport...
quote:
Stuur haar een subtiel kaartje met weinig tekst maar wel mooie roosjes, of nog beter, een middelgroot boeketje met een kaartje 'bedankt voor de leuke avond'.
Ja, lekker wanhopig. Het is 2006, geen 1950...
pi_37275020
Mijn advies is nog steeds mijn gepatenteerde "alles of niets" taktiek!

Want in onzekerheid leven is ook niet echt bevorderlijk voor je lichamelijke en geestelijke gesteldheid.
pi_37275118
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:05 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Mijn advies is nog steeds mijn gepatenteerde "alles of niets" taktiek!

Want in onzekerheid leven is ook niet echt bevorderlijk voor je lichamelijke en geestelijke gesteldheid.
Het is weer fijn, reis eens onder een trein
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_37275176
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:08 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Het is weer fijn, reis eens onder een trein
Oh oh oh, een verkapte doodverwensing!

"Mama, die enge anonieme mensen met afwijkende mening stalken mij op intenet!"

Ga eens thee drinken, muts...
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:15:47 #37
146230 Liewec
70's movies rule
pi_37275346
Draai je gevoel om: Zeg tegen jezelf dat je haar absoluut niet nodig hebt, en dat zij blij mag zijn als ze een vent als jij aan de haak kan slaan. Bedenk dat je wel wat beters te doen hebt dan op haar te wachten en aan haar te denken (dit is namelijk ook echt zo). Zonder lullig of negatief te wezen overigens; Zie dit allemaal wel positief. Probeer dates te regelen met andere vrouwen zodat het bovenstaande ook allemaal echt waar is.

Dit is een essentieel verschil. Spreek met dit in je achterhoofd nog een keer af, en praat en doe met bovenstaande 'state-of-mind': Als haar haar wat slordig zit, maak er een geintje over, met een dikke knipoog natuurlijk, dat ze zich de volgende keer wel een beetje beter mag voorbereiden op een date, want zo mag ze natuurlijk nooooit met je mee naar huis. Dat soort dingen. Zorg dat jij diegene bent die naar huis wil (voordat de avond doodbloedt). Vrouwen voelen zich doorgaans aangetrokken tot mannen met een volledig eigen leven, nét iets te veel zelfvertrouwen en veel humor... Schijnt. Je mag d'r best vaak bellen, maar hou het kort, en zorg dat je eigen net op het punt staat om iets te moeten doen, zodat je het kort MOET houden. Dan wek je interesse: Je hebt blijkbaar een druk en boeiend leven

Bovenstaande moet natuurlijk in principe wel allemaal waar zijn: Als je een saaie werkeloze lul bent zonder vrienden heeft het niet zoveel zin om te doen alsof dat niet zo is. Het moet geen leugen zijn, het moeten accenten zijn die je anders legt: Van opzittend hondje die altijd klaarstaat tot levendige man die in zijn drukke schema best tijd voor haar kan maken, als ze dat echt wil
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_37275561
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:03 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:

[..]

Heb je een beetje teveel Danielle Steel-films gezien of zo? Ik gaf geen reet om mijn ex, maar hartstochtelijk zoenen kon ik als de beste. Speak for yourself, sport...
[..]

Ja, lekker wanhopig. Het is 2006, geen 1950...
Nee, ik heb zelfs nog nooit een voorstukje van Danielle Steel gezien omdat ik grote vreesch heb voor dat suikerzoete gedoe.

En JIJ kunt bekken zonder gevoel, want je bent een man.
En een Breezersletje misschien ook nog... maar TS heeft het over een cursus tongworstelen met een vrouw van 30 jaar... ik denk wel dat ze er iets bij voelt. Dat 'iets' kan puur plezier zijn, maar het moet plezierig zijn anders ga je geen lichaamsvocht uitwisselen.

En wat betreft rozen en kaartjes enzo: TS, leg het er niet te dik bovenop, maar Binsbergen heeft teveel naar vrouwen die zichzelf als 'moderne vrouwen' omschrijven geluisterd, en erger, hij heeft ze geloofd
Vrouwen roepen wel heel stoer dat dat gedateerd is en dat ze modern zijn en zo... maar als ze helemaal alleen thuis eenzaam in hun eentje in hun huisje zitten met een middelgrote bos bloemen vinden ze het heel stiekum diep van binnen toch wel erg leuk dat er iemand aan ze gedacht heeft en de moeite heeft genomen.

En dan kunnen ze wel tegen zichzelf en al hun vriendinnen roepen dat ze niets met hem willen beginnen omdat 'we te verschillend zijn' of meer van dat soort flauwekul... maar diep van binnen vinden ze het wél leuk!

Het verschil tussen ouderwetse en moderne vrouwen is dat de laatste er niet voor uitkomen dat ze het erg leuk vinden.
pi_37275786
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:22 schreef mgerben het volgende:

[..]

Nee, ik heb zelfs nog nooit een voorstukje van Danielle Steel gezien omdat ik grote vreesch heb voor dat suikerzoete gedoe.

En JIJ kunt bekken zonder gevoel, en een Breezersletje misschien ook nog... maar TS heeft het over een cursus tongworstelen voor een vrouw van 30 jaar... ik denk wel dat ze er iets bij voelt. Dat iets kan puur plezier zijn, maar het moet plezierig zijn anders ga je geen lichaamsvocht uitwisselen.

En wat betreft rozen en kaartjes enzo: TS, leg het er niet te dik bovenop, maar Binsbergen heeft teveel naar vrouwen die zichzelf als 'moderne vrouwen' zien geluisterd, en nog erger, hij gelooft ze...
Vrouwen roepen wel heel stoer dat dat gedateerd is en dat ze modern zijn en zo... maar als ze helemaal thuis alleen en eenzaam in hun eentje in hun huisje zitten met een middelgrote bos bloemen vinden ze het heel stiekum diep van binnen toch wel erg leuk dat er iemand aan ze gedacht heeft en de moeite heeft genomen.

Het verschil tussen ouderwetse en moderne vrouwen is dat de laatste er niet voor uitkomen dat ze het erg leuk vinden.
Beetje jammer dat je er vanuit gaat dat een vrouw van 30(+) uitsluitend wil bekken als er liefde aan te pas komt. Zoals ik al zei: misschien wel in 1950... maar dit is 2006. Hell, ik ken vrouwen van 40+ die graag aan stukken worden getrokken door een jong broekie. Puur en alleen voor de sex.

En die bloemetjes... tja... sorry maar ik blijf het hopeloos traditioneel en burgerlijk vinden. Er zijn genoeg andere manieren te vinden om je affectie te tonen anno 2006. Ik denk dat menig vrouw eerder zit te wachten op een origineel cadeau i.p.v. zo'n duf Shell-boeketje...
pi_37275887
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:29 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:

[..]

Beetje jammer dat je er vanuit gaat dat een vrouw van 30(+) uitsluitend wil bekken als er liefde aan te pas komt. Zoals ik al zei: misschien wel in 1950... maar dit is 2006. Hell, ik ken vrouwen van 40+ die graag aan stukken worden getrokken door een jong broekie. Puur en alleen voor de sex.

En die bloemetjes... tja... sorry maar ik blijf het hopeloos traditioneel en burgerlijk vinden. Er zijn genoeg andere manieren te vinden om je affectie te tonen anno 2006. Ik denk dat menig vrouw eerder zit te wachten op een origineel cadeau i.p.v. zo'n duf Shell-boeketje...
Beetje jammer dat je jouw waarheid verkoopt als de bijbel. Omdat de TS niet hersenloos kan zoenen wat de 30+ vrouw wel kan wil niet zeggen dat hij uit 1950 komt. Alleen als de vonk niet overslaat houdt het wel op...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:35:59 #41
27929 piere
doe mij maar bier
pi_37275964
Misschien wil ze je alleen voor de boemski?
fok you ja!
pi_37277233
Ok. Friends with Benefits dus...
pi_37278572
Ik heb net weer een alles-of-niets mailtje over de koperen pijp verzonden naar mijn wannabe-MILF.

Dát zouden meer mensen moeten doen (Kees)!
pi_37278687
Oh ja die ik vind het zo speciaal en lekker makkelijk en je maakt het mij ook helemaal niet moeilijk en eigenlijk loop ik maar gewoon over je heen onzin.

Wakker worden.
Als je wilt dat zij je gaat behandelen zoals jij wilt dan moet je ook je grenzen stellen. Houdt het dan op dan is dat jammer maar heb je iig nog je zelfrespect.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:11:09 #45
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_37278802
En je heet natuurlijk Kees, dat telt ook mee...
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:14:49 #46
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37278925
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:22 schreef mgerben het volgende:
maar als ze helemaal alleen thuis eenzaam in hun eentje in hun huisje zitten met een middelgrote bos bloemen vinden ze het heel stiekum diep van binnen toch wel erg leuk dat er iemand aan ze gedacht heeft en de moeite heeft genomen.
Slechts een middelgote bos bloemen?
Neuh, daar zou mijn hartje niet sneller van gaan kloppen.

Maar serieus, waar haal jij het vandaan dat slechts breezermeisjes en niet serieuze vrouwen onder de 30 alleen uit geiligheid zouden zoenen?
Waarom zouden serieuze 30+ vrouwen zoenen denk je?
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:16:11 #47
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37278978
Oh, en fyi, ik omschrijf mijzelf niet als 'moderne vrouw' hoor!
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:16:25 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37278982
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:14 schreef Moonah het volgende:

Dat doen ze dan ook helemaal niet .

TS, als de vonk niet overslaat, houdt het toch echt op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37279046
Kees gek al geneukt?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_37279094
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:14 schreef Moonah het volgende:

vanwege rammeldende eierstokken, trillende baarmoeders en een dreigende overgang....
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:20:22 #51
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37279125
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat doen ze dan ook helemaal niet .

Heb je weer zo'n so-called moderne vrouw.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:21:12 #52
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37279148
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:19 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

vanwege rammeldende eierstokken, trillende baarmoeders en een dreigende overgang....
Om een kinderwens in vervulling te laten gaan hoef je niet te zoenen hoor.
pi_37279162
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:21 schreef Moonah het volgende:

[..]

Om een kinderwens in vervulling te laten gaan hoef je niet te zoenen hoor.
Dat is het begin. Daarna ga je pas neuken..
burgerweeshuis
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:23:37 #54
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37279227
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:21 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Dat is het begin. Daarna ga je pas neuken..
Ah, had je me dat niet voor mijn zwangerschap kunnen vertellen.
Deh wissiknie....
/offtopic
pi_37279385
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:23 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ah, had je me dat niet voor mijn zwangerschap kunnen vertellen.
Deh wissiknie....
/offtopic

en je bent niet eens getrouwd!!!

Gefeli!!!!

En nu weer ontopic, anders gaat Cc of Brighteyes weer bijten....
burgerweeshuis
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:31:42 #56
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37279456
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:29 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

en je bent niet eens getrouwd!!!

Gefeli!!!!

En nu weer ontopic, anders gaat Cc of Brighteyes weer bijten....
Wist je het nog niet? Tnx.
En nee, niet getrouwd, tóch een so-called moderne vrouw dus... ?

Nu echt /offtopic...
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:39:24 #57
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37279707
Gefeliciteerd Moonah!!!

Als het een jongetje wordt: niet "Henk" noemen he
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:44:56 #58
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37279859
Zég.
Nu heb ik al twee keer /offtopic gedaan.
Kom dan ook wat vaker in OUD, muts.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:45:30 #59
11682 Moonah
Jolie femme
pi_37279880
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:39 schreef Vivi het volgende:

Nee, ik had "Lex" in gedachten.
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:32:37 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37281377
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nee, ik had "Lex" in gedachten.
Meid. Hoe kóm je erop

Ontopic
pi_37281940
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:39 schreef Vivi het volgende:
Gefeliciteerd Moonah!!!

Wat die henk betreft, begint zn achternaam met een G?
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:57:33 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37282149
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:50 schreef M.vgroen het volgende:

[..]

Wat die henk betreft, begint zn achternaam met een G?
Nope
pi_37282595
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:57 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nope
Waarom vind je hem zo bijzonder dan?
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:19:29 #64
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_37282794
quote:

Groetjes,
Kees.
een keertje tijdens het uit gaan met haar je aandacht op een andere dame vestigen
dan weet je snel genoeg of ze wel in jou geintresseert is krijg je geen reactie dan heb je er een zusje bij waar je soms lekker mee zoent
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_37284950
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:19 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

een keertje tijdens het uit gaan met haar je aandacht op een andere dame vestigen
dan weet je snel genoeg of ze wel in jou geintresseert is
Dat kan net zo goed een ego-kwestie zijn hoor als ze daarvan gaat steigeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')