Formule 1 San Marinoquote:Op zondag 23 april 2006 02:05 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
- London Maraton
- Formule 1 San Marino
- Luik-Bastenaken-Luik
- Feijenoord - Ajax & AZ - Groningen
Kimi viel tegen vandaag. Maar met een 1-stopper kan-ie Schumacher wel pakken.quote:
Ik ben er ook nog niet hoorquote:Op zondag 23 april 2006 02:05 schreef HenkieVdV het volgende:
PS van harte gefeliciteerd met dit heugelijke feit.
Ik moet nog wel ff.
Qua?quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 02:05 schreef Bruce117 het volgende:
- Luik-Bastenaken-Luik
Nog 231.quote:
Kloptquote:Op zondag 23 april 2006 02:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is middag, nog 4,5 dagen en het is...
Dit waren jullie beiden, neem ik aan?
Kimi zit bij het verkeerde team, en schumacher pakken is niet leukquote:Op zondag 23 april 2006 02:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kimi viel tegen vandaag. Maar met een 1-stopper kan-ie Schumacher wel pakken.
Door de visite heb ik de kwalificaties niet gezienquote:Op zondag 23 april 2006 02:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kimi viel tegen vandaag. Maar met een 1-stopper kan-ie Schumacher wel pakken.
Wie Schumacher ook pakt is leukquote:Op zondag 23 april 2006 02:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Kimi zit bij het verkeerde team, en schumacher pakken is niet leuk![]()
Ik denk eigenlijk dat dat je eerste post onder PrintScreen was.quote:Op zondag 23 april 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
Klopt
En ik snapte er nog geen hol van
quote:Op zondag 23 april 2006 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nee joh... het bloed vanzelf dood
Maar wat is het juiste team op dit moment? Ja, Renault, maar op zich steekt er geen team nog echt uit. McLaren is duidelijk nog minder dan vorig jaar. Ferrari beter, maar nog lang niet de oude.quote:Op zondag 23 april 2006 02:09 schreef Bruce117 het volgende:
Kimi zit bij het verkeerde team, en schumacher pakken is niet leuk![]()
Wat?quote:
Och, je krijgt wel een indruk over de racepace in de kwali.quote:Op zondag 23 april 2006 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
Door de visite heb ik de kwalificaties niet gezien
Boeien me ook niet echt... het gaat toch om de race
Zou kunnen... ik heb niet gekeken wat het postaantal wasquote:Op zondag 23 april 2006 02:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dat je eerste post onder PrintScreen was.
Dat was dan de 30ste.
Nee, ik heb ook nog nooit van hmz gehoord.quote:
Oh, toen niet, toen je nog een newbie was.quote:Op zondag 23 april 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
Zou kunnen... ik heb niet gekeken wat het postaantal was
Ik wist niet eens dat je dat kon bekijken
PS... aangenaamquote:
Heel aangenaam.quote:
Ik wist toen niet eens dat je dat kon bekijkenquote:Op zondag 23 april 2006 02:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, toen niet, toen je nog een newbie was.
Je bent lievquote:
Ik heb in de loop der jaren een hekel ontwikkeld tegen McLaren en ook ween beetje tegen Williams.quote:Op zondag 23 april 2006 02:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar wat is het juiste team op dit moment? Ja, Renault, maar op zich steekt er geen team nog echt uit. McLaren is duidelijk nog minder dan vorig jaar. Ferrari beter, maar nog lang niet de oude.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |