Volgens mij eigenlijk niks. Maar ik heb welgeteld 1 piercing en die is na 9 maanden nog steeds niet helemaal genezen, dus misschien kan ik beter geen advies gevenquote:Op maandag 24 april 2006 19:09 schreef parselmouth het volgende:
Ja, wat is nou eigenlijk het beste goedje om op je piercing te doen nadat je 'm gewassen hebt met unicura?
Van de een hoor ik betadine, nu weer dat spul van Brahma Bull, sterilon en nog heel veel andere producten met duistere namen...?
Ik zou het bij elke controle (ik neem aan dat je gewoon 2x per jaar gaat) expliciet aan je tandarts vragen. Dan moet hij/zij wel duidelijk zijn, en ik neem aan dat ie er echt wel een mening over heeft of kan zien hoe de schade is.quote:Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Ik heb nu al zo'n 5 jaar een labret en draag nu 2 jaar een plastic staafje. Mijn tandvlees is behoorlijk verdwenen en ik maak me ongerust. Mijn tandarts was in het verleden nooit erg duidelijk over de schade. Ik kan maar geen afscheid nemen van het ding, maar als het echt moet. Weet iemand hier meer van?
Wow, al twee reacties, heel tof!! Tot nu toe alleen dames, durven de heren soms niet? ;-)quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:48 schreef NeoCortez het volgende:
Lieve FOKkers :-)
Voor MSN Magazine ben ik op zoek naar mensen tussen de 14 en 19 jaar die een piercing of tattoo hebben en hier iets over willen vertellen in het blad. Jawel, met foto erbij. Zie je dit wel zitten, stuur me dan een mailtje op smbruyn@gmail.com
Ik ben te oud.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:29 schreef NeoCortez het volgende:
[..]
Wow, al twee reacties, heel tof!! Tot nu toe alleen dames, durven de heren soms niet? ;-)
Me too. Wel 3 maanden!quote:
Ik waste mijn navelpiercing altijd met unicura balance, en daarna afdrogen, en dan Calendula wondspray erop. Dit ontsmet de wond, maar doodt niet de slechte bacteriën volgens mijn piercerquote:Op maandag 24 april 2006 19:09 schreef parselmouth het volgende:
Ja, wat is nou eigenlijk het beste goedje om op je piercing te doen nadat je 'm gewassen hebt met unicura?
Van de een hoor ik betadine, nu weer dat spul van Brahma Bull, sterilon en nog heel veel andere producten met duistere namen...?
Ik heb gelijk een ringetje gedaanquote:Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef -Delta- het volgende:
Ik wil een lipringetje laten zetten, weet iemand of je dan eerst een knopje moet dragen of kun je meteen een ringetje laten plaatsen?![]()
Oke, leek me ook dat het meteen zou kunnen, maar wist het niet zeker... thanksquote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik heb gelijk een ringetje gedaan
Is dat niet moeilijker schoonmaken?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb gelijk een ringetje gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |