abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37252809
Ja, wat is nou eigenlijk het beste goedje om op je piercing te doen nadat je 'm gewassen hebt met unicura?
Van de een hoor ik betadine, nu weer dat spul van Brahma Bull, sterilon en nog heel veel andere producten met duistere namen...?
pi_37255073
Waar kan ik trouwens een gedetailleerd verslag vinden van wat de do's en dont's zijn van de nazorg van een navelpiercing ? Op verschillende sites zie je steeds wat anders en / of meer. Maar is dr ergens ook al een mooi gedetailleerd puntenlijstje bekend ?
pi_37255244
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:09 schreef parselmouth het volgende:
Ja, wat is nou eigenlijk het beste goedje om op je piercing te doen nadat je 'm gewassen hebt met unicura?
Van de een hoor ik betadine, nu weer dat spul van Brahma Bull, sterilon en nog heel veel andere producten met duistere namen...?
Volgens mij eigenlijk niks. Maar ik heb welgeteld 1 piercing en die is na 9 maanden nog steeds niet helemaal genezen, dus misschien kan ik beter geen advies geven
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_37256749
hm dat witte was volgens mij gewoon de unicura denk ik
  maandag 24 april 2006 @ 20:53:15 #30
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_37256935
unicura is oke

trouwens ergens stond dat iemand het doorprikken van een ontzettend ontstoken tragus een belachelijk idee vond maar ik heb dat gedaan en daarna goed schoongemaakt en het was binnen een week eindelijk helemaal genezen! wel een goed steriele naald gebruiken en daarna heel goed schoonmaken! maar andes bouwt het pus zich op en komt er alleen maar meer druk op te staan

als het een pus-bultje is dus he, als het vergroeit is heeft dat neem ik aan wat naardere gevolgen
an urge to help mankind overcomes me
pi_37259204
Ik heb nu al zo'n 5 jaar een labret en draag nu 2 jaar een plastic staafje. Mijn tandvlees is behoorlijk verdwenen en ik maak me ongerust. Mijn tandarts was in het verleden nooit erg duidelijk over de schade. Ik kan maar geen afscheid nemen van het ding, maar als het echt moet. Weet iemand hier meer van?
Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_37269606
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Ik heb nu al zo'n 5 jaar een labret en draag nu 2 jaar een plastic staafje. Mijn tandvlees is behoorlijk verdwenen en ik maak me ongerust. Mijn tandarts was in het verleden nooit erg duidelijk over de schade. Ik kan maar geen afscheid nemen van het ding, maar als het echt moet. Weet iemand hier meer van?
Ik zou het bij elke controle (ik neem aan dat je gewoon 2x per jaar gaat) expliciet aan je tandarts vragen. Dan moet hij/zij wel duidelijk zijn, en ik neem aan dat ie er echt wel een mening over heeft of kan zien hoe de schade is.

Ik heb zelf ruim een jaar een labret, maar draag al een hele tijd aan de binnenkant van m'n mond een plastic bolletje in plaats van een gewone labret stud te gebruiken. Ook zo'n plat plastic plaatje irriteerde bij mij nog steeds, namelijk. Zo'n klein bolletje heeft een kleiner raakvlak omdat het natuurlijk bol is, en het komt tegen m'n tanden aan en niet m'n tandvlees.
Donderdag weer naar de tandarts, dan vraag ik ook weer hoe de zaken ervoor staan
pi_37291843
Lieve FOKkers :-)
Voor MSN Magazine ben ik op zoek naar mensen tussen de 14 en 19 jaar die een piercing of tattoo hebben en hier iets over willen vertellen in het blad. Jawel, met foto erbij. Zie je dit wel zitten, stuur me dan een mailtje op smbruyn@gmail.com
Zie je het niet zitten, dan mag je ook best mailen hoor! ;-)

Groeten, Saskia
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:22:44 #34
74276 saaw
pi_37293081
ik ben vandaag met mijn vriend meegegaan toen hij een lippiercing liet zetten, een ringetje, een beetje aan de [voor hem] linkerzijkant
zag er uit als een hoop gepiel omdat het een ringetje was, en hij zei ook dat het veel meer pijn deed dan zijn tepelpiercng had gedaan

maar het is wel heel mooi ik zal snel een fototje maken
pi_37298347
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:48 schreef NeoCortez het volgende:
Lieve FOKkers :-)
Voor MSN Magazine ben ik op zoek naar mensen tussen de 14 en 19 jaar die een piercing of tattoo hebben en hier iets over willen vertellen in het blad. Jawel, met foto erbij. Zie je dit wel zitten, stuur me dan een mailtje op smbruyn@gmail.com
Wow, al twee reacties, heel tof!! Tot nu toe alleen dames, durven de heren soms niet? ;-)
pi_37300679
Wil best wel hoor mijne is alleen nog aan het genezen (als het goed is )
pi_37307976
Oeh, als dat maar goed gaat dan! Maarreh, als je mee wilt werken, hoor ik graag van je.
pi_37312943
Ik stuur wel een mailtje
pi_37319062
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:29 schreef NeoCortez het volgende:

[..]

Wow, al twee reacties, heel tof!! Tot nu toe alleen dames, durven de heren soms niet? ;-)
Ik ben te oud.
pi_37319116
ik ben 23, helaas
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_37319144
Ik ben 19 dus pas er nog net bij
  woensdag 26 april 2006 @ 18:55:14 #42
74276 saaw
pi_37319230
heb trouwens besloten dat als ik slaag voor mn vwo-dimploma dit jaar, ik ene lippiercing neem
ringetje, aan de zijkant
pi_37320909
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:49 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Ik ben te oud.
Me too. Wel 3 maanden!

8mm!
Dit is mijn goede oor btw, in de ander is mijn buitenste gaatje gaan ontsteken. Zomaar. Uit het niets. Ung. Stretchen is toch een aanslag op je lichaam, ookal ging het erg makkelijk. Iets té gemakkelijk dus, blijkbaar!

[ Bericht 41% gewijzigd door Evil-Cherry op 26-04-2006 20:11:43 ]
pi_37333962
Als ik hem ga schoonmaken en eraan draai doet het meestal erg pijn als ik hem naarboven draai, denk omdat me lip nogal dik is en dat dan het balletje ertegen aan gaat *denk ik*. Ik heb hem nu sinds zondag 5 dagen dus ongeveer Is dit normaal nog of?
pi_37334849
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:09 schreef parselmouth het volgende:
Ik waste mijn navelpiercing altijd met unicura balance, en daarna afdrogen, en dan Calendula wondspray erop. Dit ontsmet de wond, maar doodt niet de slechte bacteriën volgens mijn piercer . Dit werkte wel heel goed. En toen 'ie ontstoken was hielpen zoutspoelingen niet, maar Biotex groen wel . Schepje biotex in een kopje, warm water erbij, watje erin dopen en deze 5 minuten op de wond leggen zodat het intrekt. Elke dag 1 keer en ik was binnen een paar dagen van m'n ontsteking af \o/.
  donderdag 27 april 2006 @ 13:03:01 #46
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_37341940
Ik wil een lipringetje laten zetten, weet iemand of je dan eerst een knopje moet dragen of kun je meteen een ringetje laten plaatsen?
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_37342576
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef -Delta- het volgende:
Ik wil een lipringetje laten zetten, weet iemand of je dan eerst een knopje moet dragen of kun je meteen een ringetje laten plaatsen?
Ik heb gelijk een ringetje gedaan
  donderdag 27 april 2006 @ 13:23:50 #48
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_37342608
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Oke, leek me ook dat het meteen zou kunnen, maar wist het niet zeker... thanks
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_37345406
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Is dat niet moeilijker schoonmaken?
pi_37345627
Geen idee want heb nooit een knopje gehad, maar het lukt prima met schoonmaken (denk ik )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')