Aangezien er in deel 1 steeds mensen tegen elkaar gingen bitchen, waren er wel snel 300 reacties en een slotjequote:Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef Q_Orianka het volgende:
Op de Grote Markt (Haarlem) is er nu kermis en in de pauze of na school ga ik daar wel heen. Deed me denken aan de Dam in het mini.
Maar op woensdagmiddag gingen 5-8 jongens uit mijn klas vechten tegen 20 VMBO'ersIk was er niet bij(
), maar via via zou het begonnen zijn met de botsautootjes daarna wat Yo Momma's
en wat botbreuken. Daarna gingen de VMBO'ers weg en moesten de gymnasiasten aangifte doen bij de politie.
De dag daarna kwamen ze wel allemaal op school. De gymnastiekleraar zei dat het niet verstandig zou zijn als ze weer naar de kermis gingen. "Die VMBO'ers zijn misschien beter met hun knuisjes, maar jullie zijn beter hier: *naar hoofd wijst* " Daarna gingen ze toch (stoer horr) en eentje had een honkbalknuppel meegenomen (de enige Turk in de klas, die ook nog eens zogenaamd GanGsta doet)
![]()
edit:
!!UPDATE!!
Wie heeft er toen gewonnen?
De 20 VMBO'ers natuurlijk, maar daarna gingen ze zo snel mogelijk weg omdat de politie kwam.
1 gymnasiast had twee blauwe ogen, een wond op zijn voorhoofd (van een ring).
Een ander werd tegen z'n hoofd aangeramd,
een nog eentje werd tegen z'n hoofd aangetrapt.
Maar wat is nu je klacht?![]()
Nou, zielig van die VMBO'ers toch? Dat ze met zoveel, zo weinig gymnasiasten in elkaar ramden. En zij (de VMBO'ers) begonnen met schelden, omdat de gymnasiaten tegen hun aanbotsten (met een botsautootje uiteraard)
Zijn er nog gymnasiasten neergestoken?
Nope![]()
Van het Stedelijk?
Yezz
Wat doen gymnasiasten op een kermis?
Gewoon lol hebben, niet zoals die VMBO'ers![]()
Die honkbalknuppel had hij zeker op de kermis gewonnen![]()
Nee, het was eentje die hij uit de gymzaal had meegesmokkeld![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:07 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Best triest dat jij en sommige anderen, gymnasiasten als de slappe nerderige slachtoffers kenmerkt.
Ik ben zelf van universitair niveau en ik ben breder dan de gemiddelde doorsnee persoon/vmbo/vwo'er van mijn leeftijd en ik kan ook wel dikke klappen uitdelen na een tijdje thaiboks.![]()
Hebben jongensbruggers dan tieten?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:56 schreef Koenholio het volgende:
Waren er tieten?
De tienermeisjes die eromheen stonden te joelen welquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:57 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Hebben jongensbruggers dan tieten?![]()
Best triest dat jij en sommige anderen, gymnasiasten als de slappe nerderige slachtoffers kenmerkt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:37 schreef Q_Orianka het volgende:
Hier deel 1: Gymnasiasten in gevecht met VMBO'ers
[..]
Aangezien er in deel 1 steeds mensen tegen elkaar gingen bitchen, waren er wel snel 300 reacties en een slotje![]()
Hier rustig aandoen, ajb.
Ze is zelf gymnasiast..quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:07 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Best triest dat jij en sommige anderen, gymnasiasten als de slappe nerderige slachtoffers kenmerkt.
Ik ben zelf van universitair niveau en ik ben breder dan de gemiddelde doorsnee persoon/vmbo/vwo'er van mijn leeftijd en ik kan ook wel dikke klappen uitdelen na een tijdje thaiboks.![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:07 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Doe maarquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan ze nog een keer terug naar de kermis()??
Dan weet ik of ik dit kuttopique moet bij houden of niet....
Machoboyquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:07 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Je was toch een gymnast?? Je kan niet eens een antwoord gevenquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je was toch een gymnast?? Je kan niet eens een antwoord geven![]()
ok dan waarom zet je ons gymnasiasten in negatief daglichtquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:22 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zelf een gymnasiast en ik zit op Kung Fu.
Hoe dat nou weer? Dat terwijl deze gymnasiasten er niet uitzien als gymnasiastenquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:33 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ok dan waarom zet je ons gymnasiasten in negatief daglicht![]()
Nu al zo'n fuckin' bijdehant kutkindquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:28 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Het is 'is' (tegenwoordige tijd) en 'gymnasiast' en ik zeg 'doe maar', wat verwijst naar het feit dat ik WEL naar de kermis ga.
![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nu al zo'n fuckin' bijdehant kutkindIk hoop dat een groepje VMBO-GanGtA's je pakken
![]()
Dus alleen allochtoonse VMBO'ers kunnen "GanGstA" zijn?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:37 schreef Q_Orianka het volgende:
O ja, het waren allemaal autochtonen. Autochtone VMBO'ers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |