abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 april 2006 @ 13:51:15 #1
74126 Frank79
Life is good!
pi_37184126
En alweer een nieuwe...steeds meer spelers...tof!

Set?
Juist! Set!

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

De bedoeling
In het spel worden twaalf kaarten weergegeven. Op die kaarten staan verschillende aantallen vormen in verschillende kleuren met verschillende vullingen.

Het doel is om 6 sets van 3 kaarten te vinden. De regel daarbij is dat een set van drie kaarten aan 4 voorwaarden dient te voldoen:

1) Alledrie dezelfde kleur of alledrie een verschillende kleur;
2) Alledrie dezelfde vorm of alledrie een verschillende vorm;
3) Alledrie dezelfde vulling of alledrie een verschillende vulling;
4) Alledrie hetzelfde aantal of alledrie een verschillend aantal.

Op het plaatje hierboven zie je al wat voorbeelden.

De complete uitleg (in het Engels) met afbeeldingen staat hier.

Waar staat het spel?
Hier is de link naar de desbetreffende site.

Hoe lang kun je een spel spelen?
Een spel blijft 24 uur staan. Je kunt dus elke dag een nieuw spel doen.

In dit topic kun je je tijd en eventueel commentaar neerzetten.

Mocht je het spel erg leuk vinden (pas op; het is verslavend), dan kun je het kaartspel kopen. De laatste laagste prijs die ik heb gezien is 8,50 euro. Daarnaast heeft een student ooit een digitale versie ontwikkeld. Deze kun je op deze site downloaden. Je speelt dan tegen de tijd. Ook deze score kun je hier vermelden. Helaas doen nog maar weinig spelers dat...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

GAME ON!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_37184372
Wacht gewoon eens af tot het vorige topic dicht is
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop