abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 23 april 2006 @ 22:58:41 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37228924
Ach nee!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_37229066
Jullie hebben het gewoon niet beter kunnen doen idd
pi_37229214
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Jullie hebben het gewoon niet beter kunnen doen idd
Mee eens! Jullie zijn gewoon toppers!

En vind het echt onwijs sneu voor jullie, hoop dat het lukt om de draad weer beetje op te pakken..
If gymnastics were easy, it would be called football!
  zondag 23 april 2006 @ 23:07:19 #179
133912 frontignan
http://www.geocities.com/catte
pi_37229219
quote:
Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef ElisaB het volgende:
We hebben Pjèr net ingepakt en naast het andere grut in de vriezer gelegd. Onder het genot van een kopje koffie hebben we de weken nog eens doorgenomen. Hoe spijtig het ook is, we hebben er geen spijt van dat we het zo hebben gedaan. We kunnen geen moment bedenken waarvan we achteraf zeggen dat we het anders hadden moeten doen.

We hebben drie kaarsjes aangestoken.
jullie hebben meer als jullie best gedaan het flessen de liefde enz enz
ik hoef hier niets te doen alleen af en toe een kruik erbij leggen eten voor bel schone bak ,maar dat weegt niet op om om de 2 uur te voeden en elke keer naar de dierenarts toe en de liefde en de stress van gaat het wel goed met ze
ik heb diepe respekt
voor jullie
en herman dirke en pjer hebben toch nog van het leven geproeft en genoten mede door de liefde die ze kregen van jullie
ik heb nu ook 3 kaarsjes brandend ien denkend aan hun
  zondag 23 april 2006 @ 23:07:32 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37229228
quote:
Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef ElisaB het volgende:
We hebben Pjèr net ingepakt en naast het andere grut in de vriezer gelegd. Onder het genot van een kopje koffie hebben we de weken nog eens doorgenomen. Hoe spijtig het ook is, we hebben er geen spijt van dat we het zo hebben gedaan. We kunnen geen moment bedenken waarvan we achteraf zeggen dat we het anders hadden moeten doen.

We hebben drie kaarsjes aangestoken.
Als ze érgens een kans hebben gekregen, dan was het bij jullie.
Het zat er gewoon niet in Elisa.

Wees trots op jullie zelf én de kleintjes. Zoveel liefde en plezier als die hebben verspreid! Ik lijk wel een hippie, maar dat kan me niets schelen.

Doe rustig aan, laat het bezinken, koester de mooie momenten
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 23 april 2006 @ 23:42:47 #181
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_37230562
Je hebt gelijk Dude, en uiteindelijk zal dat wel hetgeen zijn dat komt bovendrijven. Maar op dit moment is het maar moeilijk te verdragen dat het zo is afgelopen.

En we brullen vrolijk voort
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 23 april 2006 @ 23:46:19 #182
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37230666
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:42 schreef ElisaB het volgende:
Je hebt gelijk Dude, en uiteindelijk zal dat wel hetgeen zijn dat komt bovendrijven. Maar op dit moment is het maar moeilijk te verdragen dat het zo is afgelopen.

En we brullen vrolijk voort
Goed uitbrullen, hoort er allemaal bij. Al die spanning en vermoeidheid en hoop en dan toch verdriet... dat moet er uit
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 23 april 2006 @ 23:51:03 #183
33954 ElisaB
pi_37230803
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed uitbrullen, hoort er allemaal bij. Al die spanning en vermoeidheid en hoop en dan toch verdriet... dat moet er uit
Yeps. We zijn ook voor het eerst in twee weken écht moe

Het komt heus allemaal weer goed met ons hoor. En ik heb me er wederom over verbaasd hoe goed Pokkehontas en ik de boel op de rit weten te houden als we tegenwind hebben. Dit was niet de eerste tegenwind (en zal de laatste niet zijn), maar dit kan geen toeval meer wezen. Ook wel fijn om te constateren.
  zondag 23 april 2006 @ 23:51:52 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37230825
quote:
Op zondag 23 april 2006 23:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Yeps. We zijn ook voor het eerst in twee weken écht moe

Het komt heus allemaal weer goed met ons hoor. En ik heb me er wederom over verbaasd hoe goed Pokkehontas en ik de boel op de rit weten te houden als we tegenwind hebben. Dit was niet de eerste tegenwind (en zal de laatste niet zijn), maar dit kan geen toeval meer wezen. Ook wel fijn om te constateren.
Gouden koppel
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 24 april 2006 @ 01:21:00 #185
33954 ElisaB
pi_37233420
Heb ik eindelijk het omgekeerde ritme te pakken, heb ik niets meer te doen 's nachts
pi_37233603
Sterkte jullie allen. Rust nu maar goed uit en koester de weinige schitterende momenten die jullie gehad hebben met de drie.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_37233634
ach jeetje nee, wat verschrikkelijk

veel sterkte aan jullie beiden, die zo hard geknokt hebben voor alle drie de snoepjes.

tis maar een oneerlijke boel soms
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 24 april 2006 @ 03:11:48 #188
33954 ElisaB
pi_37234824
Bedankt allemaal

Ik ga maar eens vroeg naar bed
  maandag 24 april 2006 @ 03:15:50 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37234849
quote:
Op maandag 24 april 2006 03:11 schreef ElisaB het volgende:
Bedankt allemaal

Ik ga maar eens vroeg naar bed
Trusteh scheet en probeer maar lekker uit te slapen na alle liefdevolle inspanningen van de laatste weken.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_37235308
Arme Pjèr

Jullie hebben er ontzettend goed voor gevochten, ze kunnen nu op krachten komen in de poezenhemel

Sterke aan iedereen en een knuffel aan Pluim & co.
  maandag 24 april 2006 @ 07:41:13 #191
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_37235345
Goeiemorgen, hoe is 't er nu mee ?
Hebben jullie een beetje kunnen slapen ondanks alles ? Weer terug naar het normale dag/nacht ritme zal wel tegenvallen of niet ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 24 april 2006 @ 08:39:23 #192
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_37235714

en opnieuw blijkt dat het leven niet eerlijk is
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  maandag 24 april 2006 @ 10:31:36 #193
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37237670
Arme Pjer en arme jullie

Weinig toe te voegen aan wat al gezegd is, maar wat vreselijk sneu dat het zo is gelopen.

Heel veel sterkte ermee, aan jullie heeft het niet gelegen, jullie zijn geweldige poezenmoeders

[ Bericht 11% gewijzigd door Marietje_34 op 24-04-2006 10:42:35 ]
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_37237949
Nee hè Pjèr..
Maar.. jullie moeten nu niet denken "misschien hebben we de katjes hier juist geen plezier mee gedaan". Je weet van te voren toch niet wat er zal gebeuren? Het had ook goed kunnen gaan. En je gaat van te voren toch niet van het negatieve uit!
Ik vind jullie hartstikke dappere doorzetters, het ligt absoluut niet aan jullie. Want jeetje wat een moeite hebben jullie gedaan.
De spijsverterings- en immuunsysteem van de katjes was nog niet rijp genoeg voor een bacteriele aanval
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 24 april 2006 @ 11:10:26 #195
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_37238576
[/lurk] nou moe...

en dan zomaar geen kabouterpuntmutsstaartjes meer.

* KWAKje schiet vol bij de gedachte aan de schreeuwend lege poesjes-kraam-woon-doos.
sterkte met *het zwarte gat*. [lurk]
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_37239776
Het is nou eenmaal unfair. Kittens die verstoten zijn door hun moeder hebben in de eerste 2 weken een zeer lage overlevingskans. Mams melk blijft altijd beter dan wat een DA kan geven.

Ik wist toen ze geboren waren al dat als ze de eerste 2 a 3 weken zouden overleven dat het wel goed kwam. Het is erg sneu, gemeen en helemaal unfair dat geen enkele van deze 3 het mocht overleven

Toch heel mooi wat jullie geprobeerd hebben, ik had het in ieder geval niet anders gedaan.

Sterkte!
pi_37241362
Jeetje zeg
Het is ze niet gegunt. En jullie hebben echt alles eraan gedaan. Alsof jullie leven er van af hing.

Sterkte
pi_37241525
Wat erg allemaal...

Sterkte nu.
  maandag 24 april 2006 @ 13:10:32 #199
33954 ElisaB
pi_37241875
quote:
Op maandag 24 april 2006 07:41 schreef deedeetee het volgende:
Goeiemorgen, hoe is 't er nu mee ?
Hebben jullie een beetje kunnen slapen ondanks alles ? Weer terug naar het normale dag/nacht ritme zal wel tegenvallen of niet ?
Ik heb uiteindelijk wel lekker geslapen denk ik. Maar ken je het gevoel van gewoon een zwaar gemoed? Dat je wakker wordt en binnen een split-second weer weet dat er stront aan de knikker was? Vast wel. Nou, dat dus. We zijn allebei weer aan de slag gegaan met wat we normaalgespoken zoal doen als we géén 24-uurs-katjes-zorg hebben. Ik heb d'r nog niet veel zin in, maar dat zal ook wel weer komen.

Wat écht vreemd is, is dat al het schone wasgoed naar katjes ruikt (of eigenlijk was het natuurlijk andersom) en dat brengt me telkens even van mn stuk. Alsof iemand je een klein tikje tegen je achterhoofd geeft. Ik heb de wasverzachter maar eens gewisseld! We hadden geel en nu roze, zodat de komende dagen niet heel de tijd die katjesgeur blijft langskomen.

Zucht, het was me het weekje wel zeg. Nog steeds geen spijt en met heel veel liefde en enthousiasme gedaan

En wat het ritme betreft: ik ben een echt avond- en nachtmens. Maar opblijven tot 7:00 - 8:00 's morgens was een klein beetje voorbij dat natuurlijke ritme. Met een weekje ben ik wel weer in model (hoop ik).
pi_37242774
Je hebt nu even een jetlag Elies, en daar hoort ook dat rare gevoel bij.. duurt wel eventjes. Je hoofd moet ook leger worden lijkt me...
Was wat naar poesjes ruikt lijkt me een heel dubbel gevoel nu en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')