Mee eens! Jullie zijn gewoon toppers!quote:Op zondag 23 april 2006 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Jullie hebben het gewoon niet beter kunnen doen idd![]()
jullie hebben meer als jullie best gedaan het flessen de liefde enz enzquote:Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef ElisaB het volgende:
We hebben Pjèr net ingepakt en naast het andere grut in de vriezer gelegd. Onder het genot van een kopje koffie hebben we de weken nog eens doorgenomen. Hoe spijtig het ook is, we hebben er geen spijt van dat we het zo hebben gedaan. We kunnen geen moment bedenken waarvan we achteraf zeggen dat we het anders hadden moeten doen.
We hebben drie kaarsjes aangestoken.
Als ze érgens een kans hebben gekregen, dan was het bij jullie.quote:Op zondag 23 april 2006 22:58 schreef ElisaB het volgende:
We hebben Pjèr net ingepakt en naast het andere grut in de vriezer gelegd. Onder het genot van een kopje koffie hebben we de weken nog eens doorgenomen. Hoe spijtig het ook is, we hebben er geen spijt van dat we het zo hebben gedaan. We kunnen geen moment bedenken waarvan we achteraf zeggen dat we het anders hadden moeten doen.
We hebben drie kaarsjes aangestoken.
Goed uitbrullen, hoort er allemaal bij. Al die spanning en vermoeidheid en hoop en dan toch verdriet... dat moet er uitquote:Op zondag 23 april 2006 23:42 schreef ElisaB het volgende:
Je hebt gelijk Dude, en uiteindelijk zal dat wel hetgeen zijn dat komt bovendrijven. Maar op dit moment is het maar moeilijk te verdragen dat het zo is afgelopen.
En we brullen vrolijk voort
Yeps. We zijn ook voor het eerst in twee weken écht moequote:Op zondag 23 april 2006 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed uitbrullen, hoort er allemaal bij. Al die spanning en vermoeidheid en hoop en dan toch verdriet... dat moet er uit![]()
Gouden koppelquote:Op zondag 23 april 2006 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps. We zijn ook voor het eerst in twee weken écht moe
Het komt heus allemaal weer goed met ons hoor. En ik heb me er wederom over verbaasd hoe goed Pokkehontas en ik de boel op de rit weten te houden als we tegenwind hebben. Dit was niet de eerste tegenwind (en zal de laatste niet zijn), maar dit kan geen toeval meer wezen. Ook wel fijn om te constateren.
Trusteh scheet en probeer maar lekker uit te slapen na alle liefdevolle inspanningen van de laatste weken.quote:Op maandag 24 april 2006 03:11 schreef ElisaB het volgende:
Bedankt allemaal
Ik ga maar eens vroeg naar bed
Ik heb uiteindelijk wel lekker geslapen denk ik. Maar ken je het gevoel van gewoon een zwaar gemoed? Dat je wakker wordt en binnen een split-second weer weet dat er stront aan de knikker was? Vast wel. Nou, dat dus. We zijn allebei weer aan de slag gegaan met wat we normaalgespoken zoal doen als we géén 24-uurs-katjes-zorg hebben. Ik heb d'r nog niet veel zin in, maar dat zal ook wel weer komen.quote:Op maandag 24 april 2006 07:41 schreef deedeetee het volgende:
Goeiemorgen, hoe is 't er nu mee ?![]()
Hebben jullie een beetje kunnen slapen ondanks alles ? Weer terug naar het normale dag/nacht ritme zal wel tegenvallen of niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |