Dat op die laatste foto's zijn toch echt mijn handen hoorquote:Op zondag 23 april 2006 01:05 schreef Bluezz het volgende:
die ring van pok (?), het is net of ze met mij getrouwd is![]()
Van woensdag tot en met vrijdag zelfs 3 keer per dag... Tis wel heel sneu. Als onze DA's niet zo liev waren, had ik er erg veel moeite mee gehad. Morgen (zojuist besloten) gaan we toch nog een keer heen. Net als vanmorgen. Gewoon om even te laten kijken hoe het gaat en om de DA er 15cc water in te laten pompen (en de ontstekingsremmer natuurlijk). Best leuk dat thuisklooien, maar het is een akelig klusje.quote:Op zondag 23 april 2006 01:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Zo, die ziet in zijn jonge leven vaker de DA dan een gemiddelde kat in zijn hele leven![]()
Volhouden doen we zekerquote:Op zondag 23 april 2006 01:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Voorzichtig optimistisch Elies en Pok, that's the way to go
Hou nog even vol wijffies, en hopelijk komt Pjèr dan glansrijk uit de gevarenzone!
Ik hoop heel hard mee!! Dat jullie dat allemaal verdienen intussen staat vast.quote:Op zondag 23 april 2006 01:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volhouden doen we zeker
Pjèr is in diepe rust. Als ie zo doorgaat, dan word ik een dezer dagen nog eens ontzettend blij
Ow okquote:Op zondag 23 april 2006 01:06 schreef ElisaB het volgende:
Dat op die laatste foto's zijn toch echt mijn handen hoor
En de ringen zijn erfstukken. Onze trouwringen zitten op rechts
Er zitten van die puntjes opquote:Op zondag 23 april 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Die oortjes van Mams? Ze zijn nog zo piepkleinig, hiervandaan nog moeilijk te zien, alhoewel ik steeds met nieuwe foto's helemaal naar voren geleund met neus op scherm zit![]()
Ja hier ook! Ik zit dan letterlijk aan het scherm gekluisterd.quote:Op zondag 23 april 2006 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow ok
Die da's van jullie zijn super idd!! Maar het is wel hun werk natuurlijk.
De echte helden hier zijn jullie
Die oortjes van Mams? Ze zijn nog zo piepkleinig, hiervandaan nog moeilijk te zien, alhoewel ik steeds met nieuwe foto's helemaal naar voren geleund met neus op scherm zit![]()
Oh, die puntjes zijn zo lekker en leuk om aan te zitten.quote:
Ja, dat hadden wij zelf inmiddels ook besloten. Die gaat nergens meer heenquote:Op zondag 23 april 2006 01:41 schreef Kaap het volgende:
Na alles wat je doorgemaakt hebt kan ik me voorstellen dat Pjer als hij het overleeft gewoon bij jullie nlijft. Dat speciale plekje heeft hij nu al verovert in je hart
Ik ookquote:Op zondag 23 april 2006 11:35 schreef Yolli het volgende:
Ik blijf duimen!
Hij blijkt een vechtertje te zijn, en geef het dus vooral niet op! Dat hij kracht heeft om zo te spartelen en klimmen laat zien dat hij niet zo maar onder de tafel te krijgen is.quote:Op zondag 23 april 2006 11:27 schreef Pokkehontas het volgende:
Zo, net naar de dierenarts geweest. Vlak daarvoor produceerde Pjèr ineens weer diarree en hij was ook weer terug op het gewicht van eergisteren. Gisteren begon ie voorzichtig een paar gram aan te komen. Volgens de dok zijn we ook nog lang niet uit de problemen met Pjèrke. En ik denk wel dat ze daar gelijk in heeft. Maar ze vond hem ook levendig en tevreden en vond het goed nieuws dat hij weer wat meer kracht begint te krijgen. Het blijft spannend!
Don't you worry! Zolang Pjèr aangeeft het leven leuk te vinden en wij niet de indruk hebben dat hij pijn heeft e.d., gaan wij vrolijk door!quote:Op zondag 23 april 2006 12:06 schreef Serendips het volgende:
Hij blijkt een vechtertje te zijn, en geef het dus vooral niet op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |