abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37177177
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:36 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

Ach... misschien was het wel je verdiende loon... Als je echt om je fiets had gegeven had je wel meer geld besteed aan een goed slot, zullen ze wel hebben gedacht

Snap je het nou?
Dat dachten ze dan goed he.

Snap jij het nou?
Big dick.
pi_37177181
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:35 schreef EsDe het volgende:

[..]

hmmm, valt wel mee hoor, zij zouden stuk voor stuk hetzelfde gedaan hebben, net zoals 90% van de bevolking, als het al niet meer is
En eh, leuk dat je mij zo afkraakt, maar... bekijk het eens van de positieve kant? de persoon die z'n poen kwijt is let gegarandeert beter op de volgende keer. Dat is toch juist goed, of...?

Maar neuh, lekker nuilen is makkelijker natuurlijk hé
Ik denk dat er toch heel wat meer eerlijke mensen bestaan dat jij misschien denkt. In wat voor milieu jij bent opgegroeid en in welk milieu jij je nu begeeft kan ik geen oordeel over vormen. Schaam je je nu overigens nog steeds niet?
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_37177182
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:36 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

[..]

Ach... misschien was het wel je verdiende loon... Als je echt om je fiets had gegeven had je wel meer geld besteed aan een goed slot, zullen ze wel hebben gedacht

Snap je het nou?
En vrouwen moeten maar een Burqa aan. Want anders zijn ze onzorgvuldig met hun lichaam. En dan is het niet vreemd dat mannen er niet met de tengeltjes af kunnen blijven
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 22 april 2006 @ 01:38:12 #129
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_37177184
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:35 schreef EsDe het volgende:

[..]

hmmm, valt wel mee hoor, zij zouden stuk voor stuk hetzelfde gedaan hebben, net zoals 90% van de bevolking, als het al niet meer is
En eh, leuk dat je mij zo afkraakt, maar... bekijk het eens van de positieve kant? de persoon die z'n poen kwijt is let gegarandeert beter op de volgende keer. Dat is toch juist goed, of...?

Maar neuh, lekker nuilen is makkelijker natuurlijk hé
Euh... volgens mij zei je zelf net dat de eigenaar waarschijnlijk niet eens weet dat zijn geld is gestolen bij de pinautomaat

Kortom: geen leermoment voor het slachtoffer dus terug dat geld
Fingerbang... BANG! BANG!
pi_37177187
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:37 schreef EsDe het volgende:
Inderdaad treinhomo

Beste mensen, gelieve eerst topic te lezen alvorens te reageren.. ik héb geen gebruik gemaakt van de pinautomaat, en kan dus enkel en alleen achterhaald worden door de bewakingsbeelden, oftewel: er gaat niks spannends gebeuren
Mwoah; Yildiz hebben ze ook te pakken gekregen...
  zaterdag 22 april 2006 @ 01:39:16 #131
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_37177196
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:37 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dat dachten ze dan goed he.

Snap jij het nou?
Nee, eigenlijk niet meer
  zaterdag 22 april 2006 @ 01:39:22 #132
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_37177201
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:37 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik denk dat er toch heel wat meer eerlijke mensen bestaan dat jij misschien denkt. In wat voor milieu jij bent opgegroeid en in welk milieu jij je nu begeeft kan ik geen oordeel over vormen. Schaam je je nu overigens nog steeds niet?
Nope

En denk niet dat het iemand ook maar een reet kan interesseren, maar ik ben in een buitengewoon keurige omgeving opgegroeid... érg keurig zelfs (en daar bevind ik me nog steeds in ja )
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_37177209
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:38 schreef djenneke het volgende:

[..]

En vrouwen moeten maar een Burqa aan. Want anders zijn ze onzorgvuldig met hun lichaam. En dan is het niet vreemd dat mannen er niet met de tengeltjes af kunnen blijven
En die Amerikanen hadden beter op hun vliegtuigjes moeten letten. Dan hadden er nou toch twintowers gestaan in NY
  zaterdag 22 april 2006 @ 01:40:44 #134
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_37177216
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:39 schreef djenneke het volgende:

[..]

En die Amerikanen hadden beter op hun vliegtuigjes moeten letten. Dan hadden er nou toch twintowers gestaan in NY
pi_37177231
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:39 schreef EsDe het volgende:

[..]

Nope

En denk niet dat het iemand ook maar een reet kan interesseren, maar ik ben in een buitengewoon keurige omgeving opgegroeid... érg keurig zelfs (en daar bevind ik me nog steeds in ja )
Heeft blijkbaar niet veel invloed gehad. Ik heb trouwens behoorlijke twijfels aan de keurige opvoeding en omgeving als je stelt dat de meeste mensen in jouw nabije omgeving (familie, vrienden, kennissen) hetzelfde zouden hebben gedaan.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zaterdag 22 april 2006 @ 01:42:28 #136
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_37177232
Vlerk!!!
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
pi_37177233
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:39 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Nee, eigenlijk niet meer
Ikke wel; Hassiebassie is namelijk iemand die z'n eigen verantwoordelijkheid neemt...
pi_37177239
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:40 schreef EsDe het volgende:

[..]

Ja hee, wij noemen dat terroristen. Maar ja, denk je dat zij daar nou nog mee zitten? Ze zullen er niet minder door slapen...
pi_37177242
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:39 schreef EsDe het volgende:

[..]

Nope

Ja, dat had ik al in je eerdere topics gelezen, maar het is ook wel bekend dat de meeste criminelen uit de beste wijken komen. Wat ik wel grappig vond was dat je, je eigen rot ergert aan twee jongens met bontkragen op een scooter voor je deur.... Je bent zelf geen steek beter...
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_37177248
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:42 schreef rutger05 het volgende:
Heeft blijkbaar niet veel invloed gehad. Ik heb trouwens behoorlijke twijfels aan de keurige opvoeding en omgeving als je stelt dat de meeste mensen in jouw nabije omgeving (familie, vrienden, kennissen) hetzelfde zouden hebben gedaan.
Misschien moet jij 's wat meer onder de mensen komen.
pi_37177284
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:43 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Misschien moet jij 's wat meer onder de mensen komen.
Kom ik genoeg. Ik kom daarbij genoeg eerlijke mensen tegen maar helaas ook wel oneerlijke hufters. Bijna altijd zie je dat laatsgenoemden uiteindelijk wel worden uitgekotst als andere mensen ze in de gaten krijgen. Boontje komt op zijn loontje.
pi_37177316
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:46 schreef rutger05 het volgende:
Kom ik genoeg. Ik kom daarbij genoeg eerlijke mensen tegen maar helaas ook wel oneerlijke hufters. Bijna altijd zie je dat laatsgenoemden uiteindelijk wel worden uitgekotst als andere mensen ze in de gaten krijgen. Boontje komt op zijn loontje.
Ach; misschien zijn die 'oneerlijke hufters' wel een stuk oprechter dan die zgn. 'eerlijke mensen' en komen ze eerlijk uit voor hun gedragingen en tekortkomingen, in plaats van de zaak achter andermans rug te besodemieteren...

...'t is maar een gedachte hoor.
  zaterdag 22 april 2006 @ 01:49:00 #143
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_37177324
Ja EsDe, nu ben je écht zwaar de pineut!

Klik

pi_37177344
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:48 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Ach; misschien zijn die 'oneerlijke hufters' wel een stuk oprechter dan die zgn. 'eerlijke mensen' en komen ze eerlijk uit voor hun gedragingen en tekortkomingen, in plaats van de zaak achter andermans rug te besodemieteren...

Mensen die achter andermans rug de zaak besodemieteren zijn geen eerlijke mensen. Meestal vallen deze mensen op een gegeven moment ook wel door de mand. Je wil toch niet stellen dat oneerlijke mensen eerlijk zijn omdat ze, zoals jij, er openlijk voor uitkomen oneerlijk te zijn. Schaamteloos is een betere beschrijving.
  zaterdag 22 april 2006 @ 01:50:33 #145
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_37177346
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:48 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Kerel, beweer jij nou dat eerlijke mensen altijd achter andermans rug om mensen besodemieteren?! Jij moet dan wel een verdorven kijk op de maatschapij hebben

zaterdag 22 april 2006 @ 01:51:15 #146
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_37177352
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:49 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

Klik

Nee, er waren geen oudjes in de buurt, en in de 200M omtrek lag geen fietspad/autoweg
pi_37177359
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:49 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

Klik

Da's nou 't mooie van Lemmings.
Die blijven gewoonweg hi-la-risch. Zelfs na de 200e keer...
pi_37177370
in 1 woord: schandalig (en geweldig) hahaha ehem, sorry
Dit forum heeft alles in huis!!!!
Remlof: Kap eens met je bagger.
  zaterdag 22 april 2006 @ 01:53:04 #149
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_37177374
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 01:50 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Mensen die achter andermans rug de zaak besodemieteren zijn geen eerlijke mensen. Meestal vallen deze mensen op een gegeven moment ook wel door de mand.
Dus uitgaande van jouw theorie, komen eerlijke mensen uiteindelijk het verst in de maatschappij?

Me lachspieren, wat doen jullie!!??!!??!
pi_37177382
hahaha
Dit forum heeft alles in huis!!!!
Remlof: Kap eens met je bagger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')