Nou ja, het is toch geen klein kind meer.. En bovendien was ie z'n hele leven al alleen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:35 schreef Wytze het volgende:
Ik zit momenteel in Toronto, en net was de season finale van O.C season 1 op tv. Die had ik nooit gezien. Best wel tering s treek om Sseth zo achter te laten
Join the clubquote:Op woensdag 10 mei 2006 02:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb godverdegodver de grootste spoiler op TV.com gelezen![]()
![]()
![]()
![]()
Met m'n domme kop
fuck dat duurt nog langquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:12 schreef Miguel het volgende:
Haha, don't worry, zo zijn wij niet hier...
Nog 9 dagen tot de season finale![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:42 schreef SuperSiem het volgende:
Ha, die heb ik ook al per ongeluk gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:05 schreef Wytze het volgende:
[..]Die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop maar dat m'n korte-termijn geheugen net rond die aflevering opnieuw start![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Er is trouwens geweldig season 4 nieuws:quote:Summer: Remember when the boys made us watch that movie about the gay guys on the mountain?
Marissa: Lord of the Rings.
Summer: Yeah.
*juicht*quote:Autumn Reeser (Taylor) will be made a series regular
Nou, dan heb jij ff lekker pech. Ik verheug me er nu al op om haar in de opening credits te zien, precies waar ze thuis hoort.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |