Slaapmeisjesquote:
sowieso nooit een bal aan gevondenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Niet echt. Echt een laatste uitzending, hoop geouweneel, hoop uit het oude doos, etc, etc, etc . . .
Jompels?! Schat, wat is dat nou weer?!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slaapmeisjes.
jompels nog eens aan toe zeg
goeie keuze!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Jompels?! Schat, wat is dat nou weer?!
En ja ik zou gaan slapen, maar ik heb stiekem nog geen zin
Wat? Litpho of niet gaan slapen?quote:
Nu zal ik de laatste zijn om te suggereren dat je zin gewoon moet maken, maar misschien mis je gewoon de juiste stimulatie?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:31 schreef melismay het volgende:
En ja ik zou gaan slapen, maar ik heb stiekem nog geen zin
Dan ben ik toch zeer benieuwd wat volgens jou een juist stimulatie isquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu zal ik de laatste zijn om te suggereren dat je zin gewoon moet maken, maar misschien mis je gewoon de juiste stimulatie?
Ik kan je nog wel een boek van Neal Stephenson aanraden...quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Dan ben ik toch zeer benieuwd wat volgens jou een juist stimulatie is
Dat, of gewoon een grote beurt!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel een boek van Neal Stephenson aanraden....
Val ik daar van in slaap? Want dan graagquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel een boek van Neal Stephenson aanraden....
Dat is een optie, maar ik vermoed dat dat niet echt samengaat met het "ik ben van plan nú te gaan slapen" wat ze eerder als wens heeft geuit.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat, of gewoon een grote beurt!
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat, of gewoon een grote beurt!
maar liefie is er niet!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:48 schreef MoChe het volgende:
Weekend = werken....
Ik zwaai weer als ik langs fiets liefie_![]()
Dat is wel het vermoedenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Val ik daar van in slaap? Want dan graag![]()
Owkee, dan uhm, moet jij misschien mijn grote bed maar eens opvullen enzo, dan kan ik lekker slapen van dat voor mij saaie boek van jequote:Op zaterdag 22 april 2006 00:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel het vermoeden. Alhoewel een koud bed natuurlijk wel minder goed slaapt
.
Ik zal je wel voorlezen over Skype. Vergeet niet om "automatisch ophangen" aan te zettenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Owkee, dan uhm, moet jij misschien mijn grote bed maar eens opvullen enzo, dan kan ik lekker slapen van dat voor mij saaie boek van je![]()
drama allom.quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar liefie is er niet!
vind mn mama niet meer aardig![]()
dat krijg je van paasweekenden
Noouuuuuuquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal je wel voorlezen over Skype. Vergeet niet om "automatisch ophangen" aan te zetten.
mama?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:53 schreef MoChe het volgende:
[..]
drama allom.
waar moet ik nou naartoe zwaaien ....![]()
Awwquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:54 schreef melismay het volgende:
[..]
NoouuuuuuDat werkt niet! Ik kan niet met mijn laptop met internet in bed en dan moet ik op de bank slapen en dat slaapt niet zo lekker.... nouuuhouuuuuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |