De kunst is niet om een vriendin te hebben, dat kan bijna elke kneus. De kunst is een lekkere vriendin te hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:06 schreef david. het volgende:
Maar hij heeft wel een vriendin.
Tja, als je definitie van lekker een BMI van 12 inhoud, en een voorliefde voor zelf-verminking.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De kunst is niet om een vriendin te hebben, dat kan bijna elke kneus. De kunst is een lekkere vriendin te hebben
En die heb ik![]()
Waar is de kras smileyquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Tja, als je definitie van lekker een BMI van 12 inhoud, en een voorliefde voor zelf-verminking.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Tja, als je definitie van lekker een BMI van 12 inhoud, en een voorliefde voor zelf-verminking.
Vandaar je uitgebreide fotoboek.quote:
Een paar vlekken en een stofzuiger erbij en het is een blast from the past, denk ik steeds..quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:41 schreef JoeyT het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dat dit gewoon heel normaal is![]()
Ik vind dr mooi in proporties... Verder is het slankheidsideaal er niet voor niets bij de meisjes...quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:47 schreef Polen het volgende:
[..]
Een paar vlekken en een stofzuiger erbij en het is een blast from the past, denk ik steeds...
die idealen worden opgedrongen door de media en de maatschappijquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind dr mooi in proporties... Verder is het slankheidsideaal er niet voor niets bij de meisjes...
Net als het schoonheidsideaal bij jongens om een mooie torso te hebben![]()
Ik zie t nut niet in van een fotoboek. T heeft totaal geen voordelen, enkel nadelen...quote:
Ook een manier om te zeggen dat ze gewoon te lelijk is om mee te pronkenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zie t nut niet in van een fotoboek. T heeft totaal geen voordelen, enkel nadelen...![]()
Inderdaad en wij te samen vormen de maatschappijquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die idealen worden opgedrongen door de media en de maatschappij
en ik vind het allebij niks
ik hoef geen ranzig gespierde kerel of een latje
de maatschappij is een stel makke schapenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad en wij te samen vormen de maatschappij![]()
Nou ?? Je kan ook teveel gewicht hebben . . .quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:07 schreef liefie_ het volgende:
volgens mij maakt het t overgrote deel niet eens uit of hun vriendin maatje 36 of 40 heeft als ze maar mooi is en lief en zo
mooi zit niet vast aan je gewicht
Ja denk t ook... Nogmaals ik werk in t uitgaansleven. Zo zie ik hier mensen op FOK! die ik wel eens in de Jimmy's heb gezien en dat hoeft voor mij gewoon niet. FOK! is voor mij juist leuk doordat t onpersoonlijk is, gewoon over alles lullen wat er in je op komt en je niet te hoeven inhouden omdat je je omgeving moet beschermen. Stel je eens voor dat je vette ruzie met je vriendin hebt. Je moet je wel inhouden omdat haar vriendinnen het kunnen lezen en dat kan je gewoon niet maken. Ik daarentegen kan me ff lekker afreagerenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ook een manier om te zeggen dat ze gewoon te lelijk is om mee te pronken![]()
Geeft niet hoor, soort zoekt soort.
Ja miss in een ideale wereld... Kom op zeg! Wat een BS... Als mijn vriendin 70 zou wegen (met dr 1.59) dan zou ik dr echt wel minder mooi vinden.quote:
ik heb t ook over bepaalde grenzenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou ?? Je kan ook teveel gewicht hebben . . .
Daarvoor heb ik gewoon een aantal afgesloten fora waar ik flink kan ouwehoeren over slechte dates of rare vrouwen zonder dat ze het ooit zelf terug weten te vindenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja denk t ook... Nogmaals ik werk in t uitgaansleven. Zo zie ik hier mensen op FOK! die ik wel eens in de Jimmy's heb gezien en dat hoeft voor mij gewoon niet. FOK! is voor mij juist leuk doordat t onpersoonlijk is, gewoon over alles lullen wat er in je op komt en je niet te hoeven inhouden omdat je je omgeving moet beschermen. Stel je eens voor dat je vette ruzie met je vriendin hebt. Je moet je wel inhouden omdat haar vriendinnen het kunnen lezen en dat kan je gewoon niet maken. Ik daarentegen kan me ff lekker afreageren![]()
Mensen die zulke dingen roepen zijn zelf vaak te dikquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:17 schreef liefie_ het volgende:
wil niet zeggen dat dat meisje geen mooi gezichtje meer heeft en een mooie uitstraling en mooi innerlijk als ze 10 kilo aan komt...
ik heb gewoon een hekel aan die oppervlakkigheid waardoor elk meisje zich te dik voelt en er in nederland circa 40.000 mensen met anorexia of boulimia zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:19 schreef Dickies het volgende:
[..]
Mensen die zulke dingen roepen zijn zelf vaak te dik![]()
Ik zou m'n vriendin ook minder leuk gaan vinden als ze weet ik hoeveel kilo aan zou gaan komen.
Uiterlijk is voor jou immers totaal niet belangrijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb gewoon een hekel aan die oppervlakkigheid waardoor elk meisje zich te dik voelt en er in nederland circa 40.000 mensen met anorexia of boulimia zijn
en dan heb ik t niet eens over andere vormen van eetstoornissen of meisjes die er gewoon obsesief over zijn...
Het is een feit dat zelfs kinderen tegenwoordig al te dik zijn op een erg jonge leeftijd. Dus misschien voelen ze zich niet alleen te dik maar zijn ze dat ook en hadden ze sowieso al last van een ongezonde eetgewoonte.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb gewoon een hekel aan die oppervlakkigheid waardoor elk meisje zich te dik voelt en er in nederland circa 40.000 mensen met anorexia of boulimia zijn
en dan heb ik t niet eens over andere vormen van eetstoornissen of meisjes die er gewoon obsesief over zijn...
gewicht, binnen grenzen, is voor mij idd totaal niet belangrijkquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uiterlijk is voor jou immers totaal niet belangrijk.![]()
Kijk eens naar de cijfers lieffie... Een groot deel van de bevolking is gewoon te dik! Als je kijkt naar kinderen o basisscholen dan kan dat gewoon echt niet. Zorgen voor je lichaam. En dat ze obsessief worden zegt meer over hun dan over de maatschappij..quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Daar zeg je het al "binnen grenzen".quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gewicht, binnen grenzen, is voor mij idd totaal niet belangrijk
of ik iemand mooi vind of niet is wel belangrijk
maar zoals ik al zei dat hangt voor mij echt niet aan hoeveel kilo een jongen of meisje weegt
dus zouden het geen mooie kinderen zijn?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:25 schreef Dickies het volgende:
[..]
Het is een feit dat zelfs kinderen tegenwoordig al te dik zijn op een erg jonge leeftijd. Dus misschien voelen ze zich niet alleen te dik maar zijn ze dat ook en hadden ze sowieso al last van een ongezonde eetgewoonte.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:26 schreef liefie_ het volgende:
gewicht, binnen grenzen
maar zoals ik al zei dat hangt voor mij echt niet aan hoeveel kilo een jongen of meisje weegt
mensen zullen eerder ongezond omgaan met zichzelf en hun lichaam als ze zichzelf niet de moeite waard zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk eens naar de cijfers lieffie... Een groot deel van de bevolking is gewoon te dik! Als je kijkt naar kinderen o basisscholen dan kan dat gewoon echt niet. Zorgen voor je lichaam. En dat ze obsessief worden zegt meer over hun dan over de maatschappij..
Feit is gewoon dat een groot deel van de kinderen (met name in de zogeheten achterstandswijken) te dik is en te ongezond eet. Dat heeft verder niets met al dan niet mooi vinden te maken, het is gewoon niet goed voor een mensn en daanaast kost het handenvol geld in de gezondheidszorg.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mensen zullen eerder ongezond omgaan met zichzelf en hun lichaam als ze zichzelf niet de moeite waard zijn
en dat creeer je door bv te zeggen alleen meisjes van 59 kilo zijn mooi
(was maar een voorbeeld hoor)
ja ik zie mezelf geen sex hebben met iemand die 280 kilo weegtquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar zeg je het al "binnen grenzen".
Je was te laatquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat een groot deel van de kinderen (met name in de zogeheten achterstandswijken) te dik is en te ongezond eet. Dat heeft verder niets met al dan niet mooi vinden te maken, het is gewoon niet goed voor een mensn en daanaast kost het handenvol geld in de gezondheidszorg.
Was bij m'n vrouw het geval. Die gaf ook niks om haar gewicht, maar ik vond d'r altijd leuker uitzien als ze net een tikkeltje 'te zwaar' was . . .quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:17 schreef liefie_ het volgende:
wil niet zeggen dat dat meisje geen mooi gezichtje meer heeft en een mooie uitstraling en mooi innerlijk als ze 10 kilo aan komt...
ja maar ik heb t ook over die kinderen als ze ouder wordenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat een groot deel van de kinderen (met name in de zogeheten achterstandswijken) te dik is en te ongezond eet. Dat heeft verder niets met al dan niet mooi vinden te maken, het is gewoon niet goed voor een mensn en daanaast kost het handenvol geld in de gezondheidszorg.
ik heb ook liever een meisje dat dan misschien 100 weegt maar lekker in dr vel zit en zichzelf sexy voelt en dat uitstraaltquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was bij m'n vrouw het geval. Die gaf ook niks om haar gewicht, maar ik vond d'r altijd leuker uitzien als ze net een tikkeltje 'te zwaar' was . . .
Zijn jullie gescheiden?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was bij m'n vrouw het geval. Die gaf ook niks om haar gewicht, maar ik vond d'r altijd leuker uitzien als ze net een tikkeltje 'te zwaar' was . . .
De McDonalds generatiequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:29 schreef Godlike02 het volgende:
Dat je kinderen van 9 jaar oud ziet lopen die veels te dik zijn. Walgelijk
Precies, afvallen door een raar dieet en vervolgens weer vrolijk op de oude voet verder leven is inderdaad nutteloos. Maar afvallen door een andere levensstijl met meer beweging en een normaal voedingspatroon werkt wel degelijk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik heb t ook over die kinderen als ze ouder worden
waarom zouden ze afvallen als ze telkens horen je bent dik en dus lelijk?
dan doe je ook geen moeite meer
en als je die moeite dan al doet, gebeurt het vaker op een foute dan op een gezonde manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |