Tis dat je niet op de route naar mun werk woont...anders had ik heel lief lopen stalkenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mama?
nee zwaai maar naar mn hondjes!
ik mis ze...
joh dat is nog geen minuut om!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
Tis dat je niet op de route naar mun werk woont...anders had ik heel lief lopen stalken
Ja, daar schiet ik wat mee opquote:
Tss, sinds wanneer schiet jij niets meer op met warme, stevige knuffels?quote:
meidenquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss, sinds wanneer schiet jij niets meer op met warme, stevige knuffels?.
Vertel mij watquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
meidenaltijd lastig tevreden te houden
en hoe is de sex?quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Maar verder is ze wel lief hoor
.
Veelbelovend voor de toekomstquote:
liefie_ is slim genoeg om geen vragen te stellen waar ze het antwoord niet op wil weten.quote:
ik toon alleen intresse...quote:
oeh mijn naam en slim in een zin!quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
liefie_ is slim genoeg om geen vragen te stellen waar ze het antwoord niet op wil weten.
Dat jij vervolgens meeleest is jouw probleem.
Peil maar een eind wegquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:13 schreef liefie_ het volgende:
en ik wou alleen even peilen hoe ver de relatie was gevorderd!
ik word liever gepaa... euh peiltquote:
Bekend, maar zoals je weet ben ik helaas bezetquote:
mag je dan geen andere meisjes meer peilen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekend, maar zoals je weet ben ik helaas bezet.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mag je dan geen andere meisjes meer peilen?
want ja dat andere was maar een stomme verspreking natuurlijk
1 mag sowieso niet meer, en 4 is enigszins twijfelachtig. 2 en 3 moeten nog wel kunnenquote:pei·len (ov.ww.)
1 de hoogte of diepte bepalen van
2 door middel van een peiltoestel de plaats bepalen van
3 het alcoholgehalte vaststellen van
4 aftasten
BBC 1? Dead poets society?quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:32 schreef liefie_ het volgende:
ik word altijd zo opgewonden (nee niet op een sexy manier) van films over scholen en leraren en lesgeven he... ookal zijn ze nog zo suf en saai
misschien ben ik wel een echte jufals ik zo gestoord denk haha
iddquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:50 schreef liefie_ het volgende:
maar liefie is er niet!
vind mn mama niet meer aardig![]()
dat krijg je van paasweekenden
Hoezo dan ??quote:
jewel maar ik wil nietquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoezo dan ??
Mag je nu niet meer langs mammie komen dan ??![]()
Vrouwen !!!quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:40 schreef liefie_ het volgende:
jewel maar ik wil niet
dus is mammie verdrietig en dat vind ik zielig
omdat het niet gezellig is en toch uitdraait op gedoequote:Op zaterdag 22 april 2006 01:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vrouwen !!!![]()
![]()
![]()
En waarom wil je dan niet meer langskomen ??![]()
![]()
Dan moet je het ook niet zielig voor d'r gaan vinden, want je bent zelf de deur uitgegaan . . .quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:43 schreef liefie_ het volgende:
omdat het niet gezellig is en toch uitdraait op gedoe
ben niet voor niks op kamers gegaan
als het thuis leuk was had ik ook het huis nog niet uit hoeven gaan hequote:Op zaterdag 22 april 2006 01:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet zielig voor d'r gaan vinden, want je bent zelf de deur uitgegaan . . .
Ik ga naar bed, terusten
Dat vind ik een rare redenering hoor. Ik ben ook thuis weg maar dat heeft niks met mijn ouders te maken. Ik vind het nog steeds hartstikke leuk thuis maar op gegeven moment wil je gewoon wel eens zelfstandig wonen (en, in mijn geval, niet meer in Limburgquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als het thuis leuk was had ik ook het huis nog niet uit hoeven gaan he
kan ik t nog wel lullig vinden voor mn moeder
Dit is singles nietquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:36 schreef JoeyT het volgende:
En?
Ik denk dat ik dat beter aan jou kan vragen:quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:36 schreef JoeyT het volgende:
En?
Beetje aant balen dat mn haar verneukt is... Maar morgen weer sexquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat beter aan jou kan vragen:
En?
Ja, Joey moet wat te verbergen hebben.quote:
weer ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje aant balen dat mn haar verneukt is... Maar morgen weer sex![]()
Idd weerquote:
neuk je nou birdydontfly?quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje aant balen dat mn haar verneukt is... Maar morgen weer sex![]()
Miss dat we vanaaf int zuiden nog wat tegen t lijf lopenquote:
Nee moche, nee...quote:
Ja leuker dan jouw vriendinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |