De kunst is niet om een vriendin te hebben, dat kan bijna elke kneus. De kunst is een lekkere vriendin te hebbenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:06 schreef david. het volgende:
Maar hij heeft wel een vriendin.
Tja, als je definitie van lekker een BMI van 12 inhoud, en een voorliefde voor zelf-verminking.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De kunst is niet om een vriendin te hebben, dat kan bijna elke kneus. De kunst is een lekkere vriendin te hebben
En die heb ik![]()
Waar is de kras smileyquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Tja, als je definitie van lekker een BMI van 12 inhoud, en een voorliefde voor zelf-verminking.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Tja, als je definitie van lekker een BMI van 12 inhoud, en een voorliefde voor zelf-verminking.
Vandaar je uitgebreide fotoboek.quote:
Een paar vlekken en een stofzuiger erbij en het is een blast from the past, denk ik steeds..quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:41 schreef JoeyT het volgende:
[afbeelding]
Ik vind dat dit gewoon heel normaal is![]()
Ik vind dr mooi in proporties... Verder is het slankheidsideaal er niet voor niets bij de meisjes...quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:47 schreef Polen het volgende:
[..]
Een paar vlekken en een stofzuiger erbij en het is een blast from the past, denk ik steeds...
die idealen worden opgedrongen door de media en de maatschappijquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind dr mooi in proporties... Verder is het slankheidsideaal er niet voor niets bij de meisjes...
Net als het schoonheidsideaal bij jongens om een mooie torso te hebben![]()
Ik zie t nut niet in van een fotoboek. T heeft totaal geen voordelen, enkel nadelen...quote:
Ook een manier om te zeggen dat ze gewoon te lelijk is om mee te pronkenquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zie t nut niet in van een fotoboek. T heeft totaal geen voordelen, enkel nadelen...![]()
Inderdaad en wij te samen vormen de maatschappijquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die idealen worden opgedrongen door de media en de maatschappij
en ik vind het allebij niks
ik hoef geen ranzig gespierde kerel of een latje
de maatschappij is een stel makke schapenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad en wij te samen vormen de maatschappij![]()
Nou ?? Je kan ook teveel gewicht hebben . . .quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:07 schreef liefie_ het volgende:
volgens mij maakt het t overgrote deel niet eens uit of hun vriendin maatje 36 of 40 heeft als ze maar mooi is en lief en zo
mooi zit niet vast aan je gewicht
Ja denk t ook... Nogmaals ik werk in t uitgaansleven. Zo zie ik hier mensen op FOK! die ik wel eens in de Jimmy's heb gezien en dat hoeft voor mij gewoon niet. FOK! is voor mij juist leuk doordat t onpersoonlijk is, gewoon over alles lullen wat er in je op komt en je niet te hoeven inhouden omdat je je omgeving moet beschermen. Stel je eens voor dat je vette ruzie met je vriendin hebt. Je moet je wel inhouden omdat haar vriendinnen het kunnen lezen en dat kan je gewoon niet maken. Ik daarentegen kan me ff lekker afreagerenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:01 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ook een manier om te zeggen dat ze gewoon te lelijk is om mee te pronken![]()
Geeft niet hoor, soort zoekt soort.
Ja miss in een ideale wereld... Kom op zeg! Wat een BS... Als mijn vriendin 70 zou wegen (met dr 1.59) dan zou ik dr echt wel minder mooi vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |