Ah....gelukkig is er nog iemand die toezicht houdt (AR heeft het nu eventjes druk met iets anders). Toen ik dit topic aan het doorlezen was, vroeg ik me al af of het een ban zou opleveren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:12 schreef Dagonet het volgende:
Wat een leuk topic. Is het postkrikken en topicverkloten nu afgelopen of moet ik een handje helpen?
Als er in één subforum op woorden gepast moet worden, dan is het TTK.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet wel op je woorden passen, hier op TTK
Ik moest hem van de week ook al hebben... maar dan op een leukere manier... gewoon zeggen dat hij iets had gezegd wat hij niet gezegd had, en laten terugzoeken in een oude topicquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar goed, dat was even lachen vanmiddag. Die arme Erik......
Dat was gewoon een geintje, maar dit sloeg nergens op, heel erg vervelend zelfs. Erik, als je me hoortquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest hem van de week ook al hebben... maar dan op een leukere manier... gewoon zeggen dat hij iets had gezegd wat hij niet gezegd had, en laten terugzoeken in een oude topic![]()
Sorry, Erik...
Is volgens mij onder invloed van het Engels. Dat kent weinig samenstellingen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:29 schreef LXIV het volgende:
Ik zette zojuist een muziekmobiel in elkaar.
Zat er een briefje bij: "monteer instructie". (het was overigens geen goedkoop apparaat)
Het lijkt wel mode te worden om samenstellingen los te schrijven. Ik zie het in ieder geval steeds vaker.
Moet de tuinkat veilig gemaakt worden?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is volgens mij onder invloed van het Engels. Dat kent weinig samenstellingen.
Je ziet het op Fok! ook vaak. Levert wel eens misverstanden op, zoals de titel 'tuin kat veilig maken'.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je ziet het op Fok! ook vaak. Levert wel eens misverstanden op, zoals de titel 'tuin kat veilig maken'.
Een agressief kreng was 't.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet de tuinkat veilig gemaakt worden?
Kaltstellen: maken dat iem. niet meer in een bep. hoedanigheid kan optredenquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan hebben we het eigenlijk over kaltstellen dus.
Zolang je niks doet, maar alleen een pagina aan het lezen bent, weet de server van FOK niet of je nu online of offline bent. Dat zit hij alleen als je een pagina ververst, een nieuw topic opent, etc. Een actie pleegt dus. Vanaf dat moment gaat er iets van een timer lopen. Pas wanneer je een bepaalde tijd niks gedaan hebt, ga je naar bruin. (Die timertjes kun je zin wanneer je op Online Users drukt).quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:33 schreef wyccie het volgende:
Ja, en al er iets in het Engels los geschreven moet worden, schrijven veel mensen dat dan weer aan elkaar.
Trouwens, LX, hoe zit dat nou met dat plusjes dat nog even blauw blijft?
Die gevaarlijke kat dus. (Toegegeven, zo ad rem was hij nu ook weer niet)quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kaltstellen: maken dat iem. niet meer in een bep. hoedanigheid kan optreden
![]()
Ja, waarom doen mensen dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:39 schreef Lienekien het volgende:
Of je stelt je profiel zo in, dat er altijd een minnetje te zien is.
Je bedoelt koudmaken?quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die gevaarlijke kat dus. (Toegegeven, zo ad rem was hij nu ook weer niet)
Waarom moet iedereen weten of ik online ben of niet?quote:
Nee. "Buiten gevecht stellen" is de dichtstbijzijnde Nederlandse vertaling die ik ken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt koudmaken?
Ik snap gewoon de Van Dale definitie niet.
Om je te kunnen stalken natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen weten of ik online ben of niet?
Nu vat ik 'm.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. "Buiten gevecht stellen" is de dichtstbijzijnde Nederlandse vertaling die ik ken.
Bijvoorbeeld een informant bij de politie dusdanig bewerken dat hij zijn werk niet meer kan doen.
Omdat ik niet zou weten waarom iemand dat zou willen weten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:44 schreef LXIV het volgende:
Waarom zouden mensen dat niet mogen weten?
vraag-wedervraag
Zie wikipedia.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |