Ik ken je zo niet echt. Maar sommige dingen mogen wel eens gezegd worden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is dat een compliment, Lienekien? Of juist niet?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, ik zeg maar wat, hoor. Je moet er niet te veel waarde aan hechten.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik speel de advocaat van de duivel, he.
Dat begrijpen jullie toch wel?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Hersenspinsel: misschien ben jij, Do2, wel JAM én R_ON....
Tja, ik heb hierboven gezegd dat ik je zo fijn uitgesproken vond. Dus ik vind het een beetje jammer dat je zegt 'maar wat te zeggen'. Want je was je dus niet aan het uitspreken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat is er, Lienekien?
Zeg het eens met woorden.
Do2 hult zich graag in nevelen. Ik wou dat ze eens optrokken.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen ontkenning...
* Tha_Erik achterdochtig een wenkbrouw optrekt...
Nu je het zegt... volgens mij staan ze beiden in mijn MSN, maar zijn ze nooit tegelijk onlinequote:Op zaterdag 22 april 2006 17:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het zou kunnen, Erik. Da's alles wat ik gezegd heb.
Maar er kan zo ontzettend veel.
Zoals een Japans spreekwoord zegt: Alles kan, soms.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar je brengt wel verbanden aan het licht die me niet aanstaan. Maar dat is dan ook wel de taak van de advocaat.
Hersenspinsel: misschien ben jij, Do2, wel JAM én R_ON....
Het voelt als een spelletje.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind al die beroeps TTKers maar eng en ik word scheel van het tussen de regels lezen
Nu ja, het zou me niet geheel verbazen als R_ON 'het speeltje' blijkt te zijn van JAM.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Do2 hult zich graag in nevelen. Ik wou dat ze eens optrokken.
Ik vind ze allebei bepaald niet grappig.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, het zou me niet geheel verbazen als R_ON 'het speeltje' blijkt te zijn van JAM.
Dat wil zeggen; ik zie hier en daar wel overeenkomsten.
Het voornaamste verschil is dat R_ON niet grappig is, en JAM wel.
'Bepaald niet' lijkt me toch wat uitgesprokenerquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei bepaald niet grappig.![]()
Of is het 'niet bepaald'?
Arme jij.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Overigens valt er bij mij niets tussen de regels te lezen, hoor.
Ik weet net zo veel - of weinig - als jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |