Thanks! Klinkt inderdaad goed!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:10 schreef LotjeSpieg het volgende:
[..]
Geen stomme vraag hoor. Ik ben zelf pas een maand bezig met Ciao-shopping (na een uitleg van Furia), maar vind het nog steeds lastig om mijn weg goed te vinden op de site.
Waar het in het kort op neer komt, is dat je reviews kan schrijven over producten die je gebruikt hebt (maar ook over hotels en restaurants waar je geweest bent). Deze reviews worden geplaatst op Ciao-shopping en elke keer dat je review gelezen en gewaardeerd wordt, krijg je een vergoeding (1,2 of 3 cent volgens mij). Daarnaast wordt er elke maand 3000 euro verdeeld onder de mensen die actief en goed mee doen.
Ja, dat wordt hier ook een probleem. Vriendje houdt niet zo van spelletjes, hij wil niet eens met me kwartetten na het stappenquote:Op donderdag 18 mei 2006 12:20 schreef Yoni het volgende:
Ik mag ook 't spel buzzenNou maar hopen dat vriendlief mee wil spelen
quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:08 schreef midje het volgende:
ik snap dus helemaal niets van CIAO shopping.
zou iemand even daar kort een uitleg over kunnen geven?
quote:je schrijft reviews inderdaad en voor iedere keer dat een ander lid die leest/beoordeeld krijg jij een bepaald bedrag. Dit hangt af van het aantal eurotekens dat erachter staat (dit zie je als je er eentje wilt gaan schrijven). Het kan 0,01, 0,02 of 0,03 zijn. Als je de allereerste bent die over een bepaald product een review schrijft krijg je de eerste 3 (?) maanden het dubbele daarvan. Daarnaast wordt er iedere maand 3000 euro verdeeld over de beste reviews. Dit wordt helemaal door Ciao beoordeeld en je kunt eigenlijk bijna niet weten of je er wel of niet bij zit, maar als je er bij zit heb je een mooie bonus te pakken! Zo voldoende info??
Jaloers?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:35 schreef Pinball het volgende:
Nou snap ik waarom ik het nooit eens ben met 'de gemiddelde Nederlander' en ook het antwoord op "Welke idioten hebben ze in hemelsnaam gevraagd voor dit onderzoek?" is me ineens duidelijk.
De mening van Nederland wordt blijkbaar gegeven door een stel huisvrouwen en studenten die liever heel de dag achter de pc enquetes invullen dan ècht werken.
Nee, anders zou ik wel meedoen.quote:
Dat zeg ik toch, een stel huisvrouwen die liever heel de dag achter de pc enquetes invullen dan ècht werken.quote:Overigens vul ik de meeste enquetes op mijn werk inBehalve die van Nipo want dat progje heb ik alleen thuis.
Juf, die 't' hoort daar niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:47 schreef Kimske het volgende:
Zijn er nog belangstellenden voor test and vote? Geef me je mail, dan meldt ik je aan!
Op basis waarvan wordt je geselecteerd dan? Want ik heb me ook aangemeld bij Buzzer, maar nog niks gehad.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik mag ook het spel buzzenMijn eerste Buzz
Ik mag het spel dus ook al buzzenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op basis waarvan wordt je geselecteerd dan? Want ik heb me ook aangemeld bij Buzzer, maar nog niks gehad.
Je kunt een produktvoorstel doen! Ik heb het al twee keer gedaan en het is twee keer goedgekeurdquote:
Dat kan dus wel? kon het nergens vinden nl en gister zat ik bij muziek en kon daar een cd niet vinden en dat terwijl hij redelijk nieuw is.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:24 schreef Furia het volgende:
[..]
Je kunt een produktvoorstel doen! Ik heb het al twee keer gedaan en het is twee keer goedgekeurdDe eerste kreeg ik heel veel positieve reacties op, de tweede moet ik nog schrijven
* Furia Syrena's review zoeken gaat
Eigen schuld dikke bult van Nipoquote:Op maandag 22 mei 2006 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kreeg net een NIPO enquete over chocolade. Er klopte echt niets van de antwoordmogelijkheden! Het ging weer eens over wat je van reclame-uitingen vond, of hij bijv. irritant was. Kon je kiezen uit: mee eens, redelijk mee eens, niet eens en niet oneens, redelijk mee eens, mee eens. Ik was dus gedwongen om overal optie 3 te kiezen. Heb ik maar wel even achteraf bij 'opmerkingen' ingevuld.
Maar goed, deze vragenlijst heeft 12 minuten geduurd en ze hebben er dus niets aan, ik krijg lekker 35 punten!
quote:Op maandag 22 mei 2006 16:23 schreef miki het volgende:
[..]
Eigen schult dikke bult van NipoZullen ze je morgen wel de aangepaste versie opnieuw toesturen, kun je 'm wéér invullen..
quote:Op maandag 22 mei 2006 17:54 schreef Kimske het volgende:
leuk, bekenden daar! Daar groeit je vertrouwensnetwerk vanIk ga es ff zeer soepel met 'zeer behulpzaam' strooien
Ik vind je nietquote:Op maandag 22 mei 2006 19:21 schreef midje het volgende:
ik ben JornC17 op Ciao-Shopping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |