dan geef je 'm toch aan mij?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:27 schreef Roi het volgende:
Toch maar een memorystick voor de PSP besteld, ik kan dat ding toch niet zomaar laten weg rotten.
Een pluim.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:24 schreef Morthill het volgende:
geweldig, gisteren her programmeren, had het vorige periode gemist, dus toen al niet geleerd, nu weer niet, en het vak gewoon gehaald met een 7Het is een frigging 2e jaars vak, ik ben 1e jaars. Hoe simpel kan het zijn.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:11 schreef MMaRsu het volgende:
Zo die is echt wel oud...
Maar hij blijft leuk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:11 schreef MMaRsu het volgende:
Zo die is echt wel oud...
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
Neen, in het echt is pussydeluxe nog een lelijkere kerel.
Je hebt hier ook goede leermeestersquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:48 schreef Laniboekje het volgende:
Heugdelijke mededeling voor vandaag: Ook ik heb een 7 behaald voor een tentamen, filosofie. Ik ben een heus slap-in-de-ruimte-lullen-figuur.
![]()
Juist, hele goede! Zie je.. baggeren is toch eigenlijk nog ergens goed voor; Lani door haar studie heen slepen.quote:
Dat klopt! Heb je die meetfoto's gezienquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
Neen, in het echt is pussydeluxe nog een lelijkere kerel.
Als het echt slap-in-de-ruimte-lullen had geweest dan had ik er les in kunnen gevenquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:48 schreef Laniboekje het volgende:
Heugdelijke mededeling voor vandaag: Ook ik heb een 7 behaald voor een tentamen, filosofie. Ik ben een heus slap-in-de-ruimte-lullen-figuur.
![]()
O RLY?quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maargoed, ik heb dus nooit op het station staan w8en op dr
Inbellen wordt ook niet vaak meer gebruikt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:01 schreef Frankeinstein het volgende:
sjonge, waarom moet dat zo lang laden![]()
Ik had een 6,6quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:18 schreef peristilius het volgende:
Ik had gewoon een 5,7 voor natuurkunde.
Nu sta ik nog een 7 afgerond.
mijn herkansingen hebben goed uitgepakt:quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:18 schreef peristilius het volgende:
Ik had gewoon een 5,7 voor natuurkunde.
Nu sta ik nog een 7 afgerond.
Lichtsnelheid is 3x10^8 m/s, dus je moet het met 1.000.000.000.000 (10^12) vermenigvuldigen, en dat is volgens mij een biljoen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik had een 6,6En mijn heliumdeeltjes schoten weg met iets van 3x10^20 m/s
Zeg maar een biljoen keer de lichtsnelheid
Geen biljoen, maar iig veel meer
Vanavond.quote:Op zaterdag 22 april 2006 10:52 schreef mordradead het volgende:
bier
Zoalsquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Uhuh.En het meer stijlvollere spul natuurlijk.
![]()
Malt bierquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Uhuh.En het meer stijlvollere spul natuurlijk.
![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Dan kun je net zo goed kattenpis drinken![]()
Wat leuk.quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:20 schreef mordradead het volgende:
Werken en daarna denk ik nog even op stap ofzo
Achgutquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
Goeiemorgen
Nick Gizmo ofzo zit altijd in de Morrowind topics
Users met geile (quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:49 schreef MMaRsu het volgende:
Goeiemorgen
Nick Gizmo ofzo zit altijd in de Morrowind topics
ze is geiler dan PDX iigquote:
je hebt sugar lee hooper gemeet op het stationquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
True true
Maargoed, dat is iedereen wel, zelfs suger lee hooper!
Teh jaloezie.quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
True true
Maargoed, dat is iedereen wel, zelfs suger lee hooper!
quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:12 schreef MMaRsu het volgende:
Jaloezie? Op wie
verdriet, laat me niet lachen. Dat wijf heeft me met valentijn 20 opgestuurd in een kaartje, the fuck ik ben de enige die er geld aan heeft verdient.
Zo gaat dat nou jongens, pimpen.
Pff, wel eens het betere werk gehad? Een goeie whiskey, wat beter kwaliteit rum of een andere (dure) cocktail sla ik niet over hoor!quote:
waarom zeg je dat danquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
En nee niet malt bier.... n00bs.......
guirilla is opgekocht door sony zover ik weetquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik kom net terug van de opendag van de HU (ik ging naar Mediatechnologie) en die mensen zijn daar echt dom. Zo'n hoge baas daar probeerde mij wijs te maken dat guerilla van EA is.Oja en op de terugweg zat ik nog in de verkeerde trein.
voorzover ik weet klopt het wat jij denkt te wetenquote:Op zaterdag 22 april 2006 16:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
guirilla is opgekocht door sony zover ik weet
He, Huntelaar in je avatarquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Teh jaloezie.
Of het verdriet natuurlijk
Dat klopt... Maar dat wist hij niet.quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
guirilla is opgekocht door sony zover ik weet
Ja, die een kopstoot krijgt vanquote:
Omdat hij hem op het veld niet aan kon.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, die een kopstoot krijgt vanBosschaart
Nee, omdat hij er eentje verdiende. Hij verdiende veel meer eigenlijk... *mompelt iets over een rechtervuist en neusquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Omdat hij hem op het veld niet aan kon.
*n00b meldt zich*quote:
Want? De haai ging dood en je vond dat zo zielig dat je er wakker van gaat liggenquote:Op zondag 23 april 2006 00:00 schreef Egamer het volgende:
Vanavond een filmavond gehad, Big Momma's House en Jaws 2 gezien. Nu kan ik niet meer slapen door Jaws 2.
quote:Op zondag 23 april 2006 00:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Want? De haai ging dood en je vond dat zo zielig dat je er wakker van gaat liggen
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, die een kusje krijgt van Bosschaart
quote:
hehe dies best grappig mits je WoW hebt gespeeldquote:
quote:
Je hebt bij mij iemand op school die loopt soms in zo'n shirt waarop staat: "I'm a level 50 spellcaster"quote:Op zondag 23 april 2006 13:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hehe dies best grappig mits je WoW hebt gespeeld
Nog maar 6quote:Op zondag 23 april 2006 13:50 schreef mordradead het volgende:
Dirk Kuyt FTW
quote:Op zondag 23 april 2006 13:47 schreef Tomasso het volgende:
Serieus, als iedereen ff stil doet tegen mij
quote:Op zondag 23 april 2006 13:47 schreef Tomasso het volgende:
Serieus, als iedereen ff stil doet tegen mij
Clubliefde en z'n vader heeft kanker, sukkeltjequote:
2-4quote:Op zondag 23 april 2006 14:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Clubliefde en z'n vader heeft kanker, sukkeltje
Leuk man
Nee, ik vind je echt een lompe sukkel... Ik ga jou toch ook niet uitlachen als je pa kanker heeft? Dan ben je gewoon ziek...quote:
Nee, dat hoort AZ.quote:Op zondag 23 april 2006 14:56 schreef peristilius het volgende:
Zolang je een avatar hebt waarin Huntelaar een kopstoot krijgt "omdat hij die verdiende" neem ik je niet echt serieus.quote:Op zondag 23 april 2006 14:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik vind je echt een lompe sukkel... Ik ga jou toch ook niet uitlachen als je pa kanker heeft? Dan ben je gewoon ziek...
Jij ziet het verschil niet?quote:Op zondag 23 april 2006 15:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Zolang je een avatar hebt waarin Huntelaar een kopstoot krijgt "omdat hij die verdiende" neem ik je niet echt serieus.
Alsof ik daarom lachquote:Op zondag 23 april 2006 14:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik vind je echt een lompe sukkel... Ik ga jou toch ook niet uitlachen als je pa kanker heeft? Dan ben je gewoon ziek...
quote:Op zondag 23 april 2006 14:56 schreef Houniet het volgende:
PRECIES. Stukken lager zelfs. Nu hebben we een huilende Kuit en mag er niet om gelachen worden? Waarom? Omdat ze vader kanker schijnt te hebben. Ik weet dit pas 10 minuten, laat staan of de rest van Nederland het weet. Een huilende Kuit, Feyenoord dat twee keer faalt tegen Ons Ajax binnen een week, en dan mogen wij niet lachen omdat Meneer Feyenoord huilt? Het moet niet gekker worden..![]()
Ik zie het verschil, maar ook een overeenkomst:quote:
Nee, als met huntelaar hetzelfde was had ik er ook niet om gelachenquote:Op zondag 23 april 2006 15:01 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Alsof ik daarom lach
En daarbij, als het andersom was had je KJH hard uitgelachen en daarbovenop KJH zelf nog even de kanker toegewenst, tezamen met een trap in z'n ballen en 2 gebroken armen voor stekelenburg.
Daarnaast nog even roepen dat al die 'kankerjoden' aan het gas moeten
Houd toch op man.
[..]
Er lijkt mij toch een wezenlijk verschil tussen.quote:Op zondag 23 april 2006 15:01 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik zie het verschil, maar ook een overeenkomst:
Het is bij beide ziek als je het goede acties vind.
Dat betwijfel ik tbhquote:Op zondag 23 april 2006 15:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, als met huntelaar hetzelfde was had ik er ook niet om gelachen
Heb je idd niet letterlijk geroepenquote:En waar roep ik dat al die "kankerjoden" aan het gas moeten?
Wat wil je ermee zeggen? Hoopte je dat ik nu spontaan in lach schiet?quote:
Feyenoord - Ajax 94/95quote:Op zondag 23 april 2006 15:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat wil je ermee zeggen? Hoopte je dat ik nu spontaan in lach schiet?
Jij leest ook niet goed he? Ik zeik over iemand die om een huilende speler aan het lachen is, terwijl die speler mede jankt omdat z'n pa kanker heeft. Daar zeik ik om, ik vind dat je daar niet om moet lachen.quote:Op zondag 23 april 2006 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
Goddamn Tomasso, ga ff van fok af met je constante gezeik als je favo club het niet goed doet damn.
Was dat niet met z'n vrouw en alles eromheen? Daar ben/was ik het ook zeker niet mee eensquote:
Of AZ, of Groningen moeten de CL in. Az omdat ze het verdienen over 34 wedstrijden, Groningen om te laten zien dat het een kutsysteem is.quote:Op zondag 23 april 2006 15:22 schreef Morthill het volgende:
Zucht, Groningen 1-0 achter bij de rust, dat wordt vechten om die eventuele CL plaats.
Zeker wetenquote:Op zondag 23 april 2006 15:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Of AZ, of Groningen moeten de CL in. Az omdat ze het verdienen over 34 wedstrijden, Groningen om te laten zien dat het een kutsysteem is.
quote:Op zondag 23 april 2006 15:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zeker wetenAZ is gewoon na PSV de beste club in Nederland en horen dus de CL in. Ajax verdient het totaal niet
quote:Op zondag 23 april 2006 16:04 schreef taart het volgende:
Ajax is gewoon een kutclub. en daarmee punt.
opa ookquote:Op zondag 23 april 2006 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallooooooooooooo GAM kindersOpa is weer thuis na een weekendje Eindhoven. Het was geweldig, wat een stad
Ben alleen een beetje moe
Het gros is hier een klein kind en loopt te huilen over voetbalquote:
ik wil lollyquote:Op zondag 23 april 2006 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gros is hier een klein kind en loopt te huilen over voetbal![]()
anders ik welquote:Op zondag 23 april 2006 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer twee voorbeelden. Ik word echt te oud voor FOK!
Ga hier maar eens achter zitten en stop met zaniken.quote:Op zondag 23 april 2006 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer twee voorbeelden. Ik word echt te oud voor FOK!
kan je zwemmen? nee pechquote:Op zondag 23 april 2006 16:33 schreef mordradead het volgende:
Roy, Roy, ze hebben mijn voetbal in de sloot geschopt![]()
![]()
Gooi Tomasso in de sloot dan kan hij afkoelen en kan hij gelijk jouw bal pakken, 2 vliegen in 1 klap!quote:Op zondag 23 april 2006 16:33 schreef mordradead het volgende:
Roy, Roy, ze hebben mijn voetbal in de sloot geschopt![]()
![]()
en als ze dan een ps2 zienquote:Op zondag 23 april 2006 16:58 schreef peristilius het volgende:
Hoe weten ze van tevoren wat de kinderkamer is, dan moeten ze er toch eerst in kijken?
Ja, ik snap er ook vrij weinig van eerlijk gezegd. Misschien als ze even de deur open doen en zien dat er een wiegje staat e.d. dat ze dan niet meer kijken. Maar een kinderkamer kan net zo goed van een 12-jarige zijn met hele waardevolle spullen omdat het kind zo verwend is.quote:Op zondag 23 april 2006 16:58 schreef peristilius het volgende:
Hoe weten ze van tevoren wat de kinderkamer is, dan moeten ze er toch eerst in kijken?
Die zag ik laatst ook! Niet normaalquote:Op zondag 23 april 2006 17:02 schreef Tain het volgende:
http://www.sonnyradio.com/chrisbliss.html
omgwtf
hij zou veel geld krijgen als hij in amsterdam op straat gaat staan als 'zwerver'quote:Op zondag 23 april 2006 17:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die zag ik laatst ook! Niet normaal![]()
Ik denk dat hij al zat geld krijgt voor zijn optredens op zo'n podium e.d. Af en toe gaat het zelfs zo snel dat het net lijkt of hij die ballen niet eens echt in de lucht gooitquote:Op zondag 23 april 2006 17:07 schreef Tain het volgende:
[..]
hij zou veel geld krijgen als hij in amsterdam op straat gaat staan als 'zwerver'
duobaan, 's middags op straat, 's avonds in het theaterquote:Op zondag 23 april 2006 17:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al zat geld krijgt voor zijn optredens op zo'n podium e.d. Af en toe gaat het zelfs zo snel dat het net lijkt of hij die ballen niet eens echt in de lucht gooit![]()
Hehe, heeft die gast als hij slaapt allemaal van die stuiptrekkingen omdat zijn armen het zo gewend zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 17:12 schreef Tain het volgende:
[..]
duobaan, 's middags op straat, 's avonds in het theater
dat is best zielig voor zijn vrouw/vriendin/vriend/whateverquote:Op zondag 23 april 2006 17:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hehe, heeft die gast als hij slaapt allemaal van die stuiptrekkingen omdat zijn armen het zo gewend zijn.
Ja, gewoon geweld in bedquote:Op zondag 23 april 2006 17:15 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is best zielig voor zijn vrouw/vriendin/vriend/whatever
Zie wij hebben helemaal geen fancy shit nodig zoals in Minority Reportquote:Op zondag 23 april 2006 17:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goed idee. Voorkomen is beter dan genezen zeggen ze altijd he.
![]()
Ik heb nooit het (on?)genoegen gehad om die film te mogen aanschouwen. Vertel eens; fancy shit?quote:Op zondag 23 april 2006 17:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Zie wij hebben helemaal geen fancy shit nodig zoals in Minority Report
Oh best vermakelijke film, waarin er een dienst van de overheid moordenaars oppakt voordat ze een moord gepleegd hebben en daar gebruiken ze fancy shitquote:Op zondag 23 april 2006 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb nooit het (on?)genoegen gehad om die film te mogen aanschouwen. Vertel eens; fancy shit?
Ah, die film! Heb ik inderdaad wel eens iets over gehoord.quote:Op zondag 23 april 2006 17:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Oh best vermakelijke film, waarin er een dienst van de overheid moordenaars oppakt voordat ze een moord gepleegd hebben en daar gebruiken ze fancy shitmoet je zelf maar gaan bekijken
best een vermakelijke film, toen ik em ging kijken verwachte ik een kut film maar hij viel best mee.quote:Op zondag 23 april 2006 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb nooit het (on?)genoegen gehad om die film te mogen aanschouwen. Vertel eens; fancy shit?
quote:Op zondag 23 april 2006 17:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
best een vermakelijke film, toen ik em ging kijken verwachte ik een kut film maar hij viel best mee.
Maarja SF, vind je niks
quote:
waaromquote:Op zondag 23 april 2006 17:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is de waarheid. Alhoewel ik wel naar sommige SF's kan kijken, maar meestal... loop ik weg.
Het is zo.. ongeloofwaardigquote:
wat voor films vind je wel goed dan?quote:Op zondag 23 april 2006 17:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is zo.. ongeloofwaardigOke, veel films zijn gewoon ongeloofwaardig maar ik kan er gewoon niet naar kijken. Het is een zo ver van mijn bed show, het kan me gewoon eigenlijk niet boeien. Best zonde eigenlijk, omdat ik weet dat er ook goede SF films zijn, ik kan mezelf er echter niet toe zetten om er daadwerkelijk een keer voor te gaan zitten.
Ben vooral fan van Thrillers en dramatische films doen het ook nog wel goed bij mij. Horror-films zijn ook tof, maar dan echt de oude zoals The Shining e.d.quote:
Mwah volgens de makers schijnen de dingen die in MR zitten al in de maak te zijn.quote:Op zondag 23 april 2006 17:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is zo.. ongeloofwaardigOke, veel films zijn gewoon ongeloofwaardig maar ik kan er gewoon niet naar kijken. Het is een zo ver van mijn bed show, het kan me gewoon eigenlijk niet boeien. Best zonde eigenlijk, omdat ik weet dat er ook goede SF films zijn, ik kan mezelf er echter niet toe zetten om er daadwerkelijk een keer voor te gaan zitten.
heb je Alien ooit gezien?quote:Op zondag 23 april 2006 17:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben vooral fan van Thrillers en dramatische films doen het ook nog wel goed bij mij. Horror-films zijn ook tof, maar dan echt de oude zoals The Shining e.d.
Oh, en Red Dragon uiteraard
jij met je zieke verzameldrangquote:Op zondag 23 april 2006 18:15 schreef Gamedemon het volgende:
Vandeweek komt er een goede film (EINDELIJK IN NEDERLAND) uit, The Machinist.
Tijd geleden geimporteerd en nu komt er een 2 disc special edition die ik dan ook weer moet hebben
zover ik weet heb jij dubbel zoveel films als mijquote:
dat is een ander soortige verzameldrang, jij spaart zowat meerdere versies van 1 filmquote:Op zondag 23 april 2006 18:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zover ik weet heb jij dubbel zoveel films als mij
soms wel jahquote:Op zondag 23 april 2006 19:57 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is een ander soortige verzameldrang, jij spaart zowat meerdere versies van 1 film
ziekquote:
quote:
ik heb er iets meer jaquote:Op zondag 23 april 2006 20:33 schreef Gamedemon het volgende:
364
wij hebben nu 5 ikea (quote:
Damn, goed dat je toch nog ooit het huis uit bent gegaan, anders zou je nu een huis kunnen bouwen van je DVD's.quote:Op zondag 23 april 2006 20:41 schreef Tain het volgende:
[..]
wij hebben nu 5 ikea () kasten staan voor dvd's. Per kast 80 dvd's, allemaal vol en dan nog 3 dozen daarvoor op de grond met spellen en dvd's
...quote:Op zondag 23 april 2006 20:41 schreef Tain het volgende:
[..]
wij hebben nu 5 ikea () kasten staan voor dvd's. Per kast 80 dvd's, allemaal vol en dan nog 3 dozen daarvoor op de grond met spellen en dvd's
ik heb 3 grote planken gevult met dvd's en ook nog een stuk of 70 Video's (pre dvd tijdquote:Op zondag 23 april 2006 20:41 schreef Tain het volgende:
[..]
dat heb ik ook nog gehad, vorig jaar een zooi videobanden verkocht voor 1 euro p/s op koninginnedagquote:Op zondag 23 april 2006 20:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb 3 grote planken gevult met dvd's en ook nog een stuk of 70 Video's (pre dvd tijd) maar de goede titels op video ben ik ook langzaam aan het vervangen voor dvd
mwah voor 1 euro per stuk ga ik geen moeite doen, laat maar staan danquote:Op zondag 23 april 2006 20:47 schreef Tain het volgende:
[..]
dat heb ik ook nog gehad, vorig jaar een zooi videobanden verkocht voor 1 euro p/s op koninginnedag
och 80 euro verdiendquote:Op zondag 23 april 2006 20:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mwah voor 1 euro per stuk ga ik geen moeite doen, laat maar staan dan
die southparkaflevering van jou avatar ben ik nu aan het kijkenquote:Op zondag 23 april 2006 21:36 schreef Roi het volgende:
zazazazaza
Anders wordt je even niet zo vrolijk wakkerquote:
Ik heb vandaag maar 2 uurtjes les vandaar.quote:Op maandag 24 april 2006 08:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Anders wordt je even niet zo vrolijk wakker
Heb zo tentamen, heb vrijwel niet geleerd, en ik heb er geen zin in. En dan moet ik de rest van de middag leren voor mijn tentamen van donderdag.
quote:Op maandag 24 april 2006 08:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar 2 uurtjes les vandaar.![]()
Jahquote:Op maandag 24 april 2006 09:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie
Ik las dat jouw koffie op was? Je mag bij mij wel een kopje komen drinken
In Blijstadquote:Op maandag 24 april 2006 09:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jah
Maar ik kan wel in ACWW koffie gaan drinken!
quote:Op maandag 24 april 2006 09:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
In Blijstad
Ooit.. als mijn DSje Lite in mijn bezit is, kom ik ook kopje koffie drinken bij jou.
quote:Op maandag 24 april 2006 11:53 schreef Roi het volgende:
Toen ik in Parijs was zat ik in een hotelletje MIDDEN IN de hoerenbuurt
Klinkt echt heel herkenbaar met mijn schooltripje naar Parijsquote:Op maandag 24 april 2006 11:58 schreef Roi het volgende:
Toen ik daar aankwam stonden er 2 travestieten voor het hotel.
Het was ook echt 2 minuten lopen tot de Moulin Rouge.
Royquote:Op maandag 24 april 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen! Roy is helemaal bijgeslape'n. 12u geslapen
12 uur ook...quote:Op maandag 24 april 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen! Roy is helemaal bijgeslape'n. 12u geslapen
Ik ben ook al zo blij dat ik er benquote:
Het zoveelste onzinforum op FOK! waar ontzettend in gebaggert gaat worden.quote:Op maandag 24 april 2006 12:51 schreef Tain het volgende:
Ga lekker in Weest Optimistisch Weken spelen als je zo vrolijk bent
Ik hou van dat subforumquote:Op maandag 24 april 2006 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zoveelste onzinforum op FOK! waar ontzettend in gebaggert gaat worden.
Dat is zo, het is gewoon een zooitje nuquote:Op maandag 24 april 2006 13:19 schreef Roi het volgende:
Mja het zou meer potentie hebben als de mods vanaf het begin gelijk streng optreden.
Klinkt als een goed begin van de weekquote:Op maandag 24 april 2006 13:34 schreef Laniboekje het volgende:
Gofter, ik kan eindelijk even op mijn gat zitten. Over een uurtje begint de drukte alweer, ik word gek!
![]()
Heuuuullle lastige mensen, ook allemaal klachtenbehandeling die ik over moet nemen. Er is een collega ziek die echt heel belangrijk is voor de instelling. Zijn werk mag ik overnemen.quote:Op maandag 24 april 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klinkt als een goed begin van de weekWat is er allemaal aan de hand op je stage dan? Lastige mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |