voor zover ik weet is een met een G3 gasinstallatie uitgeruste auto duurder dan een zelfde model met dieselmotor hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Diesel is ook okee, ik vindt het koppel van diesels lekker rijden. Het maakt voor mij persoonlijk dan ook weinig uit of mijn volgende auto een diesel of weer LPG wordt, op zich wil ik diesel wel eens een keer proberen.![]()
Alleen diesel is wel weer fors duurder in de wegenbelasting dan LPG, dat is dan wel weer erg jammer.
Maar goed, voorlopig eerst van mijn gas-auto genieten en alle benzine-rijders uitlachen bij de pomp, benzine is per liter bijna 3x zo duur![]()
Die grap heeft al een baard inmiddels. Verzin eens iets origineelsquote:Op donderdag 27 april 2006 11:14 schreef Chinless het volgende:
Al kost de brandstof 2 euro de liter, mij pakken ze niet, tank toch niet meer dan 20 euro.
Nee hoor, scheelt al gauw zo'n ¤ 20,- per maand in het nadeel van de diesel.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
voor zover ik weet is een met een G3 gasinstallatie uitgeruste auto duurder dan een zelfde model met dieselmotor hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |