idd.. sommige dingen waren vroeger toch echt wel beterquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:33 schreef Klonk het volgende:
ik kan me nog herinneren dat mijn vader aan het kankeren was dat ie meer als 1 mark voor de benzine moest betalen
Dus jouw vader is een Germaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:33 schreef Klonk het volgende:
ik kan me nog herinneren dat mijn vader aan het kankeren was dat ie meer als 1 mark voor de benzine moest betalen
Nou zit er wel aan te komen. Ben nu even overgestapt op de motor. Scheelt ook een stuk maar word ook al duur.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:32 schreef en_door_slecht het volgende:
Boeien. Ga met je lamme reet maar lekker op de fiets.
Ja daar hebben we wat aan!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:32 schreef en_door_slecht het volgende:
Boeien. Ga met je lamme reet maar lekker op de fiets.
nee, we gingen altijd in Duitsland op vakantie en dan was vaders altijd extra prijsbewust want het ging van het vakantiegeld afquote:
Ach zo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, we gingen altijd in Duitsland op vakantie en dan was vaders altijd extra prijsbewust want het ging van het vakantiegeld af![]()
Ik hoop dat hij dan nog wat over heeft om je salaris te betalenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:37 schreef Goliath_82 het volgende:
Gelukkig betaald mn baas, anders zou ik echt een salarisverhoging nodig hebben
goeie oude tijd: met de jerrycan op vakantiequote:Op vrijdag 21 april 2006 09:35 schreef Klonk het volgende:
nee, we gingen altijd in Duitsland op vakantie en dan was vaders altijd extra prijsbewust want het ging van het vakantiegeld af![]()
StefanP had het laatst over 62ct per liter. Dat is idd vrij fors als je kijkt naar de afstanden en het verbruik van de auto's daar.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
Tijdje terug waren de prijzen inderdaad ook zo..
Dan zakt het weer iets om er daarna nog een schepje bovenop te doen
In Amerika stonden ze tijdje terug op z'n kop omdat ze 50 cent per gallon moesten betalen ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |