FOK!forum / Klaagbaak / bus leusden-amersfoort - klote SVN
LeeHarveyOswaldvrijdag 21 april 2006 @ 09:12
Ben ik vanmorgen opweg naar school, komt de lijn 70 van Leusden naar Amersfoort (verder naar Hilversum) 15 minuten te laat. Niet leuk, maar daar was ik al een beetje aan gewend..

Krijg ik net een sms van mn vriendin, die met dezelfde buslijn moest, maar dan om 7:54, om dr rijles te halen. Bus kwam niet opdagen, 2e bus was te laat. 2 treinen gemist, Interliner later, dus kans dat ze zo dr rijles mist

Dus bij deze: Sterf SVN!
Cart_manvrijdag 21 april 2006 @ 09:14
Dat ligt niet aan SVN.
LeeHarveyOswaldvrijdag 21 april 2006 @ 09:15
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:14 schreef Cart_man het volgende:
Dat ligt niet aan SVN.
Aan wie ligt het dan dat 1 bus niet komt, en dat er 2 veels te laat zijn? Er staan geen geplande wijzigingen op de site en ook in de bus hangt niets

Dus sterf stadsvervoer nederland!
buzzervrijdag 21 april 2006 @ 09:19
Soms zijn er omstandigheden onderweg waardoor een bus later komt of uitvalty, en soms zijn de rijtijden zo ontzettend krap dat een chauffeur het met geen mogelijkheid kan halen in de spits.
LeeHarveyOswaldvrijdag 21 april 2006 @ 09:23
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:19 schreef buzzer het volgende:
Soms zijn er omstandigheden onderweg waardoor een bus later komt of uitvalty, en soms zijn de rijtijden zo ontzettend krap dat een chauffeur het met geen mogelijkheid kan halen in de spits.
Dan moeten ze de rijschema's aanpassen, een geen beloftes doen die ze niet waar kunnen maken.

Daarnaast, als er "omstandigheden" zijn die ca. 2 uur duren, dan lijkt het me dat ze dat van te voren wel aan kunnen geven. Onderweg van leusden naar amersfoort niks bijzonders tegen gekomen...
Boefjetimvrijdag 21 april 2006 @ 10:06
Voeg het stuk van Scherpenzeel tot Leusden er maar aan toe, want ook daar is het 3 x niks. Veel te veel te laat en te veel uitval.

Daarom.... Sterf SVN .....Viva la connexion
LeeHarveyOswaldvrijdag 21 april 2006 @ 18:28
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:06 schreef Boefjetim het volgende:
Voeg het stuk van Scherpenzeel tot Leusden er maar aan toe, want ook daar is het 3 x niks. Veel te veel te laat en te veel uitval.

Daarom.... Sterf SVN .....Viva la connexion
Reed er in het connexxion tijdperk een bus op dat traject? Toen was het toch lijn 77/78/79 (Beekridder, Vliet, Barneveld) en een paar spitsbussen?
Ofyles2vrijdag 21 april 2006 @ 19:02
TS, jij bent niet de enige. Ook het rijdend personeel begint SVN behoorlijk spuugzat te worden. Krappe rijtijden, nauwelijks pauze. Het personeel dat bij Connexxion is gebleven, heeft een tactische zet gedaan.
LeeHarveyOswaldzaterdag 22 april 2006 @ 11:16
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, jij bent niet de enige. Ook het rijdend personeel begint SVN behoorlijk spuugzat te worden. Krappe rijtijden, nauwelijks pauze. Het personeel dat bij Connexxion is gebleven, heeft een tactische zet gedaan.
Wat ik ook slecht vindt, beide kanten op (dus voor passagier én chaufeur) is dat ze niet met andere chaufeurs of een centrale contact op kunnen nemen, bijv. voor een overstap, of als je bus op het station "slechts" 20 minuten te laat is, om op te vragen waar hij uithangt (en aangezien alle bussen via GPS worden getracked..)

levert veel irritaties op..
Astrixzaterdag 22 april 2006 @ 12:50
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, jij bent niet de enige. Ook het rijdend personeel begint SVN behoorlijk spuugzat te worden. Krappe rijtijden, nauwelijks pauze. Het personeel dat bij Connexxion is gebleven, heeft een tactische zet gedaan.
Wat dacht je dat er bij Connexxion gebeurd?
Astrixzaterdag 22 april 2006 @ 12:56
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Wat ik ook slecht vindt, beide kanten op (dus voor passagier én chaufeur) is dat ze niet met andere chaufeurs of een centrale contact op kunnen nemen, bijv. voor een overstap, of als je bus op het station "slechts" 20 minuten te laat is, om op te vragen waar hij uithangt (en aangezien alle bussen via GPS worden getracked..)

levert veel irritaties op..
Niet alle bussen worden via GPS gevolgt en de bussen die dat systeem hebben kunnen niet meer via kortverkeer (chauffeurs onderling) praten. Die bussen moeten via de centrale contact opnemen als ze overstappers hebben maar dat gaat alleen over overstappen die officieel in de dienstregeling staan. Vaak werkt het systeem zo slecht dat ook bij officiele overstappen geen verbinding mogelijk is zodat mensen een half uur of zelfs een uur moeten wachten op de volgende bus.
Bij uitval van een bus vervalt de rit omdat de vervoersplicht is afgeschaft en daar is men heel makkelijk in.
Okkie_zaterdag 22 april 2006 @ 14:01
Waarom moest ze d'r rijles halen??? Ik werd altijd voor de deur opgepikt door m'n les auto/instructeur?

Of was het paardrijles?
LeeHarveyOswaldzaterdag 22 april 2006 @ 14:08
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:01 schreef Okkie_ het volgende:
Waarom moest ze d'r rijles halen??? Ik werd altijd voor de deur opgepikt door m'n les auto/instructeur?

Of was het paardrijles?
Ze woonde vorig jaar nog bij haar ouders (brabant), is naar Zwolle verhuist, en sliep nu bij mij (Leusden). Ik denk niet dat de rijles instructeur even 100 km omrijdt..
Okkie_zaterdag 22 april 2006 @ 14:19
Zou ik ook niet doen als ik rij instructeur was nee
Noshzaterdag 22 april 2006 @ 14:26
Mijn eerste gedachte was: wat moet je in godsnaam in Leusden!?
4EverBlackEyedzaterdag 22 april 2006 @ 16:08
Svn houdt een beetje zijn eigen tijden aan.

In den beginne was het helemaal erg; bussen die te laat waren( niet 10 min, maar ruim 20 min. te laat), chauffeurs die de weg niet wisten(!), kapotte bussen (waren net nieuw).

Maar al met al is het wel iets beter geworden.
Typmutszaterdag 22 april 2006 @ 17:25
Tja Jeroen, verhuis dan ook naar Amersfoort. Wat moet je nou in Leusden!?
Hoef je ook niet meer met die vervelende SVN bussen!!
vruitigzaterdag 22 april 2006 @ 17:45
Leusden het dorp vol bejaarden, ongelooflijk hoeveel oude mensen daar wonen.
LeeHarveyOswaldzondag 23 april 2006 @ 00:40
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:45 schreef vruitig het volgende:
Leusden het dorp vol bejaarden, ongelooflijk hoeveel oude mensen daar wonen.
De Y in Yub staat toch echt voor Young. Denk dat de overgrote meerderheid in leusden rond de 30 is, en een hele grote groep die 10 jaar ouder, en 10 jaar jonger is (kind-ouder zeg maar).

Echt oude mensen zie je er vrijwel niet (in wat bejaarde flatjes in het centrum, maar verder niet )
LeeHarveyOswaldzondag 23 april 2006 @ 00:41
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:25 schreef Typmuts het volgende:
Tja Jeroen, verhuis dan ook naar Amersfoort. Wat moet je nou in Leusden!?
Hoef je ook niet meer met die vervelende SVN bussen!!
als het ff kan fiets ik met mooi weer, maar mn fiets is stuk, en 6:30 is wel érg vroeg om te fietsen
Lightzondag 23 april 2006 @ 00:49
quote:
Op zondag 23 april 2006 00:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

De Y in Yub staat toch echt voor Young.
Yub?
Lightzondag 23 april 2006 @ 00:53
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:19 schreef buzzer het volgende:
Soms zijn er omstandigheden onderweg waardoor een bus later komt of uitvalty, en soms zijn de rijtijden zo ontzettend krap dat een chauffeur het met geen mogelijkheid kan halen in de spits.
Of ze hebben te weinig chauffeurs om alle ritten te kunnen rijden.
Legolas_Greenleafzondag 23 april 2006 @ 01:08
Alsof Connexxion wat is. Op de een of andere manier presteren ze het om eerst 10 minuten geen tram te laten rijden en dan 3 in 2 minuten ofzo. En bussen die zich niet aan de dienstregeling houden zijn ook geen uitzondering. (Midden op de dag, bus vertrekt elk kwartier, komt ongeveer 10 min te laat / 5 min te vroeg* aan; 3 keer in de week van de 4 keer dat ik met die bus ben gegaan.)

oorhalen wat niet van toepassing is.
LeeHarveyOswaldzondag 23 april 2006 @ 11:35
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Svn houdt een beetje zijn eigen tijden aan.

In den beginne was het helemaal erg; bussen die te laat waren( niet 10 min, maar ruim 20 min. te laat), chauffeurs die de weg niet wisten(!), kapotte bussen (waren net nieuw).

Maar al met al is het wel iets beter geworden.
Over deze post heen gelezen..

In het begin (december vorig jaar) zelfs wel is gehad dat meerdere bussen achter elkaar niet kwamen. Mn vriendin vertelde trws dat dat "deze" keer ook het geval was: Toen haar bus niet kwam, stond er een meisje die al '2 bussen langer' stond te wachten... Dus 3 bussen niet geweest, nr 4 te laat...

Wat in het begin wel mooi was, was dat de stop knoppen bleven steken, en daardoor of niet meer uit, of niet meer aan gingen
LeeHarveyOswaldzondag 23 april 2006 @ 11:36
quote:
Op zondag 23 april 2006 01:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Alsof Connexxion wat is. Op de een of andere manier presteren ze het om eerst 10 minuten geen tram te laten rijden en dan 3 in 2 minuten ofzo. En bussen die zich niet aan de dienstregeling houden zijn ook geen uitzondering. (Midden op de dag, bus vertrekt elk kwartier, komt ongeveer 10 min te laat / 5 min te vroeg* aan; 3 keer in de week van de 4 keer dat ik met die bus ben gegaan.)

oorhalen wat niet van toepassing is.
Met de sneltram eigenlijk nooit problemen gehad.. (maar dan moest ik ook naar Kanalen eiland Zuid, dus kon iedere tram nemen). Helemaal in de spits vindt ik die dingen echt ideaal..
Legolas_Greenleafzondag 23 april 2006 @ 14:18
Mja; dit wás in de spits. Granted, 't was de gevreesde zaterdagochtendspits. (:+), maar leuk was het alsnog niet. (De eerste was enkel en zat vol en de 2e ging de verkeerde kant op. )
tijnzzzondag 23 april 2006 @ 14:38
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ze woonde vorig jaar nog bij haar ouders (brabant), is naar Zwolle verhuist, en sliep nu bij mij (Leusden). Ik denk niet dat de rijles instructeur even 100 km omrijdt..
Zwolle
Ofyles2zondag 23 april 2006 @ 15:37
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Svn houdt een beetje zijn eigen tijden aan.

In den beginne was het helemaal erg; bussen die te laat waren( niet 10 min, maar ruim 20 min. te laat), chauffeurs die de weg niet wisten(!), kapotte bussen (waren net nieuw).

Maar al met al is het wel iets beter geworden.
Berkhof Ambassadors:
4EverBlackEyeddonderdag 27 april 2006 @ 13:14
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Wat in het begin wel mooi was, was dat de stop knoppen bleven steken, en daardoor of niet meer uit, of niet meer aan gingen
Jah dat had ik ook meegemaakt, moet je vanuit je zitplaats roepen dat je er uit wilt.
LeeHarveyOswaldwoensdag 3 mei 2006 @ 11:12
quote:
Geachte heer Wisse, van,

We hebben uw klacht met referentie 12-22952 onderzocht.

Dit zijn onze bevindingen: Het spijt ons te vernemen dat u klachten heeft ten aanzien van onze dienstverlening. De chauffeuse van lijn 70 (vertrek vanaf halte Beekridder om 06.25 uur) had zich verslapen, waardoor zij een kwartier te laat met haar dienst is begonnen. Wij vinden het erg vervelend dat u hierdoor uw trein hebt gemist. Wij bieden u, ook namens de chauffeuse, onze excuses hiervoor aan.

We hopen hiermee uw klacht naar wens te hebben beantwoord. Indien u zich niet met de klachtenafhandeling kunt verenigen, dan kunt u dit binnen 3 maanden schriftelijk kenbaar maken bij de Geschillencommissie Openbaar Vervoer, Postbus 90600, 2509 LP DEN HAAG

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Stadsvervoer Nederland
quote:
Geachte heer Wisse, van,

We hebben uw klacht met referentie 12-22954 onderzocht.

Dit zijn onze bevindingen: Het spijt ons dat u klachten heeft over onze dienstverlening. Uit de gegevens van het dagrapport van 21 april 2006 kunnen wij zien dat de bus van 07.54 (vertrek halte Beekridder richting Amersfoort) defect was en hierdoor de rit is uitgevallen. Omdat de rit hierna extra veel passagiers moet meenemen, heeft deze bus een vertraging opgelopen. Wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor het ongemak dat u hiervan hebt ondervonden. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor gemaakte kosten die hieruit voortvloeien.

We hopen hiermee uw klacht naar wens te hebben beantwoord. Indien u zich niet met de klachtenafhandeling kunt verenigen, dan kunt u dit binnen 3 maanden schriftelijk kenbaar maken bij de Geschillencommissie Openbaar Vervoer, Postbus 90600, 2509 LP DEN HAAG

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Stadsvervoer Nederland
LeeHarveyOswaldwoensdag 3 mei 2006 @ 11:58
quote:
Beste lezenden,

Hierbij mijn response voor de klachten 12-22952 en 12-22954. Het lijkt mij onnodig dat wanneer 1 bus defect is of 1 chauffeur afwezig (vanwege welke reden dan ook), gelijk de hele dienstregeling op de schop gaat. Het lijkt me dat daarvoor altijd overbezetting aanwezig is.

Daarbij komt ook nog is dat het hier absoluut niet om incidenten gaat. Ik heb enkele toetsen gemist door jullie gestuntel, te laat geweest voor project besprekingen op school etc etc. Ook heb ik een keer een kwartier te vroeg in de laatste bus gezeten, ik stapte aan de stadsring op. Lijkt me erg lullig voor mensen die met de trein vanuit Rotterdam/Den haag/Utrecht/Amsterdam/Schiphol komen, die zo précies de laatste bus missen.

Maar omdat ik het nu echt zat ben, en het hier of 3 (of eigenlijk 4; volgens een meisje bij mijn vriendin in het bushokje, kwam de buslijn dáárvoor ook niet) voorvallen op 1 dag gaat, heb ik besloten over te gaan op een klacht. Ik verwacht dan ook zeker dat er meer gebeurt dan alleen een response (welke de visie op het bedrijf niet veel beter maakt).

Beide emails die ik van U ontving (en deze response) zijn inmiddels op internet gepubliceerd, om andere mensen ook wat inzicht te geven in uw manier van handelen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen van Wisse
LeeHarveyOswaldwoensdag 24 mei 2006 @ 19:00
Vandaag, 17:13 kwam niet opdagen, althans, pas om 17:25. Er naast stopt nog een bus (ook lijn 70, waarschijnlijk van 17:31), onze chauffeur weet niet goed wat te zeggen en zegt iets met "ongeluk" "tegelijk weg" "2 minuten nog een chauffeur". De andere bus was eerder weg, wij vertrokken pas om 17:40. erg fijn weer, kut svn.
mg794613woensdag 24 mei 2006 @ 19:02
connexion is niet veel beter
ALS ZE ZICH NIET AAN HUN SCHEMA KUNNEN HOUDEN, PAS DIE DAN AAN!!

en die tyfus treinen stoppen ook altijd ff net voor het station zodat je weer een half uur kan wachten op je volgende aansluiting
LeeHarveyOswaldmaandag 14 januari 2008 @ 13:27
Ze zijn weer lekker bezig!!!

SVN had net de smaak goed te pakken, stipt rijden, vriendelijke chauffeurs, ...
worden ze overgenomen door connexxion

De zojuist door mij ingestuurde klachten bij Connexxion, over de afgelopen 6 dagen:
quote:
Vorige lijn 70 niet vertrokken (Werd ineens, nadat iedereen ingestapt was een 80), ca. 12 mensen wachtende.

Buschauffeur uit bus 78 van *aankomst* (dus niet de gene die vertrok met die bus) had een vrij aggressieve en niet meewerkende houding toen wij vroegen of hij na kon gaan waar de 70 bleef.

Bij een woordenwisseling heeft deze meneer mij uitgemaakt voor 'mongool' en 'achterlijke vieroog'. (ik ben bril dragend).

Meneer dimde pas in toen mijn vriendin richting de politie liep aanwezig op dit station.

Het lijkt mij niet wenselijk dat ik dergelijke mensen, passagiers laat staan personeel! op uw bussen tegen kom.
quote:
Bus is netjes op komen dagen, maar nadat iedereen ingestapt (en afgestempeld) was, kwam er een nieuwe chauffeur met de "fijne" mededeling dat de bus een lijn 80 zou worden. Iedereen moest weer uitstappen.
quote:
Buschauffeur stempelt strip teveel af. Als ik hem hier op wijs, zegt hij dat hij dit deed omdat het niet mogelijk is dat ik de vorige keer 2 strippen achter elkaar had gestempeld.

Dit is echter wel mogelijk, want mijn vorige strippenkaart kwam 1 strip te kort, vandaar dat ik strip 9 én 10 op mijn strippenkaart gestempeld had.

Uw chauffeur bleef erbij dat hij voor Leusden-Amersfoort strip 14, dus 4 strippen, moest stempelen, omdat wat ik had niet kon, of ik moest hem de strippenkaart laten zien.

Die ligt hier voor mij, hij kan hem komen ophalen.

Overigens waren de eerder door mij ingestuurde klachten op DINSDAG 8 januari, ik heb daar echter per ongeluk 11 januari gekozen.

Dit incident was wel op de 11e!!!!!
quote:
Vandaag van af 12:50 tot nu (14 januari 13:25) geen bus geweest bij halte Beekridder.

Vriendin heeft hierdoor oproepwerk gemist, 40 euro misgelopen. Dit mag Connexxion vergoeden.

Kleine noot voor vorige klacht (strippenkaart): dit was bij deze zelfde instaphalte in Leusden, en dus niet bij Amersfoort. Ik was vergeten het veld te veranderen.

Gaat erg lekker met de bussen hier
Foozymaandag 14 januari 2008 @ 13:34
Ben 4 jaar lang met SVN gereisd, met zowel lijn 70 als lijn 80 (Wageningen <-> Amersfoort).

Wat een drama, heb per week minimaal 4x vertraging gehad, danwel geen bus die kwam opdagen. Nu gelukkig in het bezit van een auto, maar wat een gekloot met die baggermaatschappij.
GANZENBORDmaandag 14 januari 2008 @ 13:37
Connexxion, Arriva; de naam lijkt weinig uit te maken, ze bieden allemaal dezelfde walgelijke slechte service en houden zich nooit aan de afspraken.
RET doet het daarentegen vrij goed, hoewel de bussen zelf wat verpauperder zijn rijden ze wel vaak op tijd.
LeeHarveyOswaldmaandag 14 januari 2008 @ 13:38
RET is nog gemeentelijk toch?

OV had nooit geprivatiseerd mogen worden
Foozymaandag 14 januari 2008 @ 13:40
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:37 schreef GANZENBORD het volgende:
Connexxion, Arriva; de naam lijkt weinig uit te maken, ze bieden allemaal dezelfde walgelijke slechte service en houden zich nooit aan de afspraken.
RET doet het daarentegen vrij goed, hoewel de bussen zelf wat verpauperder zijn rijden ze wel vaak op tijd.
Liever een verpauperde bus, dan geen ("rijden als een kerkhof, made by berkhof") bus .
Willy84maandag 14 januari 2008 @ 13:51
Serieus. GVB Amsterdam is veel beter. Bussen en trams rijden meestal iedere 10 minuten. Vaak ook vaker.
Als een bus zoveel later komt dan passen de mensen er gewoon niet meer in. Als er 4 bussen uitvallen dan staan er gewoon serieus een paar 100 man te wachten.
Dat mensen het in Leusden pikken. Werkt het niet om die chauffeur is even serieus toe te spreken.
Hoe vaak rijden die bussen daar eigenlijk? Als er 4 bussen in de ochtend spits uitvallen dan kan de volgende bus alle mensen niet aan lijkt me .
Als de drgl bij GVB niet te halen is dan gaan chaufeeurs gewoon staken. Lijkt me zo slecht nog niet als ik dit hoor.
Foozymaandag 14 januari 2008 @ 13:58
quote:
Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef Willy84 het volgende:
Serieus. GVB Amsterdam is veel beter. Bussen en trams rijden meestal iedere 10 minuten. Vaak ook vaker.
Als een bus zoveel later komt dan passen de mensen er gewoon niet meer in. Als er 4 bussen uitvallen dan staan er gewoon serieus een paar 100 man te wachten.
Dat mensen het in Leusden pikken. Werkt het niet om die chauffeur is even serieus toe te spreken.
Hoe vaak rijden die bussen daar eigenlijk? Als er 4 bussen in de ochtend spits uitvallen dan kan de volgende bus alle mensen niet aan lijkt me .
Als de drgl bij GVB niet te halen is dan gaan chaufeeurs gewoon staken. Lijkt me zo slecht nog niet als ik dit hoor.
Chauffeurs aanspreken helpt niet, ze denken er net zo over als wij (=reizigers) dat doen, die schema's zitten veels te krap in elkaar om het nog goed te laten lopen.

Het gebeurt inderdaad wel eens dat er midden in de spits een bus uitvalt, de volgende die komt rijdt door (te vol, gevaarlijk etc) de derde is zo vol dat het rijden eigenlijk ook onverantwoord is. Maar gewoon de kop in 't zand hoor, niets aan de hand

Om maar niet te beginnen over lijn 101 + 102 (BBA, nu Veolia), dat is helemaal bagger van de bovenste plank. Ik reed al 5 maanden op de lijn 102, van Apeldoorn -> Amersfoort met 2 minuten overstap tijd naar lijn 80 (anders 3 kwartier wachten). Wil uitstappen bij de halte, druk op de knop. Chauffeur heeft niet de intentie te stoppen, dus ik loop naar voren en vraag: "ik wil er graag bij deze halte uit!". Chauffeur: "Dit is geen halte van de 102". Ik, half boos: "Dat is de vorige halte, deze staat wel op de route!". Chauffeur: "Nee jongeman, ik rijd door, je kunt er bij de volgende uit".

Naar de volgende halte rijden, terwijl je aan de andere kant van de stadsring je volgende bus ziet rijden, maakt je vrij kwaad moet ik zeggen
4EverBlackEyedmaandag 14 januari 2008 @ 14:16
Sinds svn overgenomen is door de connexxion heb ik eigenlijk weinig verschil gemerkt.

Opzich heb ik nog geen klachten gehad.
LeeHarveyOswaldvrijdag 25 januari 2008 @ 16:30
Wel leuk, de bus leusden - amersfoort heeft dus nu ook een nieuw schema gekregen, ca 4 minuten "krapper", maar blijkbaar is dat gewoon niet te halen

Hij komt nog gewoon op de 'oude' tijd (:52 en :22 ipv 18 en 48 - als hij dat al haalt ).

Nog geen reactie van connexxion over mn klacht wbt. de bussen en buschauffeurs in leusden - amersfoort
Foozyvrijdag 25 januari 2008 @ 16:42
Koop een auto, echt een genot als je al die jaren van "avonturen met de bus" meegemaakt hebt.
PeZuvrijdag 25 januari 2008 @ 16:50
tja bij: bus, had ik al geen medelijden meer met TS
Eggosvrijdag 25 januari 2008 @ 16:52
Leusden... Ik woon er zelf ook sinds kort maar niet voor lang
Drommelsch85vrijdag 25 januari 2008 @ 17:38
Nog steeds last van die slappe dienstregeling daar Jeroen? Gelukkig is hier Connexxion, zal wel ff zo blijven ook. Heb in ieder geval zelden problemen, wel komt het eens voor dat de bus +/- 2 minuten te vroeg is.

In noodgevallen heb ik altijd nog het roze papiertje

[ Bericht 27% gewijzigd door Drommelsch85 op 25-01-2008 17:45:00 ]
LeeHarveyOswaldvrijdag 25 januari 2008 @ 20:44
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:38 schreef Drommelsch85 het volgende:
Nog steeds last van die slappe dienstregeling daar Jeroen? Gelukkig is hier Connexxion, zal wel ff zo blijven ook. Heb in ieder geval zelden problemen, wel komt het eens voor dat de bus +/- 2 minuten te vroeg is.

In noodgevallen heb ik altijd nog het roze papiertje
Nou, het is nu wéér Connexion, en het gezeik begint weer vrolijk van voor af aan. Stuk geschrapt uit de dienstregeling (tot 15:00 maar 2 bussen per uur). Savonds is nogsteeds wel op het niveau van de afgelopen 2 jaar, 4 bussen per uur tot een redelijke tijd en iets van half een of een uur laatste bus.
LeeHarveyOswalddonderdag 14 februari 2008 @ 13:53
Connexxion heeft excuses gemaakt voor het gebeurde, en ik krijg een dagkaart toegestuurt