abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 april 2006 @ 21:11:49 #101
521 ruby
Hell yeah!
pi_37195444
Ik kan eigenlijk best lachen om Jensen. Niet altijd though. Sommige grappen zijn erg flauw en voor de hand liggend maar hij kan best komisch uit de hoek komen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_37195550
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef timbob het volgende:
hij heeft ook al zo'n grappige man er altijd bij!
die goedgeklede meneer op de bank.

die weet altijd wel een scherpe opmerking te plaatsen.
Jan Paparazzi
  zondag 23 april 2006 @ 03:44:00 #103
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_37203913
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 21:15 schreef massy het volgende:

[..]

Jan Paparazzi
sarˇcasˇme (het ~)
1 bittere, bijtende spot

sarˇcasˇtisch (bn.)
1 van de aard van, vol bittere spot

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_37204161
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:28 schreef EsDe het volgende:

[..]

Jazekers. uiteindelijk willen ze allemaal geld scoren. maar lees mijn post nog eens. belspelletjes etc. zijn erop uit om per direct via het manipuleren van mensen te cashen door mensen te laten bellen/smsen etc.... Jensen wil natuurlijk ook geld scoren, maar niet direct door mensen hun phone te laten pakken en linea recta te betalen. is toch vrij duidelijk lijkt me...?
Nee dat klopt. Het doel van de show Jensen wordt niet op een directe manier verwezelijkt, maar op een indirecte manier. Andere verpakking, andere betaler, zelfde doel.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 10 juli 2006 @ 13:17:29 #105
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_39687944
Het probleem is dat Robert Jensen geen enkele comedy ervaring heeft. al die Amerikaanse talkshows worden gepresenteerd door (stand-up) comedians, terwijl Robert Jensen gewoon Gooise inteelt is.

Paar jaar terug was het nog wel geprobeerd op RTL5, een latenight talkshow met comedian Tom Rhodes (aka Kevin Masters), maar dat liep niet zo dacht ik, die zit nu trouwens bij "RTL Travel"..

En nu wil de VARA een late night-talkshow met Giel Beelen op televisie gaan doen.. dat wordt helemaal een ramp vrees ik, want als er iemand NIET grappig is..
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_39688014
Tv is saai, maar de radio was altijd top www.jensenindemiddag.nl
pi_39688189
Ik vind het nog wel te harden, maar wat inderdaad wel ontzettend triest is, is dat "breaking news" geleuter.
pi_39688956
Vroeger was hij wel oké, maar nu is hij gewoon stront ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')