Ik ben ook heel jaloers op Hans Kraay Junior en Albert Verlinde, omdat ze vaak met hun gezicht op TV zijn en bekende mensen mogen interviewen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef EsDe het volgende:
En de mensen die hem afzeiken zijn gewoon jaloers op Jensen
ach, het blijkt maar weer dat de gemiddelde fokker bij lange na niet het grootste deel van de bevolking vertegenwoordigt... als Jensen idd zo niet-origineel, niet grappig, hoogst irritant etc. zou zijn, zouden de kijkcijfers dusdanig bagger zijn dat het niet echt tactisch zou zijn om dagelijks te gaan uitzenden...quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:42 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik ben ook heel jaloers op Hans Kraay Junior en Albert Verlinde, omdat ze vaak met hun gezicht op TV zijn en bekende mensen mogen interviewen.
Och, was ik maar wat meer zoals Hans Kraay Junior, Robert Jensen of Albert Verlinde! Wat zou het leven mooi zijn!
Oh! Ik zal hem eens bekijken! Begrijp me niet verkeerd ik heb echt helemaal niets tegen homo's maar hij probeert het gewoon te hard. Er zijn ook al homo's geweest zoals albert verlinde en gordon die het ook heel relaxed zeiden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:24 schreef Netflier het volgende:
In het filmpje wat ik zojuist had gepost probeert hij het tegendeel te bewijzen.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:37 schreef Troel het volgende:
Het meest triest vind ik nog wel dat hij foutjes uit andere programma's overneemt. Laatst had hij het over iets met satelieten van Talpa.
Erg snugger als er dan in beeld SATTELIETEN verschijnt. Weet je zeker dat je de zaterdag erna in Koppensnellers zit.
Blijkbaar zijn er ook veel mensen die De Bus en Big Brother erg leuk vinden. Blijkbaar zijn er veel mensen die TV-belspelletjes leuk vinden. Blijkbaar zijn er veel mensen die zich 's nachts suf bellen naar al die sexdating-programma's. Blijkbaar zijn er heel veel mensen die aan elke willekeurige SMS-reclame meedoen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:44 schreef EsDe het volgende:
blijkbaar zijn er dus veel meer mensen die het wél leuk vinden
Ik heb daar wel eens hele debatten over met mensen, sommige dingen kan ik echt gewoon niet begrijpen dat mensen het leuk vinden. En dan bedoel ik dat geeneens noodzakelijk lullig of zo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:51 schreef Leshy het volgende:
Blijkbaar zijn er ook veel mensen die De Bus en Big Brother erg leuk vinden. Blijkbaar zijn er veel mensen die TV-belspelletjes leuk vinden. Blijkbaar zijn er veel mensen die zich 's nachts suf bellen naar al die sexdating-programma's. Blijkbaar zijn er heel veel mensen die aan elk willekeurige SMS-reclame meedoen.
Je punt?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:14 schreef Kurk het volgende:
Inderdaad. Robert Jensen is een dikke, overschatte, niet-grappige, onoriginele eenzame kuthomo.
En hij leest dit waarschijnlijk:
Robert, alleen in je radioprogramma vond ik de Bassie nog wel eens grappig, de rest is totaal NIET, ik herhaal NIET grappig! [afbeelding]
Je hebt het dus nog niet bekeken? 't Filmpje duurt niet langer dan een halve minuut.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:45 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Oh! Ik zal hem eens bekijken! Begrijp me niet verkeerd ik heb echt helemaal niets tegen homo's maar hij probeert het gewoon te hard. Er zijn ook al homo's geweest zoals albert verlinde en gordon die het ook heel relaxed zeiden.
Hij heeft het altijd over sex in z'n programma en ik vind hem best wel grappig hoor maar als je erop gaat letten dan kun je toch echt wel de conclusie trekken dat hij idd homo is.
Gisteren viel mij ook op dat hij met Julia Samuels aan het lallen was, toen vertelde die dat ze "beste vrienden" waren en soms tot diep in de nacht met elkaar aan het praten zijn. Toen moest hij er noodgedwongen ook nog tussendoor roepen: "MAAR GEEN SEXDINGEN OF ZO HOOR."quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:46 schreef Netflier het volgende:Je hebt het dus nog niet bekeken? 't Filmpje duurt niet langer dan een halve minuut.
Ik heb die opmerking gemaakt om aan te geven dat ik het met je eens ben. Als hij gaat roepen "Patty Brard, wat zie je er goed uit! Wat een lekkere jopen!" bevestigd hij voor mij alleen maar het vermoeden dat hij idd gay is en er niet voor uit durft te komen. (Hoewel hij Patty gewoon in de zeik nam. Ze ziet er in het filmpje uit als een kerstboom.)
Ik heb ook een flauw vermoeden dat Jensen nog nooit van zijn leven geneukt of zelfs maar gezoend heeft. Hoewel, hij is een BN-er en zelfs de meest irritante kunnen makkelijk iemand krijgen. Maar hij is in ieder geval ergens over gefrustreerd.
Ik vind Jensen zelf een klootzak, maar om zijn TV-programma moet ik weleens lachen. Die kinderachtige filmpjes vind ik wel erg grappig. Bijvoorbeeld die Tell Sell filmpjes: "Neem eens een zwarte piet". (Humor hoeft immers niet van een hoogstaand niveau te zijn.) En het moet gezegd, hij nodigt wel interessante gasten uit. Ik wil ook mensen zien die er echt toe doen en niet alleen maar Gerard Joling en Marijke Hellweger.
- Bus/Big brother: Idd, bij de 1e reeks waren er veel mensen die ernaar keken. en idd, ook bij de opeenvolgende series kennelijk... (alhoewel dit keer op keer minder werd)quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:51 schreef Leshy het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er ook veel mensen die De Bus en Big Brother erg leuk vinden. Blijkbaar zijn er veel mensen die TV-belspelletjes leuk vinden. Blijkbaar zijn er veel mensen die zich 's nachts suf bellen naar al die sexdating-programma's. Blijkbaar zijn er heel veel mensen die aan elke willekeurige SMS-reclame meedoen.
Je punt?
Ik vind het eerder valse nichtenhumor. Bouwvakkers maken heel ander soort opmerkingen: meer moppen en iemand een geintje flikken dan iemand met steekjes onder water beledigen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Probleem is dat hij te hard lacht om z'n eigen grappen, beetje het lompe bouwvakkers niveau.
Schokkend? Ik was datquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jij was dat volgens mij die ook in het publiek heeft gezeten![]()
Vanavond naar Jensen
Ja schande.. ik wil hem uit de club! Hij geeft ons heaumeax een nog slechtere naam!quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:55 schreef Dirktator het volgende:
En hij is ook nog een heaumeau...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |