Idd!quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:14 schreef Kurk het volgende:
Inderdaad. Robert Jensen is een dikke, overschatte, niet-grappige, onoriginele eenzame kuthomo.
En hij leest dit waarschijnlijk:
Robert, alleen in je radioprogramma vond ik de Bassie nog wel eens grappig, de rest is totaal NIET, ik herhaal NIET grappig! [afbeelding]
quote:
Was het maar waar. Het is meer Shownieuws in combinatie met een lachtape van Bob Faget en wat humor van het niveau Knoop In Je Zakdoek. Ook die interviews waarbij de gast alleen als setup dient voor een van zijn reeds meermalen uitgebraakte baggergrappen. En die onwijze josti die ernaast zit, het concept is wel leuk, maar die vent zit daar iedere dag. Ik bedoel, het zijn vast goede vrienden en hij krijgt ongetwijfeld een leuk salaris, maar hoe triest ben je om je als voetveeg van dat stuk veredeld katenspek uit te hoereren?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:17 schreef PsyCha het volgende:
Hij probeert tevergeefs Conan en Leno na te doen.
Kan me anders wel herrinderen dat ie grap gejat had van Conan. De wat-als-die-en-die-een kind-zouden-krijgen-grap.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Het is meer Shownieuws in combinatie met een lachtape van Bob Faget en wat humor van het niveau Knoop In Je Zakdoek. Ook die interviews waarbij de gast alleen als setup dient voor een van zijn reeds meermalen uitgebraakte baggergrappen. En die onwijze josti die ernaast zit, het concept is wel leuk, maar die vent zit daar iedere dag. Ik bedoel, het zijn vast goede vrienden en hij krijgt ongetwijfeld een leuk salaris, maar hoe triest ben je om je als voetveeg van dat stuk veredeld katenspek uit te hoereren?
Ja, maar om de een of andere reden (lees: Jensen) is het bij hem niet leuk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:22 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Kan me anders wel herrinderen dat ie grap gejat had van Conan. De wat-als-die-en-die-een kind-zouden-krijgen-grap.
Was ook niet leuk bij hem.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, maar om de een of andere reden (lees: Jensen) is het bij hem niet leuk.
Dit vind ik wel grappig!quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:12 schreef Leffe het volgende:
ONGETALENTEERDE BOSAAP
Om op te spugen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:23 schreef RijstNatie het volgende:
Jensen is grappiger dan de Lama's van BNN dat is toch echt een triest programma.
Ze gaan ook zingen in de lama's.... echt lame
Hahaha dat vind ik een goeie grap.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:15 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]
Jensen: "Viola Holt is zeker uitgegleden en met haar reet op de grond gevallen! Hèh hèh hèh hèh hèh!"
publiek: "HAHAHAHAHA!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |