GA HEEN EN BLIJF ER EVENTUEEL MAAR IN, MIJ ZAL JE NIIET HORENquote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
GA JIJ DE FOKSTOK! MAAR OPHALEN UIT BRABANT![]()
Ik wil hem ophalen, maar ik ga niet heel roosendaal door lopen op zoek naar 1 plaatsnaam bordquote:Op donderdag 20 april 2006 21:52 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
GA JIJ DE FOKSTOK! MAAR OPHALEN UIT BRABANT![]()
Daarom IRC ik niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Wat ik me nu afvraag, is waarom we in de SC én in de IRC praten. Tegelijk. Dat heeft weinig nut, en is alleen maar onoverzichtelijk, lijkt mij.
Ik vind er ook weinig aanquote:
Zeg, nu heb je me weggepest en dan ga je nog door ook?quote:
Je ging zelf weg.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Zeg, nu heb je me weggepest en dan ga je nog door ook?
Ja, dat is toch een onderdeel van weggepest worden?quote:
Sorry, ik snap dat je nu een minderwaardigheidscomplex heb opgelopen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:04 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ja, dat is toch een onderdeel van weggepest worden?
Scheinheilig.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:05 schreef plumbum het volgende:
jongens, jongens, doe eens allemaal gewoon lief tegen elkaar!![]()
wheheehe jij snapt hetquote:Op donderdag 20 april 2006 22:07 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Sorry, ik snap dat je nu een minderwaardigheidscomplex heb opgelopen.![]()
Vroeg opstaan om de ander te lerenquote:Op donderdag 20 april 2006 22:10 schreef IFASS het volgende:
ffs, morgen herkansingen.. 1 ken ik.. de ander niet
NOUJAquote:Op donderdag 20 april 2006 22:11 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Nou, ik ga maar weer. Zelfs faberic keert zich tegen mij. Weltrusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |