god, ik zat op schoolquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
Op fok zitten ook mensen met een leven...
soms
Ik ben net weer binnen, na een wandeling van bakker naar groentewinkel met broerquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:10 schreef Boeman het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer!!
Ik ben zo ook weer weg
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
god, ik zat op schoolmja, ben er ook het hele weekend niet enzo
vanavond oppassen, morgenvroeg trainen, morgenavond aspirantenavond van de gym en zondag werkenquote:
Fijn... hard werken dus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
vanavond oppassen, morgenvroeg trainen, morgenavond aspirantenavond van de gym en zondag werkenEn tussendoor moet ik nog een handelingsdeel maken, een pw leren en nog een deeltoets
Ik ook niet, mijn weekenden tot aan de zomervakantie zijn helemaal volgeplandquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:16 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Fijn... hard werken dus.
Maar ik heb het ook niet makkelijk. Vanavond schoolfeest, laat naar bed dus (uur of twee, misschien drie). Morgenochtend om 8 (!) uur op, voor de scheidsrechterscursus van volleybal. Morgenavond vier ik mijn verjaardag, dat wordt dus nog een latertje. Gelukkig kan ik zondag uitslapen.
Tussendoor een hoop huiswerk voor economie maken.
Ik gun mezelf geen rust
Ik hoop na de meivakantie weer wat te kunnen uitslapenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn weekenden tot aan de zomervakantie zijn helemaal volgepland
ik neem wat huiswerk mee voor vanavond tijdens het oppassenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Ik hoop na de meivakantie weer wat te kunnen uitslapen
Ik moet trouwens eigenlijk wat huiswerk maken voor die cursus, maar dat doe ik wel voor m'n monitor.
Ik ookquote:
En?quote:
Oke danquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:28 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ging wel goed
Hopelijk niet al te lang voordat ik mn rijbewijs heb nog![]()
Jaa, van de zomer heb ik em wel, hoor... ik hoop dat ik em voor mn examens heb(20 mei), maar anders wordt het hooguit begin juni.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oke danKun je in de zomer (misschien) lekker rondtouren toch?
nooit meer? Dus je stopt na je middelbare schoolexamen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:32 schreef Boeman het volgende:
[..]
Maar ik heb na die week (als het goed is) nooit meer school
quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nooit meer? Dus je stopt na je middelbare schoolexamen?
Met school wel ja.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nooit meer? Dus je stopt na je middelbare schoolexamen?
Ga je dan afreagerenquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:38 schreef 14.gif het volgende:
Ik ben cheyl
Ook geen vervolgstudie o.i.d?quote:
Hoi Car! Mie!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:45 schreef carmiie het volgende:
heeey boeman
hoe dan wel?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:55 schreef Boeman het volgende:
[..]
Jawel, maar dat noem ik geen school meer![]()
quote:
\quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:56 schreef Boeman het volgende:
[..]
Bro
Ben je bro nie
Hoi schat, alles goed?
Misschien ga ik het binnenkort wel school noemenquote:
Ja alles doet het nog!quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:57 schreef carmiie het volgende:
[..]
\
altijd ma wigger, jeweetoch!
jou dan?
Ahaquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
Misschien ga ik het binnenkort wel school noemen![]()
Nu iig iets als studie![]()
Jij met je Tv altijdquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Aha
Maare, ben weer weg, ff tv'tje kijken
Neeequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
vet ****************************** stoer!
nog wat hips gedaan ma men?
4 blikjes energy drankquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:05 schreef Boeman het volgende:
[..]
Neee
Jij wel? je klinkt alsof je speed hebt gehad.
Ik zat er toch in de buurtquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:07 schreef carmiie het volgende:
[..]
4 blikjes energy drank
ik heb een vlecht gemaakt in iemands haar
van die vlecht of die energy drank?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik zat er toch in de buurt
Maar zeg eens eerlijk: Word je daar nou ook cheyl van?
Ik bedoelde dat laatste, maar nu ben ik ook wel nieuwsgierig geworden naar dat 1equote:
nou die vlecht joh, dat was zoquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:10 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat laatste, maar nu ben ik ook wel nieuwsgierig geworden naar dat 1e
vibo xxl?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:14 schreef carmiie het volgende:
maar weet je wat ik nu heb?
dat is wel zo![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
chocolade euro's![]()
![]()
![]()
![]()