Dit is echt te ziek voor woorden.. brrrrquote:Op maandag 24 april 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Wist je dat...
Op een spraakmakende locatie is gefilmd; namelijk de cel van de beruchte seriemoordenaar John Wayne Gacy?
welke verslaving heeft bellick gehad eigelijk ??quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:30 schreef Symer het volgende:
Ik vraag me af hoe ze nu verder gaan.
Bellick zal de PI-groep nu constant in de gaten houden (als hij ze niet meteen al in de SHU gooit).
Als Michael hem weet te chanteren met z'n (vroegere?) verslaving oid, zou het wel heel ongeloofwaardig worden.
Nog niet bekend.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:38 schreef suicide1 het volgende:
[..]
welke verslaving heeft bellick gehad eigelijk ??
Zie flashback aflevering.... (16?)quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:38 schreef suicide1 het volgende:
[..]
welke verslaving heeft bellick gehad eigelijk ??
Dat is de vraag niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:40 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Zie flashback aflevering.... (16?)
Zo'n praatgroep gebeuren waar Sara zit.... daar is Bellick ook bij
Tuurlijk gaan ze wel ontsnappenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:46 schreef Timmai het volgende:
bah, dat wordt dus niet meer ontsnappen dit seizoen..
Dat is de vraag, het laatste...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan ze wel ontsnappen![]()
.. Scofield heeft dat gat in dat kamertje toch niet meer nodig, dus volgens mij wilt hij Bellick gewoon op het verkeerde been zetten
![]()
En Scofield heeft natuurlijk een plannetje gesmeden met Tweener![]()
Mike Hammer!quote:Op maandag 24 april 2006 19:50 schreef Steve-O het volgende:
Wie is STacy Keach ?
Ik snap je punt.... Maar in die praatgroepen komt toch iedereen altijd met ongeveer hetzelfde probleem? Dus lijkt me dat Bellick ook gewoon flink aan de drugs is geweest.quote:
Idd, ik denk het ook niet. Er komt ook niet voor niets een 2e seizoen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:46 schreef Timmai het volgende:
bah, dat wordt dus niet meer ontsnappen dit seizoen..
Dat vragen naar torrents is wel zielig ja. Sommige mensen zijn echt te lui om zelf te gaan zoekenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:46 schreef Mike het volgende:
Zoveel mogelijk, ja. Dit topic gaat over de serie en dat gezeik over de zoektocht naar torrents wordt gedelete.
Dit lijkt me ook de enige mogelijkheid. Sowieso passen ze die truc nogal eens toe bij Prison Break: net doen of iets faliekant misloopt en vervolgens laten zien dat het bij een plan hoort.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
.. Scofield heeft dat gat in dat kamertje toch niet meer nodig, dus volgens mij wilt hij Bellick gewoon op het verkeerde been zetten
![]()
Waarom is het gat in de recroom niet meer nodig? Dat is toch de enige weg, samen met het gat in de cel van Scofield dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |