hahaha en een kunstgebit heeft haah.quote:Op maandag 24 april 2006 17:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vond het wel een mooie aflevering. Bovendien is het ook belangrijk voor het verhaal omdat je ziet dat die broer van de VP nog leeft en een kunstgebit heeft.
Dat is ook belangrijk! Want ze hebben het lijk geïdentificeerd m.b.v. zijn tanden..quote:Op maandag 24 april 2006 17:41 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
hahaha en een kunstgebit heeft haah.
Trouwens wat deed michael nou bij het graf ?
Oke. Raar einde dan. Ik hoop dat het einde van 22 beter isquote:Op maandag 24 april 2006 17:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, Prison Break stopte in november bij aflevering 13.
Einde is herschreven he, duhquote:Op maandag 24 april 2006 18:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oke. Raar einde dan. Ik hoop dat het einde van 22 beter is.
Zouden ze ook hun eigen Scofield hebbenquote:Op maandag 24 april 2006 18:08 schreef Lief-visje het volgende:
In venezuela hebben een 24 gevangenen een tunnel van een paar km gegraven en zo zijn ze ontsnapt.
Zouden ze naar PB hebben gekeken ?
HAHAHAHAquote:Op maandag 24 april 2006 18:14 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zouden ze ook hun eigen Scofield hebben![]()
[afbeelding]
vlnr: T-Bag, Scofield, Abruzzi![]()
Just have a liitle faith..![]()
24 (!!!) gevangenen. Dat kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 18:08 schreef Lief-visje het volgende:
In venezuela hebben een 24 gevangenen een tunnel van een paar km gegraven en zo zijn ze ontsnapt.
Zouden ze naar PB hebben gekeken ?
quote:Op maandag 24 april 2006 19:43 schreef Razor21 het volgende:
Wist je dat...
Acteur Stacy Keach een aantal maanden in een Britse gevangenis heeft doorgebracht wegens de smokkel van cocaïne?
ja
De serie Prison Break in 13 gevangenissen is verboden om rellen te voorkomen?
ja
Op een spraakmakende locatie is gefilmd; namelijk de cel van de beruchte seriemoordenaar John Wayne Gacy?
nee
De serie in de Verenigde Staten al twee nominaties voor een Golden Globe Award en een award voor Favorite New TV Drama heeft ontvangen?
ja
![]()
dat vind ik nu precies het mindere van deze serie, het is wel leuk om te kijken maar meer ook niet imo. Teveel dingen zijn gewoon erin gedaan om maar weer een aflevering erbij te krijgen, eerst is er een 'gigantisch' probleem maar dat is natuurlijk in no time opgelost waarna je er niets meer over hoort en het leven gewoon doorgaat en er weer een nieuw probleempje zich voordoet, dit zal wel zo doorgaan tot aflevering 21 en dan de ontsnapping in aflevering 22 of (wie weet) ze plakken er nog 10 afleveringen aan vastquote:Op maandag 24 april 2006 16:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
maar is wegens succes verlengd.
Ah vandaarquote:Op maandag 24 april 2006 18:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Einde is herschreven he, duh. Het was na 6 afleveringen al besloten dat PB verlengd werd.
De gevangenisdirecteur.quote:Op maandag 24 april 2006 19:50 schreef Steve-O het volgende:
Wie is STacy Keach ?
Pope.quote:Op maandag 24 april 2006 19:50 schreef Steve-O het volgende:
Wie is STacy Keach ?
Zeer zeker, morgenochtend/middag/avond kijken. Wanneer ik tijd hebquote:Op maandag 24 april 2006 20:02 schreef Darklight het volgende:
Vanavond is 19 toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |