SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:
over beginstuk van alf 16
kan iemand me helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat snap je niet?
quote:Op zondag 23 april 2006 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:
over beginstuk van alf 16
kan iemand me helpenAflevering 16 is een flashback aflevering waarin ze de geschiedenis van alle personages laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind het wel raar dat ze midden in een seizoen laten zien hoe de personen in de gevangenis terecht zijn gekomen...quote:Op zondag 23 april 2006 21:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Aflevering 16 is een flashback aflevering waarin ze de geschiedenis van alle personages laten zien
vind het juist wel mooi gedaanquote:Op zondag 23 april 2006 23:54 schreef suicide1 het volgende:
[..]
ik vind het wel raar dat ze midden in een seizoen laten zien hoe de personen in de gevangenis terecht zijn gekomen...
op deze manier rekken ze alleen maar weer tijd......
Vond ik nou net een van de leukste episodes.quote:Op maandag 24 april 2006 01:19 schreef MMaRsu het volgende:
Tis wel cool om te zien episode 16, maar beetje overbodig.
cker niet de leukstequote:Op maandag 24 april 2006 07:31 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Vond ik nou net een van de leukste episodes.
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 21:11 schreef TiepJoop het volgende:
Episode 19 spoiler:Hierover hebben we al aardig wat gezegd... lees eens een stukje terug in de spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen de gelekte 19 is tevinden (onder de naam 18) als je goed zoekt is een redelijk screener. Vanavond wordt 19 uitgezonden in AMerika dus volgende week pas 20.quote:Op maandag 24 april 2006 12:01 schreef djked het volgende:
heb nu 1 t/m 18 gezien, zijn er nog meer of? is het wachten op het nwe seizoen?
pff ben blij dat de Sopranos 6 th season ook van start is gegaan.. anders had ik me tv verkocht :-)
Wel een beetje raar einde danquote:Op maandag 24 april 2006 13:39 schreef djked het volgende:
dit doet mij erg goed ... damn kan niet wachten...dacht echt dat 18 the season finale was...
quote:Op maandag 24 april 2006 16:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wel een beetje raar einde dan
14 was eerst de laatste, maar is wegens succes verlengt.
13 bedoel jequote:Op maandag 24 april 2006 16:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wel een beetje raar einde dan
14 was eerst de laatste, maar is wegens succes verlengt.
Ik vond het wel een mooie aflevering. Bovendien is het ook belangrijk voor het verhaal omdat je ziet dat die broer van de VP nog leeft en een kunstgebit heeftquote:Op zondag 23 april 2006 23:54 schreef suicide1 het volgende:
[..]
ik vind het wel raar dat ze midden in een seizoen laten zien hoe de personen in de gevangenis terecht zijn gekomen...
op deze manier rekken ze alleen maar weer tijd......
Nee, Prison Break stopte in november bij aflevering 13.quote:Op maandag 24 april 2006 17:23 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
14 was dat toch, met de executie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |