beterquote:Op zaterdag 22 april 2006 01:39 schreef dddour het volgende:
ja
Gaan ze nu niet via het bewakershok naar de buizen onder de wack shack? Is inderdaad beetje onduidelijk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:59 schreef erkel het volgende:
[..]
Kweet niet waarom je het allemaal in spoilers neer zet, maar ik ga gewoon vrolijk verder met normale tekst (gaat tenslotte over eerdere afleveringen)
Die touw route is nu van de baan, door die vervanging van dat rooster in dat hokkie van Sarah. Maar Scofield zou Scofield niet zijn als ie geen andere ontsnappingsroute zou verzinnen. Toen was het plan via de personeelskantine daar naast het veld te ontsnappen en later weer via het gekkenhuis. Ben eerlijk gezegd de draad ook een beetje kwijt![]()
Hier een link naar een mp3 met een remix van de theme song van Prison Break door Ferry Corsten!!. En hij is heel goed ...quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:45 schreef Nevje het volgende:
Weet iemand of dat deuntje in het begin van de serie een naam heeft?![]()
Dat is idd ook tof. En de negermuziek die ze gebruiken ook..quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:14 schreef NiNi het volgende:
Je hebt ook nog dat deuntje wat je elke keer hoort als er iets spannends gaat gebeuren, tututututuddu.
Jaja, lekker duidelijk.
Dat vind ik eigenlijk toffer.
Jupquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
klopt het dat een aflevering 42 minuten duurt, zonder reclame
HJet klinkt niet slecht, amar ik mis het echte Prison Break gevoel, heb je ook een linkje naar de echte versie van die Ramin Djawadi?quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:58 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Hier een link naar een mp3 met een remix van de theme song van Prison Break door Ferry Corsten!!. En hij is heel goed ...![]()
http://s41.yousendit.com/d.aspx?id=2AFXA9AMLQAT22DS7MYM80GDHX
Overigens, ik heb voor die liefhebbers wel het stukje wan de theme die je in Prison Break zelf hoort... Voor de liefhebber wil ik heb best wel even uploaden, 500kb ofzoquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:43 schreef kibber het volgende:
[..]
HJet klinkt niet slecht, amar ik mis het echte Prison Break gevoel, heb je ook een linkje naar de echte versie van die Ramin Djawadi?
Die vind ik helaas toch mooier!
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:46 schreef kibber het volgende:
[..]
Overigens, ik heb voor die liefhebbers wel het stukje wan de theme die je in Prison Break zelf hoort... Voor de liefhebber wil ik heb best wel even uploaden, 500kb ofzo
uploaden of mailen, kan het ook in de OP opnemen voor de liefhebbers wellichtquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:46 schreef kibber het volgende:
Overigens, ik heb voor die liefhebbers wel het stukje wan de theme die je in Prison Break zelf hoort... Voor de liefhebber wil ik heb best wel even uploaden, 500kb ofzo
Ik ben ook heel erg benieuwd naar zijn reactie. Met hem kan t alle kanten op maar gezien de lijn vh verhaal en het aantal resterende episodes zal t op een 'flauwe' manier afgehandeld worden door omkoperij ofzo ...quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef suicide1 het volgende:
K kan niet wachten op afl 20
ik wil die reactie van bellick weleens zien
iemand enig idee of afl 20 al te downloaden is ?
Ja, maar dan weet je dus zeker dat het ze in het 2e seizoen niet lukt om te ontsnappenquote:Op zaterdag 22 april 2006 10:00 schreef Lief-visje het volgende:
en misschien ook nog een derder seizoen maar das nog niet zeker !
quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:38 schreef suicide1 het volgende:
K kan niet wachten op afl 20
ik wil die reactie van bellick weleens zien
iemand enig idee of afl 20 al te downloaden is ?
8 dagen wachtenquote:1-20 01 May 06 Go
Hij staat dan ook al 2 maanden op mijn telefoon als ringtonequote:Op zondag 23 april 2006 10:48 schreef Lief-visje het volgende:
Dat muziekje blijft spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |